Wat je even kwijt wil #52

Heeeeel veel succes! Je kan het! :sparkling_heart:

1 like

Ik sprak net een bericht in bij mijn vriend maar ik ben echt totaal niet wakker en het is zo’n warrig lulverhaal.

Ik had bedacht in m’n pauze even lekker onder de douche te stappen, maar krijg net bericht dat m’n werk dan m’n bureaustoel bezorgt dus helaas dat plan gaat niet door. Luxeprobleem, maar ik heb vanochtend expres niet gedoucht zodat ik in m’n pauze kon douchen en nu stink ik.

Over een halfuur moet ik presenteren. Ik zit al een halfuur helemaal klaar. Best wel zenuwslopend zo :sweat_smile: :crazy_face:.

3 likes

Veel succes @desecretaris !

1 like

Ik heb zowaar een jurk aan en ik leef echt in zwarte jeans. Een teken dat het echt te warm is. Heb alles trouwens om half 6 opengezet en dat staat het nog :joy:

Alleen nog wel een leuke korte broek voor mijn werk scoren, want een jurk is zo niet handig.

1 like

Ik had gisteren een kleine watermeloen gehaald bij de Appie en die is zo lekker zoet :heart_eyes: echt perfect met dit weer. Heb net al een halve opgegeten

2 likes

Wat een stomme dag vandaag. Ik heb hoofdpijn van de hitte, zere ogen van de hooikoorts, buikpijn omdat mijn lichaam heeft besloten dat vandaag een goede dag is om vervroegd ongesteld te worden, en een dikke kledingcrisis omdat ik zo naar een crematie moet en nette kleding zoek waarin ik niet zelf ook ga sterven

1 like

Omg, ik heb m’n diploma :partying_face: :partying_face:. Wat een ontlading. Ik ben hier van 2013 naartoe aan het werken :joy::sweat_smile:.

Helemaal gedesoriënteerd nu, wat ga ik de rest van de dag doen? :rofl:

155 likes

Gefeliciteerd! :partying_face: Wat een fijn gevoel hĂš?

1 like

Pff ben aan’t opbouwen met AD en voel me zo naar :frowning:

11 likes

Oh my, als mijn nichtje van 3.5 jaar zegt ’ ja toen ik nog een kindje was, toen ik nog een baby was’.

Wij zijn allemaal al fossielen hier. Haha hoe kan een mens van 3.5 jaar al zo over zijn/haar leven praten.

10 likes

Elke keer als ik een VOG aanvraag, ben ik bang dat ik ergens in m’n leven een keer een voor mij onbekende misstap ben begaan en hem niet krijg.

46 likes

Amai nog niet, 't is zalig :grin::clinking_glasses::grin:!

1 like

Haha, allemaal al helemaal versleten. Meisje dat ik ken, heeft haar babykleertjes gekregen voor haar poppen en daardoor denkt ze dat ze eerst ook een pop was. Dan zegt ze dingen als “ja, toen ik nog een pop was”, kinderlogica :laughing::heart_eyes:.

16 likes

En hoe ging het?

1 like

Herkenbaar! Toen mijn opa overleed vond ik dat super confronterend omdat ik dan de hele tijd die lege stoel zag als ik daar op bezoek kwam en er dan dus de hele tijd mee geconfronteerd werd dat hij er niet meer was. Nu is mijn oma ook overleden en is het huis natuurlijk verkocht en voel ik me meer een slechte kleindochter die nooit meer op bezoek gaat. Ik sta er daardoor een stuk minder bij stil dat ze er niet meer is

Ik heb m’n airco de hele ochtend laten loeien, en nu is het zo lekker koel in huis.

1 like

Ach, waarschijnlijk heb je wel meer lol gehad dan de laatste keer dat ik een tetanusprik moest hebben. :blush: Mijn eigen kat had me gekrabd en mijn lichaam reageert heel heftig op zijn krabben.

1 like

Hoe kon ik gister het briljante idee hebben om vandaag een half uur naar de sportschool te lopen, uur sporten en weer terug lopen. Was al helemaal bezweet toen ik aankwam en dan lekker in de hitte buiten sporten.
Alleen maar omdat mijn vriend mijn elektrische fiets heeft geleend, omdat hij voor het eerst sinds Corona weer met de trein moet. En zat te zeuren dat hij dan helemaal naar het station moest fietsen en dan ook nog in het ov een mondkapje op moet. Ja vriend dat doe ik ook elke dag :rage:

4 likes