Eerste vakantiedag en ik ben om 5 uur klaarwakker
Het is half 8 en het zweet loopt nu gewoon al langs m’n gezicht
Jup! Ik stap net van de fiets af, even uitzweten voor ik naar binnen ga…
Edit: warm gebouw in met mondkapje op uggghh.
Volgens mij komt mijn menstruatie eraan want hoe fierce mijn borsten zich de afgelopen dragen gedragen
Ik werd vanochtend om 6 uur wakker dus ik dacht, ik zet alles even lekker open om af te koelen. Was het al 21 graden
Nog een paar uurtjes en dan ga ik mijn puppy ophalen . Heb vannacht amper geslapen maar dan kan ik alvast oefenen voor de slapeloze nachten die gaan komen. Wel een beetje sneu dat hij net in de hitte hier komt maar ik heb er zoveel zin in en ben helemaal klaar voor zijn komst. Elke andere puppy zou jaloers zijn op zijn puppy uitzet
.
Mijn vriend: ik haat airfryers, het zijn gewoon veredelde ovens, neemt teveel ruimte in, etc. etc.
Ook mijn vriend: heeft net een airfryer besteld
Ok is goed
Wel veel foto’s posten hoor.
Ik werd door die hitte vroeg wakker en heb morgen een diploma-uitreiking.
Ook nog fatsoenlijk gekleed ergens naartoe gaan op de fiets wordt een hele uitdaging.
Het is zo benauwd, ik voelde me zo vies worden tijdens het wandelen. We stonden om 06.00 al buiten en het was ook al vies warm terwijl het dan juist altijd goed te doen is. Bah.
Ik ben zoooo moe, kan 's nachts gewoon echt niet slapen door die hitte. Weet gewoon echt niet hoe ik deze werkdag ga overleven qua vermoeidheid en hitte.
Ik trek op zo’n dag als deze regelmatig een schoon shirt aan en douche vaker en nog voel ik me dan ontzettend vies.
De Nederlandse?
Ja, ik heb compleet schoon aan gedaan, moet ook buiten in lange mouwen wegens verse tattoo en met die ochtendwandelingen wil ik lange broek ivm teken etc
Dus was niet te doen haha.
Succes!! Dit komt helemaal goed
Heel veel succes! Je kan het.
Nee ik bedoel een ander filmpje! Met 11 volwassenen mannen die heen en weer rennen over het veld en dan allemaal tegelijk kermend op de grond vallen. Het is ook geen serieuze valtraining maar echt een grapje om voetballers die soms ietwat dramatisch doen een beetje belachelijk te maken. Volgens mij was het een Nederlandse reclame of zo maar ik weet het niet meer zeker. Ik heb hem ooit op Iemand’s Hyves pagina gezien dus het is echt oud. Maar deze is ook grappig haha.
Ik heb deze week allemaal belangrijke deadlines en gesprekken en het wakkert echt al mijn onzekerheid in één keer aan. Shotje zelfvertrouwen aub
Elke ochtend denk ik “Ik ga vanavond op tijd slapen” en dan lig ik lang wakker vanwege de warmte (en door oneindig scrollen) waardoor ik in de ochtend echt een zombie ben, lijk wel brak.
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt maar ik kan hem ook niet vinden. Een Nederlandse versie van deze:
Haha jaa zoiets bedoelde ik!