Wat je even kwijt wil #52

Haha dit durf ik dus echt niet! Als ik een vergadering zonder beeld heb dan plak ik ook altijd even iets op m’n camera omdat ik bang ben dat dat ik per ongeluk klik op de knop om het beeld aan te zetten of zo. Zo heb ik zelf wel eens iemand gezien die zat te tandenpoetsen…

6 likes

Wij hebben gelukkig een apart device voor vergaderingen dus die heb ik voor de zekerheid wel eventjes naar de muur gericht. Zul je zien, springt ie alsnog ineens aan en ziet iedereen me zitten :joy:

Pff kutzooi wat een dilemma. Zag dat het kon dus meteen mijn vaccinatie gepland maar de 2e valt in mijn geplande vakantie (als in: in het buitenland :frowning: ). Al gebeld om te kijken of het niet eerder kan maar helaas, geen plek. Kan wel later. Dus of 1 maand later gevaccineerd worden, of mijn hele vakantie annuleren en opnieuw plannen.

1 like

Is Janssen nemen nog een optie?

1 like

Ach, mijn moedertje heeft er inmiddels slapeloze nachten van dat ik als kind nooit de BMR-vaccinatie heb gehad, ze heeft me er een hele handgeschreven brief over gestuurd :pleading_face: Nu is ze bang dat ik het als volwassene krijg en er hersenontsteking aan overhou ofzo. Had dat 29 jaar geleden even bedacht moeders, toen was het gratis. We leven in een ernstige covid-pandemie en mijn moeder ligt er wakker van dat ik wellicht een ziekte krijg waar 95% van de bevolking tegen gevaccineerd is, haha zo ironisch. Nouja heb de huisarts maar even een bericht gestuurd, kan ik na mijn coronavax meteen door voor de volgende, verzamel ze allemaal!

33 likes

Ik zit met hetzelfde! Mijn plan is om maandag gelijk te proberen om Janssen te krijgen, en anders misschien toch de afspraak later inplannen. Vakantie verplaatsen is voor mij geen mogelijkheid met werk helaas…

1 like

Ja daar ga ik volgende week voor bellen als ik dan niet al heb kunnen verzetten (ga een paar keer proberen).

@Molotov vroeg ik ook naar tijdens het bellen, en toen zei ze: ‘alle locaties zitten vol’, dus ik zei ‘ik wil best 100 km rijden zelfs, als ik hem dan een aantal dagen eerder kan nemen’ zei ze ‘alle locaties zitten vol’, ik weet niet of echt ALLE locaties vol zaten maar heb uit frustratie niets meer gevraagd haha. Want dit meisje / deze vrouw hielp me echt niet vriendelijk. Snap ik ook wel, als je de hele dag van die telefoontjes krijgt, maar goed - that’s your job.

3 likes

Ik zou gewoon nog een keer bellen hoor en dan hopen dat je een wat behulpzamer iemand aan de lijn krijgt. Ik kan me niet voorstellen dat echt alles in ongeveer heel Nederland vol zit.

4 likes

Als je geen belangst hebt vaker bellen.
Ik heb 3 x gebeld en iedere x gingen ze alles voor me checken maar ik moest wel zelf omgevingen noemen waar ik heen kon rijden.
Allemaal zonder succes trouwens.
Ik had nu m’n 2e vaccin op 6 weken en 1 dag (en de dag dat ik op een intensieve vakantie vertrek) en die heb ik 1 dag naar voren gehaald nu.

2 likes

Ja ik bel om half 8 vanavond, ik heb al 2 x gebeld want de eerste x stotterde die lijn vet erg, maar toen zei die jongen(man) wel dat ik ook nog tegen 8 uur kon bellen omdat ze dan het ‘meeste vrij’ hebben (?). Toen ik nog eens belde kreeg ik dus de onvriendelijke mevrouw aan de lijn en er vielen ook 18 awkward stiltes haha. En alles zat vol.

Maar ja, denk dus dat ik anders mijn vakantie annuleer. Pff tien dagen roadtrip uitgestippeld, auto gehuurd, alles. Kut corona.

2 likes

Ik moet voor mijn werk wat excel klusjes doen, maar mijn kennis is redelijk vervaagd. Ik werk wel elke dag in bestaande excel sheets, maar moet nu ik zelf wat opstellen. Dus ik heb net allemaal youtube filmpjes opgeslagen, zodat ik morgen in een dag een excel pro kan worden :rofl:

Ik heb dit jaar een hele APK-keuring joh. Eerst de MRI en EEG, en nu bloedonderzoek, urinecheck, soatest, allergietest, slaaponderzoek…

:sweat_smile:

6 likes

Nog een keer proberen en de bijbelbelt opperen (desnoods enkele plaatsen vooraf hebben opgezocht).

Maar kan je niet gewoon de 1ste laten staan en de 2e na je vakantie plannen? 2 vriendinnen zaten in hetzelfde schuitje, 2e prik was tijdens onze vakantie. Ze hebben gebeld en ze konden gewoon de 2e afspraak verplaatsen, dat was geen probleem volgens de medewerkers.

Nee ik zou dan midden augustus weer terug zijn, maar volgens de medewerker kon ik nu maar tot 10 augustus plannen én moest het precies tussen de 35 en 42 dagen of zo zijn? tussen de 1e en 2e prik. En dan zou het altijd in die week vallen. Want de 2e prik is letterlijk 1 dag na mijn vertrek :cry:

Hoop echt dat ik Janssen kan krijgen of dat ik nog geluk heb vanavond of morgenavond of zo. Zou echt zo blij moeten zijn met dat vaccin, ben ik ook wel. Maar ik heb echt in zulke dips gezeten en sinds ik die vakantie had geboekt had ik echt weer een lichtpuntje. En nu deze fucking organisatorische crisis haha.

Haha helaas, zijn van Gehlen :joy:

O nice ik wil die ook! Maar bijna 500eu is me toch wat te gortig, ik wacht wel een paar jaar tot de verzekeraars over de streep zijn. BMR is maar een paar tientjes dus dat kan Bruin nog net wel trekken

1 like

Huh wat vreemd allemaal. Bij mijn vriendinnen hebben ze hem een hele week kunnen verplaatsen. Ze hebben midden juni hun eerste prik en midden augustus hun 2e. Nou succes, hoop dat er toch nog iets mogelijk is

https://www.prullenbakvaccin.nl

Misschien is dit iets voor je?

1 like

Ik heb vanmiddag met de GGD gebeld omdat ik hetzelfde probleem had, mijn tweede prik zou dan zijn net op de laatste dag dat ik nog weg ben. De jongen aan de telefoon (klonk alsof hij ongeveer mijn leeftijd had) hielp me echt super snel en makkelijk, heb zelfs nog een vroeger tijdstip op dezelfde dag voor mijn eerste vaccinatie kunnen fixen. Misschien toch blijven proberen? Lijkt me inderdaad sterk dat het in de ene regio gewoon kan en in de andere regio ab-so-luut niet

2 likes

Ik heb net 30 (!) euro uitgegeven aan ijsjes in de supermarkt. Genoeg voor 5 zomers, maar ik ga mijn best doen om het voor september allemaal op te eten👍🏻

23 likes