Wat je even kwijt wil #52

ik heb echt big brain.
Airco in de slaapkamer aan, ventilator in slaapkamer deur. ventilator aan in mijn kantoor deur.

14 likes

Hotel zuiderduin! Ze hebben ook een parkeerplaats onder het hotel dus als je geluk hebt en daar kunt parkeren staat je auto koel. Ze hebben ook een pub, speelhal, zwembad en sauna en een welness op de beneden verdieping en het ontbijtbuffet is ook echt heel goed! In hetzelfde gebouw zit ook nog een fietsverhuur waar je gewone fietsen kan huren en ook elektrische en het strand is op 100 meter lopen ofzo

2 likes

Ik wil even een hot (of juist cold ha ha ha) tip met jullie delen. Ik heb namelijk cold brew gemaakt met 100% robusta bonen die vgm iets van 2x zo veel caffeine bevatten als normale koffie bonen en ik heb me nog NOOIT van mijn leven zo in leven gevoeld. Normaliter ben ik totaal niet gevoelig voor caffeine maar dit is echt legale speed

Echt jammer dat ik niks te doen heb vandaag en al deze energie aan het channelen ben op het overdenken van mijn levenskeuzes, geeft ook weel een dubbele lading aan caffeine induced anxiety

35 likes

Wat ontzettend fijn dat je nu klaar bent. Wat nu moet je maar even opvullen met leuke dingen doen en je afstuderen vieren :tada: :confetti_ball:

1 like

Heb echt zin om ABC ik kap er mee voor deze dag te roepen op werk maar nog 1 dag voor de vakantie en moet echt nog het een en ander afronden :cry:

8 likes

Mijn hemel… geef me lucht!
Kutsmog

1 like

Paar broeken besteld, wel verschillende modellen maar van t zelfde merk. Van de een is de grootste maat te klein, van de ander een maat kleiner veel te groot. Ik haat haat haat broeken kopen :cry: en zelfs een nieuwe versie van m’n favoriete broek is niks, was vergeten dat het model eigenlijk echt superskinny is, maar die van mij gewoon super uitgelubberd is :joy:

2 likes

Zo klaar met het gedoe met mijn websites en de host waar ik zit. :expressionless: Denk dat ik volgend jaar echt overstap.

1 like

Ik heb net de wet van Murphy bevestigd tijdens het boodschappen doen😂 Ik had een jurkje aan en alleen zo’n grote boodschappen tas mee, dus ik had m’n mobiel uit noodzaak maar in m’n bh gestopt. Bij de zelfscan kassa haalde ik hem eruit om mijn bonuskaart te scannen, blijkt dat mijn tiet hem 12 min geblokkeerd heeft.
Door een medewerker kon ik gelukkig een bonuskaart laten scannen (die heb ik altijd op mijn telefoon). Gelukkig had ik mijn pinpas wel mee (normaal betaal ik ook met m’n telefoon), maar ik kreeg de melding ‘geen saldo’. Want ik was even vergeten dat ik vlak daarvoor geld over had gemaakt voor een vakantie.
Normaal boek ik dat dan in de winkel van m’n spaarrekening over naar m’n betaalrekening, maar m’n telefoon was natuurlijk nog steeds 11 min geblokkeerd. Dus uiteindelijk nog maar een keer op het belletje gedrukt, toen mocht ik gelukkig aan de service balie contant betalen zonder alles opnieuw op de kassaband te leggen. Wat een gedoe zeg, ik doe nooit meer m’n mobiel in m’n bh😅

17 likes

koppie koppie

3 likes

Nou inderdaad, zelfs met hooikoortsmedicatie vind ik het echt een draaaamaaa en mijn darmen zijn al helemaal de weg kwijt :+1:t2:

Ah, super, dank je wel! Klinkt top.

Ik ben afleveringen van Beugelbekkie aan het kijken op videoland. De hitte stijgt echt naar mijn hoofd geloof ik :joy:

9 likes

Het was zo een emotionele zware kutdag op het werk, en nu terwijl ik dit typ lig ik te dobberen op het luchtbed in het zwembadje :heart: dit is even fijn. Krijg alleen mijn kop niet leeg.

19 likes

Tip: overstappen op Black Friday en dan elders een meerjarig abonnement direct afnemen.

1 like

O, dat is wel een goede. Al heb ik net voor een jaar betaald, haha. Maar het is inmiddels opgelost en heb ook ontdekt waarom ik nou zoveel GB verbruikte op mijn site (het antwoord: back-ups van back-ups).

1 like

“Even” een milkshake halen door de drive. Had gvd al thuis kunnen zijn. De tering, staan maar 3 auto’s voor me maar dit duurt lang.

Heerlijk in het park gelegen, nu starbucks halen en naar werk, doei dagboek!!

7 likes

Je stoppenkast:

4 likes

Zou niet goed zijn als het daardoor al over belast raakt :stuck_out_tongue:

1 like