Wat je even kwijt wil #52

Zou niet goed zijn als het daardoor al over belast raakt :stuck_out_tongue:

1 like

Kom uit m’n nachtdienst en leef dan zo in een andere wereld. Weet niet meer welke dag het is of welk dagdeel het is.

7 likes

Mijn haar groeit zo snel. Als ik elke 2 maanden de tondeuse op de onderkant erop wordt gezet lijkt het achteraf al alsof er een dode cavia op de grond ligt. :joy:

En leuke petten bestaan in fysieke winkels niet.

1 like

Hele dag mega druk geweest met werk dus nu pas tijd om te ā€˜lunchen’

Ik ben maar voor de boomer versie van een puber lunch gegaan: een kaasbroodje met een cola zero

12 likes

Ik was er best wel okĆ© mee dat ik studievertraging heb, maar nu de eerste klasgenootjes foto’s op Instagram plaatsen dat ze hun diploma hebben, voel ik me eigenlijk toch wel iets kutter dan ik had verwacht.

6 likes

Ik heb komende dinsdag een afspraak bij de huidarts (eindelijk na 4 maanden wachten), voor een vlekje dat ik vorig jaar heb opgemerkt. Het heeft gejeukt, gebloed, en het ziet er atypisch uit. Ik dacht eerst dat het een wondje van mijn bh was, het zit ook precies op die plek. Maar het gaat niet weg. Mijn huisarts wou/kon mij ook geen zekerheid geven dat het niets is… en nu het dichterbij komt zit ik er al 2 dagen mee in mijn hoofd en blijft ik maar foto’s opzoeken (van gelijkaardige vlekjes) op dokter Google :sleepy:

2 likes

Onze hond is een weekje naar een oppas, omdat mijn ouders op vakantie gaan. Nu is hij gisteravond ontsnapt, omdat ze de riem niet goed had omgedaan en in de sloot gesprongen… Hij is best wel oud en kon er zelf niet uitkomen, dus de brandweer heeft moeten komen om hem uit de sloot te halen. Vind het echt zo’n klote idee dat hij daar nu nog een week moet zitten. :frowning:

4 likes

Zon restaurant in de buurt heeft al drie keer z’n naam veranderd en ik vermoed dat ze het doen om van de slechte reviews af te komen op thuisbezorgd. Maar ja dat lukt niet echt als je service hetzelfde blijft.

2 likes

Heel herkenbaar haha. Ik ga er vannacht in. Zo geen zin in…

1 like

Ik ben gisteren als een bulldozer van de trap gevallen. Mijn kont doet nog steeds zeer.

Volgens mij, weet het wel vrij zeker, heeft mijn kleine buurmeisje zojuist slippers gejat uit mijn huis. Hoorde de hordeur dichtgaan en toen ik ging kijken kwam ik tot de conclusie dat mijn slippers bij de achterdeur (wel binnen hoor) weg zijn. Ik ben niet gek geworden want ze staan daar altijd, zijn speciaal voor de achtertuin zodat ik niet met vieze slippers door huis hoef te lopen.

Ze moet verdomme uit mijn huis blijven en helemaal van mijn spullen afblijven. Ook al is het een klein kind, ik vind dit echt matig want kan nooit die deur open hebben dus. Er ligt ook wel eens wiet op tafel ofzo. Sowieso wil ik haar hier niet in huis hebben maar oke.

Edit: Moeder spreekt amper Nederlands dus ik hoop als ik straks buiten ga zitten dat die moeder ze komt brengen.

5 likes

Klinkt meer als een afrader.

Heb net de beste spinning sessie van m’n leven gehad door al deze energie dus ik denk dat ik 't maar op de markt breng als natuurlijke pre Workout

3 likes

Wat sneu, snap wel dat je er nu weinig of geen vertrouwen in hebt. Ben wel benieuwd wat voor hond (of lastige sloot oid) het is dat je de brandweer ervoor moet laten komen?

Willekeurig een poule invullen schijnt toch een goede tactiek te zijn? Ik sta laatste nu met mijn werk haha :sweat_smile:

1 like

Jezus dit is volgens mij echt het ergste hooikoorts seizoen uit mijn leven, stik gewoon bijna

6 likes

Huh dat vind ik echt raar. Hoe oud is je buurmeisje?

Voor mij ook.
Het kwam pas laat op gang door het slechte weer in het voorjaar, maar het komt nu echt drie keer zo hard binnen.
Ik voel me echt hondsberoerd, zeker in combinatie met die hitte.

3 likes

Succes, hopelijk heb je wel iets van airco of ventilator op je werk, vond het erg benauwd vannacht

1 like

Hier ook! Heb sinds gister een lucht reiniger :heart::heart_eyes:
Ga niet meer naar buiten dit seizoen, maar nies ook niet meer :joy:

1 like