Ik heb oranje m&ms gehaald voor tijdens het voetbal en heb daar al de hele dag zooooooo zin in
Een labrador, maar de kant was blijkbaar heel hoog met brandnetels en hij kon er dus zelf niet uit en zij kon er ook niet bij…
Ik leef met dit weer echt voor dubbellikkers.
Welke luchtreiniger heb je gekocht? Ik ben ook op zoek maar zie overal wisselende reviews
M’n linkerknie doet ineens pijn en kan daar dan niet normaal mee omgaan. Blijf nu maar rekken en strekken terwijl ik ook wel weet dat dat het niet perse beter gaat maken. Maar pijnstillers ingenomen en hopelijk neemt het zo af.
Ik denk niet dat iemand die zulke bekers gebruikt zich aan de officieel voorgeschreven hoeveelheden houdt
Hahahahah ik dacht ook; zo weinig wijn
Een veel te dure van Philips. PHILIPS AC 2889/10 Series 2000
Eigenlijk wilde ik een kleine kopen. Een van de 800 series. Maar mijn man wilde een grotere. Is waarschijnlijk ook zinvol, in onze woning. Maar goed, ben er blij mee en doet zijn werk tot nu toe goed.
Merk dat ik echt heel bang ben voor mijn uitslag van de mri voor maandag. En ben door die mri nu zo moe dat ik wil slapen, alleen het is zo bloedheet dat dat niet gaat.
sorry hoor maar alle drank moet tot de rand
Hardlooptraining was echt goed, ondanks de hitte. Er was soms wat bewolking en er stond een windje en lekker schaduw van het bos.
Luf sterker zijn dan mijn excuus.
Zalig rustig op straat nu
Dat klinkt wel goed inderdaad! Dankjewel😊
3 of 4? Ze was het wel. Teruggevonden bij andere buren in de tuin. Moeder duidelijk gemaakt dat mijn huis zeker niet kindvriendelijk is en ze weg moet blijven.
Huh wat raar en vervelend, hoe komt ze bij je binnen dan? Slot op je tuinhek zetten anders?
Er zit geen hek tussen ons. Dacht altijd is geen probleem maar ja toch maar eens naar kijken. Dat ze in mijn tuin speelt soms maakt mij niks uit.
Oh wat leuk zo’n ruil! Ben ook erg benieuwd wat je vindt. Ik vond het een beetje honingachtig en bloemig (duh) smaken.
Is heel lekker met spa rood + ijsklontjes
Gelukkig zijn ze wel terug gevonden! Maar wel irritant dit!