Wat je even kwijt wil #52

Kreeg ik terug bij mn eerste baan, is dat voor jou ook een optie?

Onze kat is zo lief en aanhankelijk geworden de laatste tijd. Lijkt gewoon een andere kat dan toen we haar adopteerden :smiley: Toen was ze echt schichtig en op haar hoede

8 likes

Eigenlijk alle werkgevers die ik ken vergoeden dit gewoon.

Ik haat mensen.

5 likes

Alleen naar de sauna was leuk, alleen ik was in het begin wel echt op mijn hoede! En een man zei dat ik niet zo boos moest kijken en ik vond het niet eens zo erg, want hij zei het met een Fries accent en daardoor kon ik het toch niet serieus nemen :+1:

14 likes

Oeh weet je waar? Ik was van plan om morgen lekker een rondje betuwe te rijden en goeie kersen te halen ergens

Laatste week erg slecht geslapen door zorgen/piekeren.

Voelde me net eindelijk weer even ontspannen genoeg om te slapen.
Lig ik twee minuten, mijn brein; top moment om M M M MATA HARI op repeat te zetten

:face_with_symbols_over_mouth:

14 likes

Nou positieve is in ieder geval dat je niet de enige meer bent :cry:

6 likes

Toch wel heel leuk om weer zo veel mensen en geluiden in de stad te horen. Het was een fijne avond op het terras! Nu snel naar huis rijden. Oma is moe.

2 likes

Ik heb mijn ene kat al bijna 3 jaar maar hij mag vannacht voor de eerste keer in zijn uppie bij mij op bed slapen. Hopelijk wekt hij mij niet om 4 uur of zo.

3 likes

Ik dm je even

1 like

Drama!!! Ik had net seks met mijn vriend zie ik dus opeens mijn conch piercing ring in bed liggen. Nou mijn zin was meteen weg want die piercing is echt ellende.

Heb m er weer in gekregen en natuurlijk zal hij nu wel weer 200000 jaar ontstoken zijn

5 likes

Ah zo irritant he, gelukkig kreeg je hem er nog in. Ik heb wel eens een piercing opnieuw moeten zetten omdat ik hem er niet meer in kreeg.

1 like

Ja!! dat was ook mijn grote angst dus even op de tanden bijten en doorgeduwd

2 likes

Sinds vorig jaar oid zitten er steeds gaten in de slaapkamerhorren hier, soms kleine maar nu ook echt een groot gat van 5 cm doorsnede. Ik heb het idee dat vogels dit doen, dat die aan de horren knagen. Kan me anders niet bedenken wat het is.
We hebben een hele groene tuin met altijd wel iets van vogelvoer, dus ik snap niet waarom ze een hor gaan eten :confused:

Ziek irritant ook want ja het hele idee van een hor is ook een beetje weg zo natuurlijk

1 like

Ik zit hier buiten op een simpel stoeltje om 4 uur s’nachts van de stilte te genieten. Man wat heb ik dat gemist in de stad.

Edit: nu 4.30 uur en alle vogels zijn wakker geworden. Zooo, dan stellen die 2 mussen en een duif thuis ook niks voor. Echt mooi!

6 likes

Ik ben klaarwakker, hoe dan?

2 likes

Toch niet mijn stiefbroer hé? :joy:

Ohh verschrikkelijk. Hopelijk slapen ze snel en val jij ook weer in slaap. Ga een rondje nu.nl doen en nog een poging wagen, slaaplekker :v:

2 likes

Nu pas thuis :joy: goed van de versoepelingen genoten. Even paar uurtjes slapen nu! :heart_eyes:

7 likes