Wat je even kwijt wil #52

Heel veel succes morgen en komende dagen!
En voordeel van kinderen: het zal ook wel weer snel overwaaien :sweat_smile:

2 likes

Succes en sterkte met het afwachten :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 like

Hahaha ja dat is zeker zo, maar die ouders
 werk ik een dorp dus als de roddelouder hier iets van oppikt :sweat_smile::joy::joy::joy::joy:

Ik zat net op het terras en tegenover mij zat een man die echt de knappe versie was van Jones uit Midsummer Murders.
Ik ben verliefd.

Edit: niet tegenover mij aan mijn tafel helaas.

6 likes

Lekker veel zooi eten morgen waarvan je buik bol gaat staan en dan volgende week het schoolplein oplopen terwijl je liefkozend over je buik aait. Misschien nog met een kushandje naar een mannelijke collega toe :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zou denk ik niet in een dorp moeten gaan wonen :thinking:

3 likes

:orange_heart: Wachten is zo naar.

2 likes

Ik heb jaren geleden ooit een filmpje gezien op YouTube denk ik, een soort sketch/comedy. Ging over voetballers die in het begin gewoon aan het trainen waren en daarna alleen maar gingen oefenen met vallen omdat dat zogenaamd het enige is wat ze doen, dramatisch vallen tijdens wedstrijden haha. Ik wou hem aan iemand laten zien maar kan hem nu niet vinden natuurlijk, zo irritant.

Ik was vandaag zo compleet duf door de hitte dat ik, toen ik me eenmaal zover had gemotiveerd, tijdens het boodschappen doen erachter kwam dat ik geen onderbroek aanhad en voor een heel kort maar verschrikkelijk moment dacht ik serieus dat ik gewoon naakt door de winkel liep. Had gewoon een rokje aan maar ik voelde me voor een split second opeens naakt. Was echt precies als in zo’n droom/nachtmerrie.

31 likes

Als ex van een prof voetballer wil ik wel even melden dat ze inderdaad “leren” vallen. Ze leren “goed” vallen zodat ze niet al hun spieren direct afscheuren als ze getakeld worden.

E zitten een hoop clowns bij, maar goed leren vallen (hoe gek het ook klinkt) is behoorlijk cruciaal in een fysieke sport.

( Maar daar mogen natuurlijk wel geintjes over gemaakt worden!)

1 like

Ja snap ik hoor! Maar dat is ook niet waar dit filmpje over ging, dit was een overdreven sketch waar de voetballers zich express moesten laten vallen en dan doen alsof ze huilend op het veld lagen en niks meer konden. Had niks te maken met leren vallen haha

2 likes

Heb er nu al weer zin in, zouden wat mij betreft wel het hele jaar verkrijgbaar mogen zijn. :see_no_evil:

Ik sta elke avond 1,5 uur in mijn inloopkast 50 kledingstukken te passen voor met dit warme weer, om vervolgens NIKS leuk te vinden. :clown_face: Echt, wat een tijdverspilling. Zonder grap al vier dagen op rij. Volgens mij hoop ik steeds op een wonder haha, op opeens eczeemvrije benen, of een plattere buik, of nieuwe mooie kleding in mijn kast.
Maar helaas. Reality is ugly.

7 likes

Een inloopkast en kiezen uit 50 kledingstukken klinkt echt behoorlijk chill en luxe?
Ik heb letterlijk twee korte broekjes en een paar hemdjes :sweat_smile:

6 likes

Herkenbaar (behalve dan die inloopkast want die heb ik nie haha). Ik weet ook gewoon echt niet wat ik moet met dit weer. Team melkflessen dus korte broeken en rokjes sowieso niet (heb ik ook bijna niet) en ben echt lelijk verkleurd en kan dus ook niet leuke hemdjes oid aan zonder dat je dat ziet. Ik haat het echt, enige waarom ik van de koude maanden hou is dat ik dan in ieder geval weet wat ik aan moet :sweat_smile:

2 likes

Aah ik ging even op het Viva forum wat meelezen en vind het ook wel ‘mooi’ dat ze daar dezelfde fases doorlopen die wij hier ook hadden bij het opdoeken van het egf forum.
Eerst dus dat topic waarin het officieel wordt aangekondigd en waarin iedereen van ‘ohhhh neeeee, waarom’ gaat.
Dan een topic aanmaken waarin je gaat bedenken hoe je met z’n allen verder kunt (verplaatsen naar een ander forum of nieuw forum oprichten).
De berichtjes in topics van mensen hoe lang ze al op het forum zitten en hoe ze topics gaan missen.
En nu is er ook al een biechttopic :rofl:

Haha er kan wel een fase-model van emoties worden opgesteld voor als een forum wordt opgedoekt: ontzetting > ontkenning > oplossingsgerichtheid > verdriet/melancholie > alle remmen los :rofl::rofl::rofl:

(Alsnog hoop ik niet dat ze en masse hierheen komen, maar dat ‘past’ denk ik ook niet hier. Dus zullen ze ook niet snel doen denk ik
)

45 likes

Ik heb 0 korte broekjes en 0 hemdjes. Dat draag ik dus al niet. Zo weinig mogelijk bloot, maar wel zo luchtig mogelijk.
50 stuks was natuurlijk overdreven (1,5 uur overigens niet) en mijn inloopkast is gewoon een kleine kamer waarin o.a. mijn kleding is opgeborgen :joy: ben pas in mijn eentje verhuisd naar een appartementje met twee kamers.

Maar ja mijn punt was dus gewoon dat ik niets mooi vind/me overal slecht in voel dus al had ik wel 50 kledingstukken en een sicke magische walk-in closet, dan vond ik “chill” nog steeds niet het juiste woord. Het is geen wedstrijdje wie de minste zomerkleding heeft.

9 likes

Ik hoop echt dat je de ex bent van Frenkie de jong (of frenk Rijkaard maar dat zou misschien een beetje creepy zijn)

4 likes

Haha, nee. Frenkie is bijna half zo jong, en Frenk half zo oud :sweat_smile:

4 likes

Nou, zo bedoelde ik het ook niet.
Blijkbaar nam ik je bericht te letterlijk, want zag er absoluut geen sarcastische ondertoon in.

Excuus, was niet bedoeld als een set-up voor 1 of ander wedstrijdje hoor

1 like

Ik kan morgen uitslapen dus ipv lekker vroeg slapen ben ik met nog 3 andere mensen online
. Perniek

3 likes