Ahhhh dit vind ik wel echt heel aandoenlijk haha
Flauw dat hij niet gewoon dat vrouwenbroekje ownt.
Hoezo zijn er überhaupt een mannen en vrouwenbroekje? Zo’n vormloos ding kan toch iedereen aan?
Nederland heeft ook niet meer meegedaan sindsdien, daarom leefde het ook minder
Nee ik niet. Ik krijg daar heftige alergische reacties van.
Plus ik denk dat ik er niet eens in pas ook
Het is ook echt zo’n viezig polyester ding, hij vroeg nog of ik hem wilde hebben maar ik heb vriendelijk afgeslagen
@Acquiesce heel erg aandoenlijk, terwijl hij mijn songfestival douze points shirt nog belachelijk heeft gemaakt: karma denk ik dan
De Ikea is net de Action, kom je voor een paar sponsjes ofzo en dan sta je bij de kassa is het ineens “dat is dan 134,50 alstublieft”.
Iemand hier zei dat ze bij de Lidl van die xxl ijslolly’s hadden. Maar daar zit echt een rare chemische smaak aan. 🥲
Ga stuk.
Ging net even wandelen in het bos, maar was echt een naaktslakkenfestijn. Soms wel groeperingen van 4 á 5 bij elkaar. Op zo’n klontje. Was ook best hoog gras dus ze konden ook echt in het topje van een grasspriet zitten met zijn 3en. Vond het zó vreselijk naar, kon niet stoppen met denken aan alle naaktslakken die onder mijn schoen belanden bah bah bah.
Jij klinkt echt fun
Ik had van een bepaalde band nu voor 2 dagen een optreden gehuurd aka 48 uur het concert kunnen streamen maar ik ben gewoon het volledig concerten kijken verleerd door corona. Ben steeds aan het doorspoelen en alles pauzeren, terwijl het een goed optreden is. Hoe moet dat straks als het gewoon weer irl kan.
Ik heb een kut (werk)dag gehad. De oplader van mijn laptop is kapot. Ik kan niet slapen door de hitte en ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen. Ik hoop zo dat ik een vaccinatie afspraak mag maken en dat het me lukt om ook daadwerkelijk een datum te plannen. Blughhhh🥺
Ah bah gadver, die dingen zijn zo vies! Dacht dat die altijd kwamen als het een beetje vochtige omgeving was, maar ook met warm weer, zon en droogte zijn ze er dus? Bah.
Waarom zou het niet lukken om een afspraken te plannen?
Ik haalde er vanavond een onder een bloembak vandaan. Ze komen naar buiten in het donker… net als enge mannen (in mijn hoofd).
Ik vind het er altijd leuk uitzien als m’n neus verbrand is, terwijl ‘t super slecht is natuurlijk
Same lof mn glanzende bruin rode neusje nu.
Yay, ik heb mijn egel weer gespot Ik wist dat hij al even terug was, want zijn bakje was steeds leeg, maar nu zag ik hem net weer!
Kijk nou

Ik wens degene die mij mijn veilige plek hier afgenomen heeft eenzelfde vertrouwensbreuk toe en hoop dat je dan altijd aan mij zult denken
bedankt voor 16 jaar forum iedereen die wel integer was
Never forget dat je hun album gratuit kreeg via iTunes. Nee danku
Waren heel veel mensen zo boos om haha