Wat je even kwijt wil #52

Ja ik was niet helemaal serieus hoor

1 like

Fucking Karen forum is t ook

5 likes

Ik ook minstens :joy:

2 likes

Die emoticons ook

25 likes

Wel goed getimed al die versoepelingen, heb net zonder rechtvaardiging belachelijk veel geld uitgegeven aan huidverzorging en haarspullen dus kan ik lekker shinend de buitenwereld weer tegemoet treden.

Ik ren na een middag waarschijnlijk weer jankend terug mijn hol in maar dat terzijde

27 likes

Ach ja beter laat dan nooit

1 like

Maar later is allang begonnen :cry:

2 likes

:joy::joy:

26 likes

Die ondertitels ook om te janken

Zag net “cursus rietdekken gaat niet door want riet is ziek”

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

26 likes

Haha ja ze hadden het ook al over een startkapitaal voor oa moderatie. Wat krijg jij op je rekening gestort?

8 likes

‘Cursus hengst dekken gaat niet door want het Viva-forum wordt opgeheven.’

Ik vraag me nu echt af of bijvoorbeeld Zweden en Denen ook nog langlopende vrouwenfora kennen.

Nouja heb net een huis gekocht dus reken maar uit :money_mouth_face:

24 likes

Ik snap niet dat ze dit forum zo moeilijk vinden ( Niet dat ze hier mogen) maar ik probeer daar mee te lezen. Wat een onhandig forum zeg pff

12 likes

Nou, hele domme vraag misschien maar zat laatst wel te denken. Een site hosten kost gewoon geld toch? Wie betaalt dat voor dit forum?

1 like

Royce de Vries

26 likes

Daarom had ik gisteren ook even een poll gemaakt om te kijken wat hier het gemiddelde IQ is, zodat we iedereen daaronder kunnen weren. Dus als je geen Cito score van >545 of IQ-onderzoek >115 kunt tonen kom je er niet meer in.

4 likes

Klopt zeker, is ook wel vaker besproken hier. @Nescio denk ik? We hebben nog steeds geen ads hier of ander verdienmodel dus er moet iemand zijn die ervoor betaalt om dit treurige clubje hier online bij elkaar te houden. Donaties oid is weleens besproken, zou ik best willen doen hoor.

31 likes

ik wou meelezen voor de juice en had het tabje open. Dacht ‘goh dat topic gaat ook niet hard ze posten al super lang niks’. Moet je refreshen. Ik ben helemaal vergeten dat dat een ding is bij andere fora.

1 like

Hahaha ik krijg op een andere forum echt niks om mod te zijn (en daar moet je echt 100x meer doen dan hier of op viva). Weet ook niet waarom ze denken dat het een betaalde baan is.

Schat heb jij mij wel eens zien typen. MIjn iq is niet zo hoog hoor :joy:

2 likes