Wat je even kwijt wil #52

Ik zou ook best wat willen doneren op jaarbasis. Veel zal hier niet lukken, maar 5-10 e in een jaar wel.

Toen ik geslaagd was kwam onze buurvrouw (met wie we een goede band hebben) langs met taart! Echt zo aardig. Het was gewoon een simpele appelruimelvlaai van de supermarkt, hoeft echt niet duur of ingewikkeld te zijn. Lief dat je aan haar denkt!

4 likes

Oh boy doei dan :joy:

3 likes

MIJN KIND IS GESLAAGD :netherlands::netherlands:

113 likes

Haha ik had het warm dus ik had al mijn onderkleding uit gedaan. En vanwege de warmte laat ik vaak mijn voordeur openstaan zodat het kan doorluchten. Nu hoorde ik net een vrouw “hallo hallo” roepen, dus ik naar de voordeur bleek dat haar poes in het schuren complex naast mij zat! Maar van buiten lijkt het een huis, vandaar dat ze maar aan het roepen was! Dus toen moest ik ongemakkelijk half met haar praten vanachter de deur en daarna heel snel een rokje aantrekken om dat schuurencomplex open te maken :flushed::flushed::flushed:

4 likes

Gisteren zag ik trein mevrouw in de trein, die heb ik echt dus maaanden niet gezien. Het is ook een vrouwtje wat ooit tegen mij in de trein begon te praten en eigenlijk vanaf die tijd zitten we iedere dag te kleppen over koetjes in kalfjes. En vandaag zag ik een jongen (ondertussen gewoon man en getrouwd) van mijn IT opleiding. Zo leuk om te horen wat iemand dan is geworden. (Applicatie ontwikkelaar)

Hoe negatief en kut ik best wel deed over terug naar kantoor gaan, is deze baby wel weer even op haar plek gezet. Beetje de nieuwe mensen wat dingen uitgelegd, even rondjes sociaal lopen doen op de andere afdeling. in het algemeen vrij aardig gedaan naar iedereen (nu wederom weer bek af)

Tijd voor een douche en een bak ijs.

13 likes

Ik dacht net op de fiets: mijn hemel, wat is het benauwd, pffff. Kom ik er thuis achter dat ik m’n mondkapje nog op had :mask:

19 likes

Ik ben benieuwd of Soldaat van Oranje het bestaan van het Viva-forum qua jaren ooit gaat inhalen.

14 likes

Sinds ik ben gestopt met nagelbijten heb ik pas door hoe ontiegelijk snel nagels groeien? Wat fucking irritant joh. Alsof er niet al genoeg aan een lichaam zit wat onderhouden moet worden. Steeds als ik ze perfect heb zijn het 2 dagen later alweer van die klauwen, bah. Ik wil geen nagels.

18 likes

Ik ging dus naar het strandje en wilde het water in maar “durfde” niet (ben alleen) maar het was heet dus ik heb het gedaan! Voor het eerst gezwommen dit jaar, love it

64 likes

Ah ja echt doen hoor! Ik ben ook alleen gegaan en het was zo heerlijk. Zag ook meer mensen alleen. Echt zonde als je jezelf die chille afkoeling ontneemt

1 like

Ideetje; als die mensen van dat forum nu gewoon permanent publiek daar worden. dan bloed dat vanzelf ook uit. Naja, dat hoop je dan maar.

1 like

Maar velen hebben kinderen die nemen daarna graag het stokje over ter nagedachtenis. Verzetshelden tegen het einde van de musical Ă©n de rijke historie van het Viva-forum.

wat een shit show

Dat topic lezen dat waarin aangekondigd wordt dat VIVA-forum sluit, is wel echt genieten.

5 likes

Ja zolang ze hier wegblijven


Maar ze zijn ook te oud voor hier

4 likes

https://www.gelderlander.nl/home/deze-winkel-verkoopt-nu-al-kruidnoten-ze-liggen-er-al-twee-weken~ae0ad0a6/

Lets go kruidnoten.

3 likes

FF is wel geopperd door meerdere mensen. En ook door mensen die hier ook zitten (Haai! :shark:)

4 likes

Wie zijn die snitches

8 likes

@LastYoungRenegade blijkbaar

7 likes