Ik ben met mijn vriend in Egmond aan zee en het hotel is echt super chill. Gaan zo een uurtje zwemmen en dan weer richting de boulevard. Gister met de fiets door de duinen naar Castricum gegaan en op aanraden van wat meiden hier gaan eten bij de buurvrouw wat ook écht lekker was.
Heb ineens een random flashback naar toen ik 11 was en net in de brugklas zat. M’n moeder smeerde toen nog brood voor me, maar ik at dat niet altijd op. Werd natuurlijk smerig in m’n tas, beschimmeld etc, maar ik durfde dat echt niet thuis weg te gooien omdat ik dat zielig voor m’n moeder vond. Ik voelde me er echt schuldig over als ik haar lunch niet opat, had daar dan een enorm schuldgevoel van. Dus toen besloot ik het op een gegeven moment weg te gooien in een vuilnisbak op straat (het zat in een gele plastic zak dus dat was wel herkenbaar zegmaar), en daar was een medewerker (schoonmaker oid denk ik) van de gemeente bezig, die vertelde me heel boos dat ik niet m’n eigen afval in de straat afval bakken weg mocht gooien. Ik in paniek naar een andere bak, een straat verderop, en het daar weggegooid. Paar uur later staat de wijkagent voor m’n deur thuis om verhaal te halen over waarom ik m’n afval had weggegooid daar en dat dat niet de bedoeling was. Was echt bang toen die agent voor de deur stond, 11-jarige Vic kon hier echt niet tegen. Nu achteraf denk ik hierover na en denk ik echt ‘hoezo is dit gebeurd, hoezo laten ze een agent naar een deur komen om verhaal te halen over een KIND dat afval weggooit?’. Het enige wat ie ook vroeg was of ik het weg moest gooien van m’n ouders en toen zei ik nee. Toen vertelde hij me ‘oke maar niet meer doen hé’ en ik bleef vol verwarring achter.
Mjam mjam ik ruik de grilgeur al.
Voorheen zaten ze in Heemskerk vlakbij mijn werk. Hmmmm
ik heb vanaf half 1 verlof genomen wahoooo
ook wel noodzakelijk want de zolder is 32 graden zegt de thermometer
Jaaa het was ook echt zo lekker! Biefstuk was perfect gebakken en het personeel was ook super! Vanavond moeten we nog kijken waar we gaan eten. Morgen gaan we denk ik nadat we uitgecheckt hebben naar den helder ofzo.
Ik heb besloten dat ik volgend jaar hoe dan ook terug wil naar Griekenland voor een paar weken.
Ik heb nu al meer dan 15 jaar geleefd zonder de beste tiropita, Gyros, Frape en gelakte boerenkool (hehe) en dat kan zo niet langer.
Plus die nep watermeloenen hier word ik ook akressief van.
Uhh ik had zo’n sample zakje van een gezichtsserum, ik vond het wel prima spul dus ik kijk hoe duur het is: 295 euro voor 30ml 🥲 dat mini zakje was al bijna 20 euro waard
Ik haat socializen met mensen die je in de supermarkt tegen komt.
En allebei mn buren geven vanavond een feestje😭
Hoezo heb ik een taartje
Wow alsof je goud op je gezicht smeert. Ben wel benieuwd welke het is!
Ik heb er ook 1 maar ik ben niet jarig. Bedenk me nu dat ik waarschijnlijk een random geboortedatum heb opgegeven bij inschrijven haha.
Edit: of wacht, misschien is dit de datum dat je je hebt aangemeld op t forum.
Het zit in een glazen flesje, stel je voor dat je het op dag 1 kapot laat vallen anti aging serum van barbara sturm
Klinkt heerlijk! Welk hotel zit je? Ik zoek ook nog een fijn hotel in die omgeving.
Haha jeetje als je nou 50 liter afval erin zat te stouwen… Maar nee, wat bammetjes…
Wat erg haha
Oh men ik heb nog 2 afspraken maar het is hier zo benauwd ik krijg amper adem
Aaah dat zal t zijn. Zo kort pas. Ik las al 100 jaar mee.
Wat ben ik gelukkig met mijn ventilator nu.
Ik dus heel hard doorwerken vandaag zodat ik sowieso klaar zou zijn voor mijn vaccinatie-afspraak. Ben ik nu al klaar en ik moet nog anderhalf uur wachten.
Ik hoor die mannetjes in van die obscure auto’s nu in het grieks meloenen en watermeloenen schreeuwen in het Grieks. Wil oooook weer heen.
Hahaha ja altijd zo tyfus vroeg.
Ik ga stuk!!