Wat je even kwijt wil #52

So satisfying om de gootsteen vol te gooien met baking soda, en dan schoonmaakazijn. Gaat zo lekker bruisen.

2 likes

Omg of ze beginnen hun eigen forum en er onstaat een rel

41 likes

Oke maar ik wil best lezen over partners die vreemdgaan met hun eigen zus dus ze mogen van mij best een afgezonderd subforum en dat ze alleen daar mogen posten en verder niet

31 likes

Straks? Blijkbaar is het al begonnen met jou :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

womantalk2.nl

8 likes

Nooooh. Dan moeten er subfora met leeftijdsgrenzen komen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Centraal station , Zwanger en kind , Boomer.

11 likes

Gewoon het sorting hat-principe toepassen

“U bent een zurekantoortrut, welkom ___!”
“U bent een fervent tegeltuinenfetisjist die studerend Nederland met een e-bike voorbijsjeest, Ga naar ANWBforum.nl”

22 likes

Ze hebben het wel zelf ook meteen over iets anders opstarten, dus het zou zomaar mee kunnen vallen.
Denk ook niet dat ‘wij’ heel bekend zijn?
Fok en Bokt gaan er misschien wel meer van merken :sweat_smile:

1 like

Opgebokt.nl of Opgefokt.nl

Of het bodybuildersforum dat wat nieuwe vivafitgirls welkom kan heten.

5 likes

Wow, zo blij dat hier niet voor iedere vraag een nieuw topic geopend mag worden. Zou dat een afschrikeffect hebben?

Hahaha wel een stylish hoef dan. Of een quiz die je moet maken voordat je toegelaten wordt
 “hond op een spies” - waargebeurd of niet?

2 likes

Ik neem lekker mn eten mee naar het strandje en ga lekker zwemmen!! Dikke doei

17 likes

Twijfel na berichtgeving van RIVM of ik vanavond wel mijn herstelloopje ga doen, meh

1 like

Lijkt me wel grappig als viva mensen bokt proberen te infiltreren. Volgens mij hebben ze daar nog steeds de regel dat je 20 paard-gerelateerde (en nuttige) posts moet plaatsen voordat je ergens anders mag posten.

3 likes

In Z verkopen ze niets leuks, geloof ik :joy:

Dit forum wordt al genoemd als alternatief. Dus zet je schrap voor de invasie :sweat_smile:

16 likes

Komt zeker omdat we geen paginanummers hebben


17 likes

Bedankt diegene die dit als alternatief moest noemen :+1:t4:

8 likes

oh god 
 waar lees je dat? haha