Wat je even kwijt wil #52

M’n vriend is nogal een knap ding om te zien, en dat zeg ik niet alleen om mijn eigen smaak goed te praten maar dit is oprecht zo. Je hoort mij niet klagen. Het vrouwelijk schoon uit zijn vriendengroep hangt dan ook bij elk feestje enorm aan zijn lippen en om hem heen. Waarbij ze mij vaak een vuile blik geven. Prima want ik vind die kerels toch leuker op zulke avonden dan de dames, dus daar chill ik atlijd mee.

I dont care. ik sta hiervoor te stevig in mijn schoenen om mij hier druk om te maken en daarnaast weet ik dat hij er niets mee doet.
Maar… elke story of foto die ik ook maar op mn insta post wordt direct door alle dames becommentarieerd en uitgebreid bekeken. Mind you- ze volgen mij niet eens.

Na maar 3 uurtjes slaap vannacht, extreme rugpijn en een hele drukke werkdag trek ik dit gedrag heel erg slecht. Insta lekker op prive geflikkerd en denk er ook overna om het er uberhaupt af te gooien. Ik voel niet die bewijsdrang voor die domme trutjes om te laten zien hoe goed mijn relatie wel of niet is.

Zo; die frustratie ben ik ook weer kwijt.

21 likes

Grrr ik ga zo en voel ook gewoon dat dit gaat gebeuren, een lange bob is altijd moeilijk blijkbaar

Wat een logica ook ‘dat het net wat langer meegaat’. Oke dus de eerste weken moet je dan maar met een lelijk kapsel lopen?

1 like

Wat een ontzettend onaardige horocoopapp!

1 like

Omg zo herkenbaar dit. Heb echt zo vaak gehad dat er toch laagjes in werden geknipt terwijl ik dat niet wilde of toch net iets korter. Alleen maar omdat de kapper dat beter vond terwijl ik het zelf absoluut niet wilde.

Echt zo blij dat ik er nu een heb gevonden die wel meedenkt maar wel bij alles wat ze doet, vraagt of je het oké vind.

2 likes

Dit dus! Dit doen ze ook altijd bij mijn krullen. Terwijl laagjes mijn krullen niet mooier laten vallen. Sindsdien knip ik het zelf en krijg ik dagelijks complimenten.

2 likes

Jaa sommige kappers hebben echt een soort onweerstaanbare drang om overal maar laagjes in te knippen😭

2 likes

Ik heb dat een keer gedaan en het was veel werk en het resultaat niet perse erg lekker ofzo!

Dat was inmaken in balsamic azijn!

1 like

Oh dat klinkt wel goed! Ga eens kijken of het mij lukt om onrijpe walnoten te vinden. Je kan ook likeur van onrijpe walnoten maken, vond ik ook wel lekker klinken!

@Sjern ohw haha dat klinkt weer minder positief. Nou ja eerst maar eens zien of ik die dingen kan vinden en dan eens kijken of ik tijd heb om ze in te maken.

1 like

Speciaal de wekker 10 min eerder gezet zodat ik vanochtend om 6.15 de was kon op hangen. Vond dat het belachelijk dat mijn moeder dat deed, nooit verwacht dat ik dat zou doen. Er is alleen 1 verschil dit is noodzaak, handdoeken zijn op en een gastendoekje is wel erg klein.

Ik zie buiten iemand lopen in een lange broek en een suède jasje, vraag me echt af of die mensen in een andere temperatuurzone leven dan ik?

9 likes

Zag gister een man met een winterjas aan op de fiets :thinking:

2 likes

Whaha. Nope. :stuck_out_tongue: Al heeft ie nu geloof ik wel roze haar.

Vandaag is echt een kutdag.

Onverwacht nog veel examens nakijken zodat studenten van een andere opleiding tijdig kunnen afstuderen. Ik kom hierdoor wel in de knoop met mijn eigen planning, aangezien ik nog een cadeautje moet kopen en eigenlijk iets om aan te trekken voor mijn diploma-uitreiking. Bijna alle nette dingen zitten in de was of zijn uitgeleend, waardoor ik kan kiezen uit hotpants, tuinbroeken, trackpants of leren broeken. :’)

En straks nog mijn eigen uitreiking. En hoewel ik misschien een schreeuwerd ben sta ik niet graag in de belangstelling bij dit soort nette bijeenkomsten. :’)

5 likes

Ik heb zo m’n allereerste proefles (autorijden) en heb zooo slecht geslapen en ben misselijk van die benauwdheid.

Ben zo bang dat ik moet kotsen 🥲

5 likes

Ah zo goed! In 020? Eerste les is vaak gewoon een beetje sturen en over de koppeling/versnellingen leren. Waarschijnlijk heb je in de auto ook nog lekkere airco. Hopelijk een chille instructeur ook. Haal na afloop als beloning iets lekkers voor jezelf, ijskoffie of ijsje ofzo!

2 likes

Niet alleen tegen jou hoor, maar tegen elke forummer: neem geen genoegen qua kapper! Geld betalen om zelf thuis je haar te wassen en stylen is toch zonde? Ben zo blij dat ik eindelijk een fijne kapster heb, het is dat er gefronst wordt op dit soort praktijken maar anders zou ik haar opsluiten in mn berging zodat ze elke dag mijn haar kan föhnen :smiling_face_with_three_hearts:.

8 likes

Snap dat het zo overkomt hoor maar zo is het absoluut niet. Ik moest even mijn frustraties kwijt.

1 like

Ik heb zo nog een half uur om bij een ontzettend shit filiaal van de Mango of H&M nog iets te vinden voor mijn uitreiking. Of een C&A die nog saaier is dan een gemiddeldVero Moda-filiaal. En moet ook nog een cadeautje scoren. :cry:

En vandaag hoor ik als het goed is of ik nog door ben naar de 2e ronde voor een baan. En ik acht de kans echt 10% of zo.

3 likes

Ik had ook een fijne kapper maar toen moesten we zo nodig verhuizen (grapje, ben super blij met onze verhuizing). Maar nu ben ik bezig met een kapper-zoektocht waar blijkbaar dit soort haar-rampen bij horen.

1 like

Ga anders voor een zwarte broek + oversized blouse met een beetje luxe uitstraling? Hoeft niet duur te zijn. Je kunt het nog oppimpen met accessoires en dan ben je klaar! Succes met alles en probeer niet teveel te stressen :blush: