Ik kreeg net een rekening van de belastingdienst ivm te veel ontvangen zorgtoeslag. Ik wist dat er een rekening aan zat te komen, maar het bedrag valt me zo mee. Nu ben ik wel bang dat er nog een rekening komt maargoed.
Kun je op de website geen andere postcode invullen? Als ik mijn eigen postcode invulde kwam ik op data uit waarop ik niet kon, andere postcode ingevuld en toen kwam ik op een locatie 20 min rijden maar wel op een datum waarop ik wel kan. Zou dan gewoon random postcodes in gaan vullen en kijken of er iets uitkomt wat handig is voor jou, zeker als je het niet erg vind om een stukje te rijden.
Zo herkenbaar.
‘O, je mag zeker geen korte broek aan van je werk?’
Nee, Truus, ik wíl geen korte broek aan buiten.
@Krelis ik krijg regelmatig op mijn werk de vraag of dit mijn bijbaan naast mijn studie is Eh nee, ik ben 35 en studeer al 10 jaar niet meer.
Ik ga vanavond voor het eerst sinds jaaaaaren weer naar de sportschool en ik ben zenuwachtig.
Ik ben op een zomerbar en wacht op een vriendin. Nu spreekt er iemand mij aan en vraagt of hij aan mijn tafel mag wachten want zijn vrienden zijn er nog niet. Oké eh ja doe maar.
Nu wil de mens nog praten. Hallo ik heb hier geen zin in
Ik belde gister om m’n 2e prik te verzetten en toen kon ze inderdaad ook maar tot 8 augustus kijken. Lag aan hun eigen agenda geloof ik. Maar het meisje dat mij hielp was super vriendelijk en behulpzaam dus gewoon nog eens proberen
Ohh ik ga vrijdag uit eten in een restaurant dat normaal helemaal volgeboekt zit, maar er kwam een plekje vrij! Zes gangen, incl bijpassende wijn en een kaasplankje, zo’n zin an.
Ik denk dat ik mijn feestelijkste jurk aantrek!
Ja gewoon doen hoor! Je hebt niets te verliezen. Die uitspraak van hem lijkt wel aan te geven dat hij zelf niet goed in zijn vel zit. Anders zou je niet zeggen dat anderen je niet meer interesseren. Succes!
Jaja
Nee nee, van zodra ze hier is ga ik hem echt zeggen dat het tijd is voor hem om te vertrekken. Ik duw hem van de kruk
Haha that’s the spirit
Goed, had de bestelling verzonden via DHL, heeft ze aangegeven dat het niet is ontvangen terwijl ik in de mail bewijs heb dat ze hem heeft opgehaald. Diverse berichten via Vinted gestuurd met de vraag of ze wil aangeven dat het product is ontvangen, maar ze heeft hier niet meer op gereageerd. Vandaag de melding gekregen dat het geld naar haar is teruggestuurd. Ik hoop dat ze stikt in dr kutjas, ben echt pissed.
Ik ben zo blij dat het zo goed gaat de laatste tijd. Alsnog af en toe een dag dat ik het liefst huilend op bed wil liggen (en dan doe ik dat ook gewoon) maar alles heb ik op een rijtje lijkt het wel? Ben echt blij met hoe mijn huisje nu is en voel echt de waardering van mijn werk en heb een super leuk team ook nog eens. En ik kom ook weer eens na afgelopen jaar uit mijn isolement en doe steeds vaker leuke dingen. En over twee weken ook mijn eerste vaccinatie, zo blij. Heb meteen zin om ook iets te boeken voor later dit jaar.
Ik heb morgen de hele dag BHV, om 7:00u moet ik gewoon al vertrekken . Ga ik spijt krijgen van de fles wijn die ik heb open getrokken? Denk 't wel hahah
Hahah, Bedrijfshulpverlening duss
Viel wel mee
Mijn buurman loopt uit het raam te jodelen het is ook nooit saai in deze straat
Heb ineens zin in kerst.
Wat heerlijk als je je daar al jaren achter kunt verschuilen en blijkbaar niemand het doorheeft.
Ik las dat Netflix de eerste kerstfilm van 2021 al online gezet heeft, dus je bent er helemaal niet zo vroeg bij