Reizen was prima, ging soepel. wel weer even wennen in zijn geheel alles bij elkaar. maar goed, we moeten het er maar weer mee doen. Op de terug weg komt alles beetje op een rot tijd, waardoor ik dan vaak half uur moet wachten. oude manager deed daar heel lastig over maar deze niet zo gelukkig.
Dus ik kan vanavond op tijd naar huis. Mijn collega’s die zijn er niet waardoor ik twijfel of ik morgen nog wel ga of niet. Scheelt mij ook weer reistijd anders.
LIef dat je het vraagt!
Kan ieeeedereen stoppen met opmerkingen over andermans kleding + het weer?
“Je doet nu toch geen lange broek aan?”
“Poeh dat is toch veel te heet?”
“Heb je het niet heet?”
“Waarom doe je geen shirt aan?”
Ik snap écht niet waarom zoveel mensen de behoefte voelen om zich hierover uit te spreken. Laat het gewoon? Je hebt er toch geen last van?
Soms zou ik me echt forever willen isoleren haha mensen zijn kapot vermoeiend.
Ik wil overstappen op gmail maar… de moeite
Instellen dat je oude email automatisch naar je gmail wordt doorgestuurd? Dan mis je niks, kan je nieuwe dingen direct op je gmail zetten, en als je mensen terugmailt vanaf je gmail gaan ze vanzelf ook direct naar dat account mailen. En als je dan een keer heel erg verveelt kan je het eens opgeven bij officiële/belangrijke instanties/bedrijven
Vandaag nog werken en daarna lang weekend! Ga naar zee met mijn vriend en precies die dagen word er ook regen voorspeld
Pls regen blijf weg!
Ik vind het strand ook wel wat hebben bij iets minder mooi weer! Lekker om te wandelen en een stuk rustiger meestal. Maar ik hoop met je mee hoor haha, ga kamperen dit weekend Maar de voorspelling ziet er steeds heel dramatisch uit met al die druppeltjes maar als je dan de verhaaltjes erbij leest is het meer af en toe een losse bui dan de hele dag regen dus hopelijk valt het mee! Veel plezier in ieder geval!
Waar ik woon word het donderdag 33 graden en in Egmond “maar” 25 wat ik dus ook echt meer dan genoeg vind. Hopelijk zijn er leuke strandtentjes daar waar ik beschut kan zitten ofzo (tips welkom haha)
En anders vinden we wel andere activiteiten om te doen.
Voor het diner is het Zeepaardje aan te raden. Ik kom hier al mijn hele leven de zomer openen en sluiten. (woon op fietsafstand). Verder ben ik niet enorm fan van de strandtenten in Egmond. Wel de tip om de hoofdopgang te nemen en dan een stuk naar rechts te lopen. Daar zit je wat minder tussen de duitse toeristen en heb je meer rust.
Het Wapen van Egmond is ook prima eten, wel in het dorp maar gewoon simpel en goed eten.
Zeepaardje moet je wel echt reserveren anders heb je geen plaats.
Mocht je meer tips willen hebben; let me know.
Waarom moet ik altijd poepen als er werkmannen in huis zijn
Vorige keer was iemand hier voor de verwarming te maken en nu zijn er 2 voor de rolluiken.
Super! Is het goed dat ik je vanavond een pb stuur?
O dan ben je in de buurt!
Is niet heel ver bij ons hier vandaan
Ik heb gister mijn tweede vaccinatie gehad en bij de eerste 0,0 last gehad, dus ik dacht: nou zal nu ook wel loslopen. Niet dus. Werd wakker met koorts, rillingen, spierpijn en nog het allerergste… anuskramp . Ik ben niet eens ongesteld, wat is dit nou weer voor bijwerking zeg. En nu moet ik zo laten weten of ik morgen wel kan werken, maar ik weet het niet? Voel me nog steeds niet fantastisch, maar ik ben wel bang dat ze me een aansteller vinden als ik twee dagen niet kom.
Als ik een restaurant aan zee zou hebben, zou ik het ook het Zeepaardje noemen.
zeker!
Had even op mn eigen bericht moeten reageren, maar was 12.5 jaar in dienst
Heb t overleefd. Wel met de goedbedoelde maar superirritante, ja je moet echt wat anders zoeken, maar t is voorbij. Wel lekker ritualspakket en cadeaukaart aan overgehouden.
Ziek is ziek. ik zou zelf zeggen als je rond 16:00 nog niet lekker bent. zeg je dat je niet komt, ben je morgen ochtend wel oke dan gaan als je zelf wilt.
Ziek is ziek. Als jij in de toekomst zou kunnen kijken dan had je vast een andere baan gehad.
Dus ik zou dan ziekmelden.
En @Clancy. Hebben jullie ook gelijk in idd! Het gaat nu gelukkig wel weer wat beter, geen koorts meer. Dus ik heb gezegd dat ik wel kom, maar met het verzoek of ik morgen een programma mag doen waarbij ik onderzoeken moet uitwerken ipv. doen. Dat kon gelukkig!
Heb nu een online vergadering maar mijn beeld doet het niet dus niemand kan mij zien. Maar toch heb ik het idee dat iedereen me aanstaart nu ik in alleen mijn bh achter de computer zit, lol.
Oh ik ben gisteren toevallig voor het eerst in Egmond geweest met mijn vriend. We hebben geluncht bij Nautilus, was ook wel een aanrader! Mooi strand ook, voor herhaling vatbaar. Have fun!!!