Ben al klaarwakker dus ga mân werklaptop maar opstartenâŚ
Ben veel te vroeg wakker om met mn moeder mee naar t ziekenhuis te gaan en het is heerlijk kut weerâŚ
Badpak
Mijn laatste uurtjes als student gaan in, straks mijn allerlaatste presentatie.
Toch best wel zenuwachtig joh.
Succes!
Mijn vriend is nu onderweg naar een sollicitatie voor een traineeship en ik ben helemaal plaatsvervangend zenuwachtig lol
Veel succes!
Mijn horoscoopapp die me mijn single bestaan nog even inwrijft: âyour lover is a ghost, a figment of your imaginationâ
Ik had het niet beter kunnen zeggen đĽ˛
Wat een ellende weer afgelopen nacht. Wordt weer een leuke werkdag zo.
Ooo de ketting welke ik maandag heb besteld komt vandaag binnen. Vrij snel vanuit de UK moet ik zeggen! Was bang dat het wel even zou duren. But yaaay
Wat kut! Hoe gaat t nu?
Mijn vriend zegt dat ook vaak als ik zulke dingen vertel, want hij gelooft bijna niet dat t gebeurt. Ik heb onderhand een hele privilige-preek ontwikkeld. âIk heb dat nooit doorâ nee als ik met jou ben gebeurt dat ook niet he. âDaar moet je dan gewoon wat van zeggenâ ⌠Love him maar inderdaad dat naĂŻeve is stuitend
Ik: âIk wil mân haar graag tot op mân schouderâ
- knip knip knip *
Kapper: âik heb het een stukje boven je schouders geknipt, zodat het net wat langer meegaatâ
NEE! dat vroeg ik toch niet?!
Grrrr nu heb ik een stom kapsel
Oh wat irritant! Hopelijk heeft hij het toch nog gered voor 9.00 uur?
Hij heeft geen idee hoe intimiderend een groep jolige dronken mannen kan zijn. Je kan je zo kwetsbaar voelen, dat is zo naar. Hij bedoelt het vast goed maar hallo, denk even na.
Ja klopt hoor! Ik rant het ook telkens weer terug. Mannen hebben over het algemeen echt geen idee.
Oh dat zijn geen goede vooruitzichten voor mij, als jij nu nog niet gewend bent haha. Die kappers moeten eens leren luisteren!
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar ik vind mezelf er nu echt te stom uitzien om een normale foto te makenâŚ
Heb je dat gemaakt met groene onrijpe walnoten? Ik heb daar ook wel eens recepten voor gezien maar ik heb echt geen idee hoe ik de smaak voor me moet zien en hoe ik aan die dingen kom. (Tenminste als ik nu de juiste noot voor me heb)
Ja en om heel eerlijk te zijn hebben ze over het algemeen ook weinig inlevingsvermogen meegekregen. Hoevaak moeten we dit nog uitleggen?
Haha precies dat was ik ook aan het doen!
Ik heb van mezelf wel slag, maar dat heeft ze er nu ook uit gefohnd. Ik heb het nu half vast, dat is het meest acceptabel
Ik was mn haar daarna altijd thuis haha. Ik haat het hoe ze het stylen.