Wat je even kwijt wil #52

ik moet dit echt nog een keer zien om te geloven, ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat mensen zo digibeet zijn :joy:

2 likes

Mijn moeder denkt echt dat haar mail alleen op haar laptop staat.đŸ€·

18 likes

Ik heb ieder jaar vanaf 1 januari alweer zin in kerst :heart::christmas_tree::santa:

10 likes

Herkenbaar!

2 likes

Jazeker! > mijn collega’s. Al gaat het dan niet om email maar “op deze computer staat dat programma” en daarmee bedoelen ze de voorspelling in de taakbalk als je de eerste paar letters van een url invoert en de pc de link dan aanvult. (Op die ene pc heeft dan dus iemand die link handmatig ingevuld. Op alle pc’s staat het bij de bladwijzers :woman_shrugging:)

3 likes

Ik baal dat het morgen en overmorgen zo warm wordt. Ik wil even mijn winterkleding uitzoeken en omwisselen voor zomerkleding en ik wil even naar de kringloop maar dat is in een soort benauwde schuur. Daar heb ik echt geen zin in met die warmte :joy: misschien ga ik ‘s ochtends vroeg nog even, of anders gewoon dit weekend. Met dat weer wil ik gewoon praktisch naakt voor de ventilator liggen

1 like

Door het thuiswerken heb ik mezelf wel zo geconditioneerd dat ik vaak uit automatisme naar de werkkamer/kantoor loop om m’n werkmail te openen op mijn laptop of telefoon.

1 like

Ja ik zag het :star_struck: Ik ga nu meteen Netflix aanzetten.

@Junebug85 Ik hoorde Mariah Carey ineens ergens en toen dacht ik meteen: KERST. En normaal hou ik helemaal niet zo van kerst maar ineens helemaal zin in.

Ben nu dus een kerstfilm aan het kijken op Netflix :christmas_tree:

5 likes

Ik van alles naar buiten slepen om nog even buiten te zitten. Zit ik buiten en denk 5 minuten later: Neh, ik zit hier toch niet lekker. Toch maar weer naar binnen. :rofl:

Klinkt als mijn moeder, toen ze een nieuwe laptop had moest ik eerst ook haar meest gebruikte bladwijzers aanmaken.

Om het nog erger te maken ze heeft haar telefoon altijd uitstaan want die zet ze alleen aan als ze die zelf nodig heeft. Dan stuurt ze wel via de telefoon van mijn vader een appje naar mij. Ze is dus nooit zelf bereikbaar alleen via de vaste telefoon of via mijn vader.

2 likes

Ergens is het best wel aandoenlijk.

1 like

Soms wel maar meestal is het super irritant. Belt dan op, omdat ze niet weet hoe iets werkt en dan hoeft ze bijvoorbeeld alleen maar op okĂ© te klikken😂

3 likes

:joy: I feel you! Waar ik werk heb ik ook wel is mensen aan de lijn, of ik de mail naar hun computer e-mail wil sturen, want hij was op de iPad binnen gekomen. De eerste X nog een poging gedaan om het uit te leggen. Nu stuur ik het braaf naar hun computer e-mail zonder pogingen tot uitleg.

2 likes

Oeh welke, kan hem niet vinden.

1 like

Deze is het!

4 likes

Ik werk bij een klantenservice en als we met klanten chatten krijgen ze eerst een chatbot en worden daarna gekoppeld aan een medewerker. Om duidelijk te maken dat ze met een echt persoon praten moet ik altijd sturen “Goedemiddag, je spreekt nu met Irosa”

Regelmatig sturen mensen terug “Hallo met Anja” en ik moet dan altijd een beetje in mezelf lachen. 9/10 keer zijn het boomers.

Ook een boomer-ding: het chatgesprek afsluiten met “Bedankt Irosa. Fijne dag Gr. Henk”

33 likes

He? Ben ik ook een Boomer? Ik bedank ook de klantenservice medewerker waar ik mee heb gechat?
Is dat zo achterlijk :sweat_smile:

21 likes

Doe ik ook! Maar niet met “Gr Broodrooster”. Ik zeg gewoon bedankt voor het helpen en een fijne dag verder.

6 likes

Zal voortaan “de groeten + naam” weglaten, want dan ben je blijkbaar een uitgebluste Boomer, ofzo :sweat_smile:
Je kan het ook niet snel goed doen hé, haha.

3 likes

Waarom is er maar 1 soort knuffelemoji? Deze :hugs: is toch veel te blij voor een ‘sterkte-knuffel’?

19 likes