Wat je even kwijt wil #52

Ik wil een pet maar in dit dorp verkopen ze geen leuke petten dan morgenvroeg toch maar naar de stad. En een vinted blouseje kwam binnen en past prima. :slight_smile:

5 likes

Mijn ma en ik hadden vlierbloesemsiroop gemaakt van vlierbloesem die we in het bos hadden geplukt en best lekker zeg, vlierbloesem limonade. :heart_eyes:

21 likes

Als er straks besjes aankomen kun je er ook hele lekkere sap van maken. Je moet ze dan wel even goed koken en met suiker enzo. ( en oude kleren aan haha) maar het is zo lekker

3 likes

Ja lijkt me ook echt leuk inderdaad! En bizar hoeveel je ermee kunt maken en doen. Zag zelfs vlierbloesembeignets enzo.

2 likes

Props voor je geduld en pijngrens!

1 like

Ik ben er met mijn hoofd niet helemaal bij vandaag en dat werd bevestigd toen ik met mijn bh nog aan onder de douche stapte :joy:.

32 likes

Maar ben wel echt viesmoe nu.

1 like

Zijn ze dan juist niet lekker met zijn tweetjes aan het spelen? Als babysitter vond ik het wel altijd heel druk (vooral als er meerdere vriendjes kwamen spelen :sob:) maar ik kon toen wel meer mijn ding doen dan wanneer ik alleen het oppaskind zelf had. Die wilde dan juist aandacht en spelletjes spelen enzo. Als er andere kinderen waren zag ik ze soms uren niet :sweat_smile:

1 like

Oh thanks! inmiddels is de 2e ook gedaan. :grin:

1 like

Mijn buurvrouw appt net dat haar dochter geslaagd is, ik had vlak voor de examens succes gewenst via een appje en vorige week toen ik haar zag gevraagd of ze al iets wisten (nee), dus heel attent dat ze eraan denkt om me te appen nu, alleen zit ik nu als een soort sociaal awkward drol op de bank me af te vragen wat ik nu moet doen. Een kaart schrijven en in de bus gooien? Langsgaan met een kleinigheidje (wat dan? bloemen voor een 16 jarige is een beetje gek misschien)? Gefeliciteerd terug appen en het daarbij laten? We hebben prima contact maar komen niet echt bij elkaar over de vloer ofzo, wonen er zelf ook nog niet heel lang. Ik vind dit soort dingen zó lastig, voelt alsof er allerlei ongeschreven sociale normen zijn van hoe je met je buren omgaat die ik niet meegekregen heb ofzo haha

1 like

Als je er zin in hebt is een kaartje door de bus doen wel leuk denk!

10 likes

Ik zou een kaartje in de bus doen, of een klein bloemetje met een kaartje (niet door de bus :sweat_smile:)

1 like

Of een reep choco en een kaartje! Klein maar fijn.

4 likes

Het is zo koud in m’n huis (haha ja sorry, luxeprobleem) dat ik nu echt even lekker aan het opwarmen ben op m’n balkon :sun_with_face:

5 likes

Volgens mij zou je zelfs met alleen een appje of mondelinge felicitaties het al heel sociaal wenselijk doen. In mijn omgeving gaan ouders vooral heel goed op de belangstelling en bewondering voor hun kinderen. En geslaagden vinden het vooral heel leuk om geprezen te worden voor hun prestatie. (In beide gevallen terecht natuurlijk.) Dat komt ‘live’ soms meer over dan op een kaartje. Maar dit kan best per omgeving verschillen.

2 likes

Ahww de merel die vaak in mn tuin zit ging helemaal wijd uit op tafel zitten. Dus nu hebbik daar een vogel spa gecreeerd. Met lekker veel water en schaduw

12 likes

Mijn buurman gaf me toen een bon voor de ijssalon en vanaf dat moment was hij mijn favoriete buurman.

21 likes

Langsgaan met zo’n boeketje van snoep misschien?

7 likes

@Junebug85 Ja zoiets en veel bakkers spelen hier natuurlijk ook op in. Wat chocola of een klein taartje. Wel rennen dan anders smelt het.

Verblind worden door van dat lichtweerkaatsende folie wat de buren hier tegenover blijkbaar op hun ramen geplakt hebben. Ik kan hier met mijn zonnebril binnen gaan zitten 🥲

1 like