Die zag ik ook inderdaad. Maar er was in elk geval nog iemand.
Echt niet opbokken met die leggings en desigual jurken
*King Louie.
Kunnen we niet zeggen van “Nee ik ga echt niet naar FF want daar worden ak je gegevens online gegooit.”
Ofzo
Ik vind het echt irritant van mezelf dat ik zo veel met de uitslagen van de EK wedstrijden bezig ben nu ik een poule op het werk heb ingevuld en onverwachts de hele tijd op 1 sta met 0 kennis over voetbal
Zijn gewoon feiten toch.
Is er een mooie prijs te winnen? Dan is het helemaal een dikke middelvinger naar je collega’s die er al langer mee bezig zijn haha
Idioot is dat he? Heb ik ook echt zo vaak…ik ga er echt aan moeten wennen als we die dingen niet mee ophoeven. Vond het een heerlijke manier om me sociaal te distantieren van mensen
De invivatie is begonnen
Hamsters zijn sowieso niet echt leuke huisdieren voor kinderen.
Ze houden niet van opgepakt worden ( en zijn sowieso te teer voor de kleine kinder knuistjes) ze zijn vaak hartstikke schuw en ze leven 'snachts.
Ja love your kids en geef ze gewoon lieve ratjes ofzo
Haha dit geloofden we echt totaal niet toen, als ik het nu teruglees snap ik dat wel echt donderslag bij heldere hemel
Lieve en ratjes in 1 zin…
Nou dat, maar ook voor die hamsters is het gewoon echt niet leuk. Ratjes zijn nog tam te krijgen en kunnen lol hebben in spelen of trucjes leren. Ze zijn veel socialer.
Hamsters willen gewoon slapen en chillen in een holletje, niet ruw verstoord worden uit hun slaap als de kinderen uit school komen en willen “spelen”.
Ik hoop met een kooi van minimaal 100x50 en niet zo een die te koop is bij de dierenwinkel voor 20 euro
sorry voor je smaak
Ratten krijgen altijd kanker en dan gaan ze dood.
Haat alle knaagdieren
Ik zou wel oneindig lang kunnen slapen vandaag