Wat je even kwijt wil #52

Ben al klaarwakker :cry: dus ga m’n werklaptop maar opstarten…

2 likes

Ben veel te vroeg wakker om met mn moeder mee naar t ziekenhuis te gaan en het is heerlijk kut weer…

Badpak

29 likes

Mijn laatste uurtjes als student gaan in, straks mijn allerlaatste presentatie.
Toch best wel zenuwachtig joh.

52 likes

Succes!

2 likes

Mijn vriend is nu onderweg naar een sollicitatie voor een traineeship en ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig lol

24 likes

Veel succes!

2 likes

Mijn horoscoopapp die me mijn single bestaan nog even inwrijft: “your lover is a ghost, a figment of your imagination”
Ik had het niet beter kunnen zeggen 🥲

22 likes

Wat een ellende weer afgelopen nacht. Wordt weer een leuke werkdag zo.

Ooo de ketting welke ik maandag heb besteld komt vandaag binnen. Vrij snel vanuit de UK moet ik zeggen! Was bang dat het wel even zou duren. But yaaay

3 likes

Wat kut! Hoe gaat t nu?

Mijn vriend zegt dat ook vaak als ik zulke dingen vertel, want hij gelooft bijna niet dat t gebeurt. Ik heb onderhand een hele privilige-preek ontwikkeld. ‘Ik heb dat nooit door’ nee als ik met jou ben gebeurt dat ook niet he. ‘Daar moet je dan gewoon wat van zeggen’ … Love him maar inderdaad dat naïeve is stuitend

2 likes

Ik: “Ik wil m’n haar graag tot op m’n schouder”

• knip knip knip *

Kapper: “ik heb het een stukje boven je schouders geknipt, zodat het net wat langer meegaat”

NEE! dat vroeg ik toch niet?!
Grrrr nu heb ik een stom kapsel

11 likes

Oh wat irritant! Hopelijk heeft hij het toch nog gered voor 9.00 uur?

1 like

Hij heeft geen idee hoe intimiderend een groep jolige dronken mannen kan zijn. Je kan je zo kwetsbaar voelen, dat is zo naar. Hij bedoelt het vast goed maar hallo, denk even na.

11 likes

Ja klopt hoor! Ik rant het ook telkens weer terug. Mannen hebben over het algemeen echt geen idee.

2 likes

Oh dat zijn geen goede vooruitzichten voor mij, als jij nu nog niet gewend bent haha. Die kappers moeten eens leren luisteren!
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar ik vind mezelf er nu echt te stom uitzien om een normale foto te maken…

Heb je dat gemaakt met groene onrijpe walnoten? Ik heb daar ook wel eens recepten voor gezien maar ik heb echt geen idee hoe ik de smaak voor me moet zien en hoe ik aan die dingen kom. (Tenminste als ik nu de juiste noot voor me heb)

Ja en om heel eerlijk te zijn hebben ze over het algemeen ook weinig inlevingsvermogen meegekregen. Hoevaak moeten we dit nog uitleggen?

2 likes

Haha precies dat was ik ook aan het doen!
Ik heb van mezelf wel slag, maar dat heeft ze er nu ook uit gefohnd. Ik heb het nu half vast, dat is het meest acceptabel

Ik was mn haar daarna altijd thuis haha. Ik haat het hoe ze het stylen.

4 likes