Wat je even kwijt wil #52

Uhh ik had zo’n sample zakje van een gezichtsserum, ik vond het wel prima spul dus ik kijk hoe duur het is: 295 euro voor 30ml 🥲 dat mini zakje was al bijna 20 euro waard :woozy_face:

9 likes

Ik haat socializen met mensen die je in de supermarkt tegen komt.

En allebei mn buren geven vanavond een feestje😭

Hoezo heb ik een taartje

2 likes

Wow alsof je goud op je gezicht smeert. Ben wel benieuwd welke het is!

1 like

Ik heb er ook 1 maar ik ben niet jarig. Bedenk me nu dat ik waarschijnlijk een random geboortedatum heb opgegeven bij inschrijven haha.

Edit: of wacht, misschien is dit de datum dat je je hebt aangemeld op t forum.

Het zit in een glazen flesje, stel je voor dat je het op dag 1 kapot laat vallen :hot_face: anti aging serum van barbara sturm

2 likes

Klinkt heerlijk! Welk hotel zit je? Ik zoek ook nog een fijn hotel in die omgeving.

Haha jeetje als je nou 50 liter afval erin zat te stouwen… Maar nee, wat bammetjes…

Wat erg haha

2 likes

Aaah dat zal t zijn. Zo kort pas. Ik las al 100 jaar mee.

1 like

Wat ben ik gelukkig met mijn ventilator nu.

1 like

Ik dus heel hard doorwerken vandaag zodat ik sowieso klaar zou zijn voor mijn vaccinatie-afspraak. Ben ik nu al klaar en ik moet nog anderhalf uur wachten. :grimacing:

2 likes

Ik hoor die mannetjes in van die obscure auto’s nu in het grieks meloenen en watermeloenen schreeuwen in het Grieks. Wil oooook weer heen.

1 like

Hahaha ja altijd zo tyfus vroeg.

1 like

Ik ga stuk!!

1 like

ik heb echt big brain.
Airco in de slaapkamer aan, ventilator in slaapkamer deur. ventilator aan in mijn kantoor deur.

14 likes

Hotel zuiderduin! Ze hebben ook een parkeerplaats onder het hotel dus als je geluk hebt en daar kunt parkeren staat je auto koel. Ze hebben ook een pub, speelhal, zwembad en sauna en een welness op de beneden verdieping en het ontbijtbuffet is ook echt heel goed! In hetzelfde gebouw zit ook nog een fietsverhuur waar je gewone fietsen kan huren en ook elektrische en het strand is op 100 meter lopen ofzo

2 likes

Ik wil even een hot (of juist cold ha ha ha) tip met jullie delen. Ik heb namelijk cold brew gemaakt met 100% robusta bonen die vgm iets van 2x zo veel caffeine bevatten als normale koffie bonen en ik heb me nog NOOIT van mijn leven zo in leven gevoeld. Normaliter ben ik totaal niet gevoelig voor caffeine maar dit is echt legale speed

Echt jammer dat ik niks te doen heb vandaag en al deze energie aan het channelen ben op het overdenken van mijn levenskeuzes, geeft ook weel een dubbele lading aan caffeine induced anxiety

35 likes

Wat ontzettend fijn dat je nu klaar bent. Wat nu moet je maar even opvullen met leuke dingen doen en je afstuderen vieren :tada: :confetti_ball:

1 like

Heb echt zin om ABC ik kap er mee voor deze dag te roepen op werk maar nog 1 dag voor de vakantie en moet echt nog het een en ander afronden :cry:

8 likes

Mijn hemel… geef me lucht!
Kutsmog

1 like

Paar broeken besteld, wel verschillende modellen maar van t zelfde merk. Van de een is de grootste maat te klein, van de ander een maat kleiner veel te groot. Ik haat haat haat broeken kopen :cry: en zelfs een nieuwe versie van m’n favoriete broek is niks, was vergeten dat het model eigenlijk echt superskinny is, maar die van mij gewoon super uitgelubberd is :joy:

2 likes