Wat je even kwijt wil #52

Vandaag is echt een kutdag.

Onverwacht nog veel examens nakijken zodat studenten van een andere opleiding tijdig kunnen afstuderen. Ik kom hierdoor wel in de knoop met mijn eigen planning, aangezien ik nog een cadeautje moet kopen en eigenlijk iets om aan te trekken voor mijn diploma-uitreiking. Bijna alle nette dingen zitten in de was of zijn uitgeleend, waardoor ik kan kiezen uit hotpants, tuinbroeken, trackpants of leren broeken. :’)

En straks nog mijn eigen uitreiking. En hoewel ik misschien een schreeuwerd ben sta ik niet graag in de belangstelling bij dit soort nette bijeenkomsten. :’)

5 likes

Ik heb zo m’n allereerste proefles (autorijden) en heb zooo slecht geslapen en ben misselijk van die benauwdheid.

Ben zo bang dat ik moet kotsen 🥲

5 likes

Ah zo goed! In 020? Eerste les is vaak gewoon een beetje sturen en over de koppeling/versnellingen leren. Waarschijnlijk heb je in de auto ook nog lekkere airco. Hopelijk een chille instructeur ook. Haal na afloop als beloning iets lekkers voor jezelf, ijskoffie of ijsje ofzo!

2 likes

Niet alleen tegen jou hoor, maar tegen elke forummer: neem geen genoegen qua kapper! Geld betalen om zelf thuis je haar te wassen en stylen is toch zonde? Ben zo blij dat ik eindelijk een fijne kapster heb, het is dat er gefronst wordt op dit soort praktijken maar anders zou ik haar opsluiten in mn berging zodat ze elke dag mijn haar kan föhnen :smiling_face_with_three_hearts:.

8 likes

Snap dat het zo overkomt hoor maar zo is het absoluut niet. Ik moest even mijn frustraties kwijt.

1 like

Ik heb zo nog een half uur om bij een ontzettend shit filiaal van de Mango of H&M nog iets te vinden voor mijn uitreiking. Of een C&A die nog saaier is dan een gemiddeldVero Moda-filiaal. En moet ook nog een cadeautje scoren. :cry:

En vandaag hoor ik als het goed is of ik nog door ben naar de 2e ronde voor een baan. En ik acht de kans echt 10% of zo.

3 likes

Ik had ook een fijne kapper maar toen moesten we zo nodig verhuizen (grapje, ben super blij met onze verhuizing). Maar nu ben ik bezig met een kapper-zoektocht waar blijkbaar dit soort haar-rampen bij horen.

1 like

Ga anders voor een zwarte broek + oversized blouse met een beetje luxe uitstraling? Hoeft niet duur te zijn. Je kunt het nog oppimpen met accessoires en dan ben je klaar! Succes met alles en probeer niet teveel te stressen :blush:

Een oud klasgenoot heeft haar insta op privé gezet, nu kan ik niet meer ongegeneerd loeren. Grrrr

6 likes

Haha ik had deze angst ook dus ben toen ook na drie kwart jaar oid maar eens naar m’n broer gereden en toen samen met hem (of nja, hij reed en ik zat er naast :sweat_smile:) door de wasstraat. Daarna wel alleen er door geweest en dat viel heel erg mee! Vond het uiteindelijk best leuk zelfs. Dus, je kan dit!

2 likes

Dat is ook altijd mijn angst van de wasstraat haha. Ze zepen hier ook altijd lekker je ramen van te voren in zodat je precies niks kan zien echt super handig :joy:

1 like

Ik deed de antenne er van tevoren altijd wel even afschroeven, dat gaat heel makkelijk!

1 like

Je kan dit inderdaad! Ik heb het laatst ook voor het eerst gedaan en dacht ook ojee als dit maar goed gaat. Bij mij haalden ze de antenne er voor mij af maar de keer erop heb ik hem er zelf makkelijk af kunnen draaien. Dat van die regen is een terechte vraag!

2 likes

Haha ja precies! The struggles!! Geen idee van die antenne eigenlijk… ik haal ‘m er zelf nooit af

1 like

Het is achter de rug! Alleen sturen gelukkig hahaa. En ergens bij Sloterdijk, dus weinig verkeer. Had wel gewaarschuwd dat ik misschien zou moeten overgeven hahaha

2 likes

“geniet van de zomer”
Houd even lekker heel gauw je muil dicht.

8 likes

Ik heb dus een collega die op mooie dag bij elke klant zegt " en geniet nog van het mooie weer". Hoe krijg je dat 100+ keer je strot uit op een dag terwijl je binnen bent zonder airco met de zon t grootste gedeelte van de dag op t gebouw. Wordt er zo agressief van als ik ernaast sta.

Maar mn andere collega waarschuwt klanten vet vaak voor de pootjes van de spatschermen. Niet bij elke klant maar wel irritant vaak.

Als een collega meeleest is dit zo herkenbaar😂

2 likes

Ja dat dus. de hak van slaapkamer naa rkantoor die lucht werkt vandaag ook niet. dus ik zit lekker kapot te gaan in mijn hok wat vol in de zon staat. ga zo maar verkassen naar een minder ergonomische houding > Mijn bed.

Is dat een H. ding dat jullie geen airco hebben. Of werk je in de H. in mijn buurt :joy:

1 like

de hema hier heeft ook geen airco!

1 like