Wat je even kwijt wil #52

Jenna marbles had een soort aquarium voor haar hamster, met allemaal shit er in. Dat is oprecht een paradijsje voor zo’n beest.

6 likes

Beetje respect op cavia’s

Cavia’s zijn Chill.

3 likes

En anders gewoon een veenmol cadeau doen.

1 like

Cavia’s gaan ook gewoon dood en dan is de mijne sowieso doder dan de jouwe.

8 likes

Ja oke cavia’s zijn misschien wel leuk omdat ze dat geluid maken en ook in een naakte variant bestaan

4 likes

En zo hoort het!! Dit was die van mijn laatste hamster, recent overleden.

Samenvatting

25 likes

Zo dit had wel even in een spoiler gemogen :nauseated_face:

ging je alleen? en hoe was het? :grin:

1 like

Als ik een hamster was zou ik per direct intrekken :pleading_face:

We stan een goede hamster mom.

4 likes

Wow gaaf! Mijn hamsters hadden ook altijd flinke kooien.

1 like

Ik hou helemaal niet van op fotos staan maar gister moest ik een interview geven op mn werk en daar moest een foto bij :expressionless: Nu heb ik net het artikel gezien en ik zie er zo raar uit op die foto, ik was duidelijk echt niet op mn gemak. Volgende keer ga ik echt weer proberen dit soort onzin op mn collegas af te schuiven :triumph:

4 likes

Yes, ik ging net een oplossing bedenken voor de douche die hier niet koud kan.
ik zou onder de tuinslang gaan staan maar dat vond ik beetje onhandig… Tot ik bedacht. Zonder stroom werkt de ketel niet, zonder ketel is er niet eens warm water. Hup stekker eruit en onder de douche :grin:

4 likes

Ja heeeeerlijk! Morgen weer

2 likes

Mijn oma is een maand geleden overleden en ik was vanavond op bezoek bij haar vriend. Dat was heel fijn, maar het was zo rot dat mijn oma’s balkon leeg was en dat ze niet zeurde dat dat haar vriend te lang door ging over quantummechanica.
Thuis kun je nog doen alsof er niets gebeurd is, maar daar was het zo confronterend.

19 likes

Zomeravonden❤️

2 likes

En maken nachts super veel herrie. Onze hamster had zoveel energie dat die avonds laat en ochtends vroeg op de gang mocht rennen.

Godver de eerste in m’n omgeving is zwanger, ik ben nog maar 25, stop de tijd!!!

11 likes

Heb morgen mijn jaarlijkse MRI scan, zin in :neutral_face:
Ook pas over 4 dagen de uitslag, dus dat wordt gezellig tot die tijd, vooral 's nachts als ik wakker lig. Maar goed.

Ik vandaag tegen mijn kinderen gezegd dat ik er morgen niet ben in de klas en er een andere juf is, programma doorgesproken en gezegd dat er wss dingen anders gaan, maar dat dat niet erg is etc etc.

Toen de 1e vinger: “juf waarom ben je er niet?”
“Omdat ik naar het ziekenhuis moet”
Vinger 2: “wat moet je daar doen?”
kak waarom was ik ook alweer eerlijk
“Voor een scan”
Vinger 3: “oh net als een soort echo”
yes, hiet kan ik me uit lullen zonder al te veel eerlijkheid
“Klopt, zoiets maar dan een beetje anders idd”
Vinger 4: “oh net als dat je een baby in je buik hebt en dan…”
oh men nee hier komt geroddel van… de juf is zwanger bla bla (ben ik niet!!)
“Hooo stop, ik heb geen baby en krijg ook geen baby, een andere scan, maar er komt geen baby!!!”

Klas: “ooh oke :woman_shrugging:

Net als je denkt hier kom ik mooi vanaf… :joy::sweat_smile: dus ik wacht nu op de 1e mailtjes van ouders om me te feliciteren met mijn baby. Die er nietis en voorlopig ook niet komt (helaas btw maar ja)…

Kinderen :grimacing:

21 likes

Over ruim 2 maanden liggen de kruidnoten weer in de winkel. Scrolde door m’n foto’s en zag een foto van het kruidnotenschap van de Hema op 20 augustus vorig jaar :grin:

3 likes

Dit is zo moeilijk. Mn opa is een halfjaar geleden overleden en telkens als ik bij zn vrouw ben geweest moet ik huilen. Je zegt het zo mooi :heart:

4 likes