Zo klaar met het gedoe met mijn websites en de host waar ik zit. Denk dat ik volgend jaar echt overstap.
Ik heb net de wet van Murphy bevestigd tijdens het boodschappen doenš Ik had een jurkje aan en alleen zoān grote boodschappen tas mee, dus ik had mān mobiel uit noodzaak maar in mān bh gestopt. Bij de zelfscan kassa haalde ik hem eruit om mijn bonuskaart te scannen, blijkt dat mijn tiet hem 12 min geblokkeerd heeft.
Door een medewerker kon ik gelukkig een bonuskaart laten scannen (die heb ik altijd op mijn telefoon). Gelukkig had ik mijn pinpas wel mee (normaal betaal ik ook met mān telefoon), maar ik kreeg de melding āgeen saldoā. Want ik was even vergeten dat ik vlak daarvoor geld over had gemaakt voor een vakantie.
Normaal boek ik dat dan in de winkel van mān spaarrekening over naar mān betaalrekening, maar mān telefoon was natuurlijk nog steeds 11 min geblokkeerd. Dus uiteindelijk nog maar een keer op het belletje gedrukt, toen mocht ik gelukkig aan de service balie contant betalen zonder alles opnieuw op de kassaband te leggen. Wat een gedoe zeg, ik doe nooit meer mān mobiel in mān bhš
koppie koppie
Nou inderdaad, zelfs met hooikoortsmedicatie vind ik het echt een draaaamaaa en mijn darmen zijn al helemaal de weg kwijt
Ah, super, dank je wel! Klinkt top.
Ik ben afleveringen van Beugelbekkie aan het kijken op videoland. De hitte stijgt echt naar mijn hoofd geloof ik
Het was zo een emotionele zware kutdag op het werk, en nu terwijl ik dit typ lig ik te dobberen op het luchtbed in het zwembadje dit is even fijn. Krijg alleen mijn kop niet leeg.
Tip: overstappen op Black Friday en dan elders een meerjarig abonnement direct afnemen.
O, dat is wel een goede. Al heb ik net voor een jaar betaald, haha. Maar het is inmiddels opgelost en heb ook ontdekt waarom ik nou zoveel GB verbruikte op mijn site (het antwoord: back-ups van back-ups).
āEvenā een milkshake halen door de drive. Had gvd al thuis kunnen zijn. De tering, staan maar 3 autoās voor me maar dit duurt lang.
Heerlijk in het park gelegen, nu starbucks halen en naar werk, doei dagboek!!
Zou niet goed zijn als het daardoor al over belast raakt
Kom uit mān nachtdienst en leef dan zo in een andere wereld. Weet niet meer welke dag het is of welk dagdeel het is.
Mijn haar groeit zo snel. Als ik elke 2 maanden de tondeuse op de onderkant erop wordt gezet lijkt het achteraf al alsof er een dode cavia op de grond ligt.
En leuke petten bestaan in fysieke winkels niet.
Hele dag mega druk geweest met werk dus nu pas tijd om te ālunchenā
Ik ben maar voor de boomer versie van een puber lunch gegaan: een kaasbroodje met een cola zero
Ik was er best wel okĆ© mee dat ik studievertraging heb, maar nu de eerste klasgenootjes fotoās op Instagram plaatsen dat ze hun diploma hebben, voel ik me eigenlijk toch wel iets kutter dan ik had verwacht.
Ik heb komende dinsdag een afspraak bij de huidarts (eindelijk na 4 maanden wachten), voor een vlekje dat ik vorig jaar heb opgemerkt. Het heeft gejeukt, gebloed, en het ziet er atypisch uit. Ik dacht eerst dat het een wondje van mijn bh was, het zit ook precies op die plek. Maar het gaat niet weg. Mijn huisarts wou/kon mij ook geen zekerheid geven dat het niets is⦠en nu het dichterbij komt zit ik er al 2 dagen mee in mijn hoofd en blijft ik maar fotoās opzoeken (van gelijkaardige vlekjes) op dokter Google
Onze hond is een weekje naar een oppas, omdat mijn ouders op vakantie gaan. Nu is hij gisteravond ontsnapt, omdat ze de riem niet goed had omgedaan en in de sloot gesprongen⦠Hij is best wel oud en kon er zelf niet uitkomen, dus de brandweer heeft moeten komen om hem uit de sloot te halen. Vind het echt zoān klote idee dat hij daar nu nog een week moet zitten.
Zon restaurant in de buurt heeft al drie keer zān naam veranderd en ik vermoed dat ze het doen om van de slechte reviews af te komen op thuisbezorgd. Maar ja dat lukt niet echt als je service hetzelfde blijft.