M’n vriend is nogal een knap ding om te zien, en dat zeg ik niet alleen om mijn eigen smaak goed te praten maar dit is oprecht zo. Je hoort mij niet klagen. Het vrouwelijk schoon uit zijn vriendengroep hangt dan ook bij elk feestje enorm aan zijn lippen en om hem heen. Waarbij ze mij vaak een vuile blik geven. Prima want ik vind die kerels toch leuker op zulke avonden dan de dames, dus daar chill ik atlijd mee.
I dont care. ik sta hiervoor te stevig in mijn schoenen om mij hier druk om te maken en daarnaast weet ik dat hij er niets mee doet.
Maar… elke story of foto die ik ook maar op mn insta post wordt direct door alle dames becommentarieerd en uitgebreid bekeken. Mind you- ze volgen mij niet eens.
Na maar 3 uurtjes slaap vannacht, extreme rugpijn en een hele drukke werkdag trek ik dit gedrag heel erg slecht. Insta lekker op prive geflikkerd en denk er ook overna om het er uberhaupt af te gooien. Ik voel niet die bewijsdrang voor die domme trutjes om te laten zien hoe goed mijn relatie wel of niet is.
Zo; die frustratie ben ik ook weer kwijt.