Ja en missh niet eens recent ofzo maar meer irl tot het berichtje van Jeg: ooit iets gebeurd en wordt het nu opgerakeld
Hier denk ik de laatste tijd echt vaak over na als ik het forum lees (ook relatietopic bijv.). Wij geven elkaar allemaal advies of oordelen op basis van elkaars posts maar het is natuurlijk altijd 1 kant van het verhaal. (Ook bij mijn posts natuurlijk, er verder niks rots mee maar is wel zo.)
Jeetje catfishen is gestoord. Nee hoeft niet hoor tnx voor het aanbod, lief maar hoop dat het snel goed komt!
Nee waar is de zon
Er kwam net een koolmeesje mn huis binnen hupsen zo cute. Ik heb ook een waterbakje dicht bij mn raam en zo heb ik alrijd gratis vogel tv.
Waar is deze meme eigenlijk van? Zie hem vaker voorbij komen laatste tijd
Ging net sporten in het park, had een vogel lekker midden op mijn mat gekakt
Zie t maar als een teken dat ik de rest van de dag op de bank moet zitten
Ik vertrek
Doei.
Hehehehehehehe
Hahaha thanks, meteen even filmpje van gekeken
Fyaad!!!
Ik vind het een beetje spannend om dit te posten, maar ik heb besloten om te sparen voor een ingreep. Door langdurig prednison gebruikt te hebben in mijn jeugd, heb ik een vetlaag bij mijn buik die door sport en dieet maar niet wil weggaan.
Het is niet perse lelijk en ik vind mezelf ook niet lelijk, maar als ik het zie in de spiegel, dan zie ik het kleine zieke meisje dat ik vroeger was. Daar wil ik niet langer herinnerd aan worden, dus ik ga er voor werken en sparen.
Had verwacht dat het alleen maar bewolkt zou zijn vandaag maar de zon schijnt
Gefeliciteerd en geniet van je taartje!
Van Ik Vertrek!
Oke ik heb een nieuw huisdier. Die koolmees komt steeds verder binnen.
Nou als je het zelf graag wil zeker doen hoor. Kan het me ook wel voorstellen. Hoop dat je dat dan ook een soort van kan afsluiten om jezelf zo te zien.
Ik heb een aantal jaren geleden een borstverkleining gehad en het was voor mij het beste besluit ever. Ik vond dat ook heel spannend toen om te zeggen, ook met mn ouders over te hebben. En er is altijd een beetje en taboe rondom ingrepen voor mijn gevoel want je laat sleutelen aan een gezond lichaam enzo maar als jij daardoor een beter gevoel hebt en niet langer aan die periode herinnerd wordt lekker doen.