Wat je even kwijt wil #52

Kan me die reactie goed voorstellen, hoor. Ik heb er zelf 2 gesloopt (2 keer water over 2 heen (1 deed het nog) en op 1 ben ik gaan staan) en heb toen ook gevloekt met bepaalde ziektes (doe ik nooit).
Fijn dat 'ie het nu doet en hopelijk blijft dat ook zo :slight_smile: Ik koop altijd Apple, dus da’s sowieso schreeuwend duur, haha.

2 likes

Ja, Apple is voor wat je krijgt ook belachelijk duur. maar goed. Dat is een ander verhaal :joy:
Die uitgaves zijn best leuk als je er gewoon op ingesteld ben om bijv een nieuwe te halen. Niet omdat het MOET.

(Qua inhoud bedoel ik dan met apple. design is altijd mooi en gaat ook jaren mee)

Haha, nee, ik koop altijd alleen als het nodig is, al heb ik van mijn huidige een beetje spijt. Doet het niet zo goed en is amper 2 jaar oud. Vind het huidige design wel minder dan de oudere modellen, maar dat is ook smaak natuurlijk.

1 like

Waarom kan ik niet met iDeal betalen op Etsy😢

1 like

Kan vgm wel maar niet bij iedere verkoper.

Op mijn telefoon kan het niet, op mijn Mac wel. Opgelost dus😬

1 like

Mijn familie en vrienden reageren niet op m’n appjes dus sorry forum fam maar jullie moeten eraan geloven:

Ik heb een 9 voor m’n research master thesis :weary::partying_face:

Mn supervisor haat me niet!!! En ze vonden m’n grafieken mooi, die ik met veel pijn en moeite met de hand geannoteerd heb in R (wat ik mezelf ook met veel pijn en moeite heb aangeleerd) :sob: is het me toch uiteindelijk al die huil buien waard

146 likes

@Kurisu Gefeliciteerd! Heel mooi resultaat :partying_face:.

Unrelated. Ik ben op de eerste dag van m’n menstruatie. Alles doet auw en pijnstillers helpen niet. Dus nu is er een maccie onderweg voor 1 persoon.

3 likes

Wauw wat ontzettend goed een 9! Trots!!

2 likes

Ik ga zo bij een baby van 4 dagen oud op bezoek :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Gefeliciteerd! Wat goed🤩

1 like

Ik zit in de bus en achter mij zitten twee internationale studenten te praten over hun relatiedrama. Hij wil graag in stilte met haar van de stad genieten en zij vergelijkt hem met een opvliegende basspeler uit haar band.

4 likes

Great, het is aan het onweren en ik moet net nu helemaal naar het vaccinatiecentrum. En ik voel me ook nog eens mega brak van slecht geslapen te hebben

Heb tegen een vriendin gezegd dat ik pas om 18.00 klaar ben met werken, maar ik lig al een uur in bed te chillen. Moet me soms echt even mentaal opladen om met mensen af te spreken

19 likes

Gefeliciteerd! :partying_face: Weet je hoe uitzonderlijk een 9 voor een master thesis is!

2 likes

T is echt mooi weer en heb nog zon in de tuin maar erin gaan zitten is zoveel moeite. Omkleden, insmeren, vanavond douchen. En t stinkt naar bbq. Morgen weer een dag

1 like

Ik heb net heerlijk op een terras zitten uitbrakken :partying_face: Nu nog de energie vinden om te gaan koken.

3 likes

Sushi one heeft weer 1+1 :grimacing:

2 likes

Oeh nice! Ik heb alleen al boodschappen gehaald haha vind dan zo zonde om te gaan bestellen. Ga zo maar op staan en wat doen :laughing:

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #52 (Deel 10).