Wat je even kwijt wil #52

Ik zou begin maart (direct na mijn laatste werkdag) op vakantie gaan en vond dat zo’n mooie afsluiter omdat ik tegen een burn out aan zat/zit. Dat ging helaas niet door maarrrr morgen is het zover! En eigenlijk komt het ook beter uit want nu lig ik niet meer dagen lang in bed en is het ook nog eens heerlijk weer.

13 likes

Ooh echt hahaha ik dacht je maakt een grapje!

Huh maar er is dan echt een kassa laatje waar je zelf geld in doet en wisselgeld pakt?

1 like

Ze hebben geen bel maar wel cash in de zelfscanners!!

Nee je hebt van die automaten waar je geld in doet en dan spuugt dat ding wisselgeld uit. Ik denk zoiets haha

2 likes

Haha ja dat is logischer om zo een machine te hebben :joy::joy: ik bleef even in mijn kassalade hangen haha

5 likes

afbeelding

Je ziet het bedrag, doet er geld in en dan krijg je je wisselgeld.

3 likes

Mja, dit ziet er wel uit als een typische Vlaamse bedoening.

21 likes

Tennis > voetbal

3 likes

Jullie zijn gewoon jaloers

12 likes

Dit heeft de snackbar hier in de buurt ook, randstad NL

Vlaamse frieten?

4 likes

Haha nee, de kwalitaria heeft geen Vlaamse frietjes.
De kebabfactory heeft volgens mij ook zoiets

Huh nee penny zei dat het zo was als bij drank automaten hahaah. Bij zon automaat kan je ook niet zomaar je geld pakken

4 likes

Ze hebben hier sindskort 2 kassa’s weggehaald en een zelfscan “plein” toegevoegd met als resultaat dat er constant een rij bij de normale kassa staat tot halverwege de winkel en bijna niemand die gebruik maakt van de zelfscan. Is hier echt zo’n dorp met van die stoffige boomers die gewoon weigeren mee te gaan met de tijd.
Ik ben er blij mee want ik kan altijd meteen lekker afrekenen terwijl de mensen in de file naast me me afkeurend/jaloers aankijken.

10 likes

Van de 6 zelfscans zijn er misschien 2 met cash. Ze zijn het overal aan het afbouwen

3 likes

Zo was ie totaal niet bedoeld! Ik begreep het verkeerd uit je bericht en dacht dat je bedoelde dat je dus gewoon zelf geld kon pakken en geld er in doen. Maar las net ff terug dat je het over frisdrank automaten had en dat is veel logischer!

@Shadina zo had ik het dus ook gelezen!

2 likes

Haha nee penny reageerde op het feit dat het niet raar is om cash in zelfscan kassas te hebben. Want dat is het zelfde als betalen met cash in automaten.
Foefjeisthuis dacht dat je in belgie zelf kassatje kon spelen met een latje enzo.

2 likes

Hahah ja door je half niet serieus met de lade kwam bij mij dus de verwarring :joy::joy:

1 like

Jammer. Ik zag mezelf al helemaal wonen in Hent in een huis zonder bel. En dan lekker met mn discalculie perongeluk verkeerd rekenen bij de zelf scankassa.

@Shadina jaa ik heb ook het gevoel dat ze ineens overal staan. Het is telkens een heel avontuur om te kijken waar je kunt afrekenen.

6 likes

Ha wat lief zeg! Hebben jullie die trui van faguo al gegeven met j’aime mon velo erop? Die vind ik zelf zo leuk!

1 like

Ik vind het ook ideaal. Behalve als ik alcohol bij me heb of de kortingstickers het niet doen