Wat je even kwijt wil #52

:joy: Ik herkende de nicknames niet, maar goed, op Viva heet ik ook anders.

@Lula Ja, sowieso. Ik heb het altijd over FF.

3 likes

Is toch veel te ingewikkeld voor ze, #boomer.

2 likes

Neee we staan nu in dat topic van waar gaan we heen verhuizen

Ksssssst.

2 likes

Mijn moeder heeft na vandaag vakantie, ze moet dus al haar cliĆ«nten en collegaā€™s een appje sturen met haar vervanger. Heeft ze bij iedereen hetzelfde appje zitten typen, ipv een massabericht of kopiĆ«ren/plakken. :sob: Heb zitten janken van het lachen, vrouw is er 2 uur mee bezig geweest :rofl:

39 likes

Het is voor de medewerkers ook wel echt kut. Komt toch weer een berg personeel op straat te staan, los van dat achterlijke forum

8 likes

Nee maar dat past wel goed bij het idee dat ik wel had! Die schotels op omgekeerde potten maken en dan beschilderen/versieren. Fijn te horen dus dat de vogeltjes er zo blij mee zijn.
En ik heb zelf meerdere van die schotels in de schuur liggen dus zal ook maar eens badjes op mijn balkon gaan zetten

1 like

Die zag ik ook inderdaad. Maar er was in elk geval nog iemand.

Echt niet opbokken met die leggings en desigual jurken

27 likes

*King Louie.

10 likes

Kunnen we niet zeggen van ā€œNee ik ga echt niet naar FF want daar worden ak je gegevens online gegooit.ā€

Ofzo

4 likes

Ik vind het echt irritant van mezelf dat ik zo veel met de uitslagen van de EK wedstrijden bezig ben nu ik een poule op het werk heb ingevuld en onverwachts de hele tijd op 1 sta met 0 kennis over voetbal :yawning_face:

10 likes

Zijn gewoon feiten toch.

1 like

Is er een mooie prijs te winnen? Dan is het helemaal een dikke middelvinger naar je collegaā€™s die er al langer mee bezig zijn haha

2 likes

Idioot is dat he? Heb ik ook echt zo vaakā€¦ik ga er echt aan moeten wennen als we die dingen niet mee ophoeven. Vond het een heerlijke manier om me sociaal te distantieren van mensen :joy:

2 likes

:eyes:

87 likes

De invivatie is begonnen :cold_face:

40 likes

24 likes

Hamsters zijn sowieso niet echt leuke huisdieren voor kinderen.
Ze houden niet van opgepakt worden ( en zijn sowieso te teer voor de kleine kinder knuistjes) ze zijn vaak hartstikke schuw en ze leven 'snachts.

10 likes

Ja love your kids en geef ze gewoon lieve ratjes ofzo

1 like