Nee ik wilde gewoon graag een notificatie
Ik heb zo’n fucking hekel aan in zuid limburg wonen. Overal is natuurlijk regen maar hier is de enige regenbui het zweet dat van mij af giet
Neem ff die tornado en vlieg ff mijn kant op.
Ik heb na de persco gelijk mn dans leraar geappt. Ik wil weer dansen hot girl summer ik kom er aanusss
Wow kae en lola vibes van deze slowchat btw
Hier vlak bij Utrecht is het ook nog gewoon droog.
Ik woon in de Randstad maar hier hetzelfde hoor
Vlieg ff onze kant op gaan we dansen op het terras!
Even voor de duidelijkheid: Heeft het KNMI gespecificeerd of er wèl of geen haaien in de tornado zitten?
Volgens mij niet dus de mogelijkheid is er altijd nog
Geen haaien, maar wel potvissen!
Dan pak ik alvast mijn kettingzaag.
Goede voorbereiding is het halve werk!
Ik heb de afgelopen maanden Desperate Housewives gekeken. Gisteravond was het tijd voor de laatste aflevering. En nu ben ik zó verdrietig dat die vrouwen allemaal verhuisd zijn en elkaar niet meer zien. Ik vraag me de hele dag al af hoe het nu met ze gaat en hoe hun levens er nu uit zien MAAR ZE BESTAAN NIET. Gisteravond moest ik ook keihard huilen toen het af was.
Ben ik gek en raar of ben ik niet de enige die zich zo verbonden gaat voelen met personages uit een serie?
Nee dit is echt heeel herkenbaar hahaha! Leuk ook die spoiler dat ze niet bestaan, lief dat je rekening houdt met de nog gelovigen onder ons!!
Joe die serie is in 2012 al afgelopen, maar ik zal het blurren omdat je het zo lief vraagt
Hier in Den Haag ook hoor, paar buien gehad maar nu schijnt de zon weer vrolijk
Hahaha oh daar reageerde ik helemaal niet op! Ken de serie niet, maar herken 't wel dat je je echt emotioneel laat beïnvloeden door een serie (vooral als het afgelopen is). Ik doelde met ‘gelovigen’ op je spoiler van ‘ze bestaan niet’ haha!
Staat op Disney! Met nog veel meer leuke series, echt een aanrader.
ik reageerde wel bitchy I admit. Iets met al vanaf 4.45 uur wakker, bloedhitte en alleen maar gekke mensen aan de telefoon vandaag op mijn werk. Maar moet geen excuus zijn, sorry!
Ik wil iets leuks doen waar ik van oplaad, want daar ben ik zo aan toe. Maar reality is dat het me niet lukt om meer te doen dan bezweet op de bank te hangen. Het is 30 graden hierbinnen…En morgen mogen we weer klussen.