Wat je even kwijt wil #52

Het is hier heet en ik moet morgen overwerken. BAH. Heb ook al echt de hele week vrijwel niet geslapen :cry:

1 like

@anon50301661 en met prosecco, en met jus d’orange.

2 likes

Heb alles tegen elkaar open nu. Hopelijk krijg ik de warmte er een beetje uit. Heb wel 1 raam gebarricadeerd, want de katten kunnen in theorie uit dat raam ontsnappen en ik vertrouw ze desondanks hun leeftijd voor geen cent. Zit overigens wel een horachtig ding met klittenband voor (ook voor de buurkatten).

Ik ben aan het wachten op het moment dat een bepaalde vacature online komt en hoop dat ik dan word aangenomen. Ga elke dag met heel veel tegenzin naar het werk. ugh

We wilden vanavond rustig wat drinken in de pub hier in het hotel en wat poolen. Helemaal niet bij stilgestaan dat Nederland voetbalt. De pub zit helemaal vol en het restaurant er langs hebben ze ook een groot scherm opgehangen dus het hele hotel zit in de “kelder”. Die sluiten over 10 minuten écht niet

In de gemeente waar ik werk 2 keer per jaar.
Vorig jaar niet met Corona, maar begin deze week weer eens. Waarschijnlijk omdat alles weer aan het opstarten is.

1 like

De slaapkamer is weer een stuk koeler dus kan eindelijk weer onder m’n dekbed slapen :heart:

2 likes

Nou dat valt nog mee. Ze schenken geen drinken meer maar laten de gasten de wedstrijd wel af kijken

Snap de meerwaarde niet van het noemen dat moeder amper Nederlands kan :smiley:

11 likes

Ging net kijken op viva of er spannende biechten te vinden waren. Is er alleen een topic vol dit: ja hoi ik was eerst theemuts en later ook koffiekopje.

Tjongejonge wát een biecht

23 likes

Ik kan me voorstellen dat het dan vrij lastig wordt om te vragen of ze tegen haar dochter wil zeggen dat dit niet de bedoeling is

5 likes

Ik ben zo blij met onze plafondventilator in de slaapkamer

2 likes

Dan citeer ik even dit bericht @Bakkes :smiley:

1 like

Geeneens 6 nicks.

Screen Shot 2021-06-17 at 22.56.13

Deze is wel mooi als viola op hol slaat.

9 likes

Ok dit is niet het punt, maar die Viola Holt is echt helemaal wappie :joy:

Pas maar op, je forumtaartpunt is ook magnetisch.

3 likes

Snap nu eindelijk die verwijzingen naar haar.

Ben trouwens benieuwd of ik ooit een klachtenmail krijg van het managment van mijn avatar (Zanger/gitarist in een poppunk/poprockband :stuck_out_tongue: ). Die vinden het vast niet zo belangrijk.

2 likes

Ben je toch een waardeloze Viva-forummer.

@LastYoungRenegade Ik zou juist geld van Ganni horen te krijgen heb meerdere mensen aan een konijnenshirt gekregen.

Verdorie, had ik toch meer tijd van mijn leven eraan moeten besteden :frown:

1 like

Ik heb lange tijd gedacht dat je avatar iemand was met een roze hanenkam:

4 likes