@Soy.peor zou als advies geven: Baby dumpen.
Ik kan bij deze post alleen maar aan die kerst denken dat je hier je diarree-aanvallen hebt live-gepost
Wat hou ik toch van die boodschappenkaarten die ik steeds krijg op mijn werk (gaat wel wennen worden als ik het ineens niet meer krijg volgend jaar zomer). Vandaag een big shopper vol drinken en snacks (en beetje avondeten) gekocht en ik moest maar ā¬6.50 van mijn eigen geld betalen.
En dat er toen langzaam meer mensen ziek werden haha
Mān drop is op
Soieso komen dr dan allemaal meiden die vriendinnen zien als meiden waarbij ze hun problemen en drama kunnen droppen. Maar andersom nee hoor want dat is niet goed voor mn chakras blabla.
Haha jemig wat kut. Quality time met mijn vriendinnen, terwijl we allebei een stuk fruit omhoog houden?
Ik krijg even flashbacks naar de Cynthia/Anna nooshin TLC reclame waar Sint anna dan een duw geeft.
Ik heb een opruimaanval en heb net mn slaap/sport/chillkleding uitgezocht. Ik kan best makkelijk dingen weggooien maar toch houd ik nu 8 van de 11 slaapshirts/oude shirts over omdat ik bij bijna allemaal een sentimentele herinnering heb (vakanties, gemaakt door moeder, etc.). Sukkel.
Oh en ik luister al een half uur naar npo radio1 omdat een vriendin erop zou komen en ze komt nog steeeeeeeeds niet. Oh wacht ze komt zo!!
Meerdaagse festival is weer gecancelled dit jaar⦠dus heb ik net 8 dagen Kos geboekt Zoveel zin in en zoveel behoefte aan zon, zee en strand. Over 17 dagen vertrekken we al.
Woop woop. Alles weggewerkt, dingen nog doorgenomen met collega.
16:00 Shutdown OS. buh-bye werklaptop en werk gerelateerde verantwoordelijkheden.
Tot over 2 weken
En nu? geen idee. NIKS!!!
Mijn dag kan niet meer stuk. nu lekker schoonmakend keihard de muziek aan en vieren datā¦
IK BEN AANGENOMEN
Ik ging even op bed chillen voordat ik naar de winkel zou om taartboodschappen te doen. Eindstand: ik viel in slaap en werd net wakker. Nu maar wachten tot iemand me taart komt brengen.
Jammer dat ik alleen woon
Ik ga zo alfajores maken (ofzo, kokos karamel koekjes)
Van de lidl? Ben benieuwd haha
Vanavond uiteten bij een eetcafĆ© en daarna misschien nog een kroegj/terras. Niet tot vet laat maar ik heb ZOVEEL zin in die sfeer in de stad omdat je nu gewoon weer op stap kunt omggg. Ik denk dat er een feeststemming hangt, zin annnnš„³
Ja!
Sowieso is de Zeeman mijn favo winkel tegenwoordig. Ze zijn echt zo inclusief aan het worden
Super chille werkdag gehad. Nu snel naar huis rijden en daarna borrelen met vriendinnenš
Ik heb nu zomervakantie maar mijn humeur is echt onder het nul punt. Mijn vriend is overspannen en de auto is kapot. Blegh wil me alleen maar verstoppen in bed. En het is ook kut weer. Ik wil warmte en zon gvd.