Wat je even kwijt wil #52

Hoezo lezen er blijkbaar ook zoveel mensen van hier op dat vivaforum. Of was dat echt een gemis van mijn kant :rofl:

5 likes

De hooikoorts radar, denk ik.

Ik ben er in ieder geval letterlijk ziek van :sob:

1 like

Nee, smoggehalte!
(bericht staat in hardlooptopic ook dus vandaar, wil niet dubbel posten haha)

1 like

Je moet ook 1,5 meter afstand nemen van de graspollen :sweat_smile:

1 like

Dat Viva forum is echt puur vergif. Die wijven ( sorry not sorry) zijn echt zo gemeen tegen elkaar en anderen.

Je moet voor de gein eens 1 van die roddel topics lezen. Echt trash to the max.

2 likes

O, ja. Dat gaat meestal hand in hand helaas.

1 like

Ja, hopen dat de regen snel komt.

Ik dacht eerst ohnee. Maar dit klinkt dan wel weer leuk. ( grapje)

1 like

Ik vind het helemaal grappig dat er mensen op viva opperen dat het misschien een verlate 1 april grap is. Het is gelukkig ook pas 16 juni.

23 likes

Wauw, topidee. Dat ga ik onthouden.

Omg ik wilde dit net komen posten haha. Straks een hele Viva Invasion :sob:

1 like

Ik heb laatst bij De Garage een leuk wit blousje met pofmouwtjes gekocht. Totaal onverwacht alleen dan loopt er zo’n jonge vrouw de hele tijd achter je aan. Laat mij lekker alleen shoppen.

1 like

Mocht dat hier gebeuren dan laat ik echt wel wat meer van horen dan. Echt zo’n hekel aan gemene mensen met kut opmerkingen, vaak alleen om zichzelf beter te voelen. Uch :face_vomiting:

2 likes

Kom net van de sportschool met mijn vriend, voor het eerst gegaan sinds jaren (sporten deed ik altijd thuis.)

Vond het verschrikkelijk eng, maar ik heb toch wat oefeningen gedaan. Zit te overwegen om de eerst volgende keer gewoon om 6 uur in de ochtend te gaan. :sweat_smile:

11 likes

Wat voor vogelbadjes heb je staan? Ik wil kijken of ik voor vaderdag een vogelbadje kan maken/kopen en zo te horen vinden de vogels jouwe leuk

6 likes

Ik dacht laatst een lotgenoot gevonden te hebben op het VIVA-forum omdat er een topic was ‘spaargeld spreiden over verschillende rekeningen?’
Mijn situatie: alle ‘spaarpotjes’ tellen bij ING als een aparte spaarrekening, waardoor het totaalbedrag gespreid is en de al minimale rente dan niet wordt uitgekeerd (dat gebeurt pas vanaf 1 cent). Een serieus dilemma voor de gierige Hollander met een voorkeur voor ronde getallen en afzonderlijke spaarpotjes.

De VIVA-vraag ging daarentegen over de negatieve rente bij een spaarbedrag boven de €100.000 :upside_down_face:

14 likes

Daar kom ik nooit, ze hebben mijn maat toch niet.

En ik lees ook mee op viva. Heb er zelfs een account :laughing:

Viva stopt dus we krijgen vanaf augustus vast een shitload een users erbij.

Daar gaat het al een uur over inmiddels.

Tijd om een leden-stop in het leven te roepen.

46 likes

Huuh stopt Viva.

6 likes