Zou niet meer mogen vind ik haha.
(Werken op een hete plek)
Zou niet meer mogen vind ik haha.
(Werken op een hete plek)
Gaf Hugo de Jonge gisteren net voor de EK wedstrijd nou een hand midden in beeld? Ik lees een artikel over Willem-Alexander, maar niks over de Jonge.
Wie weet. Noord Holland hierzo.
Op echt hete dagen wordt t ook gerust 30 graden bij ons. Is echt niet te doen. Mondkapjes worden momenteel gewoon nat door t zweet
We krijgen binnenkort wel iets wat t een beetje zou moeten reguleren maar geen echte airco. Ik raad mensen ook altijd af naar onze winkel te komen zomers
Gelderland hier haha. Maar ik ga met dit weer idd nooit naar die winkel want pff smelt gewoon weg daar
Hier zijn wel regels voor hè! Arbeidsomstandigheden: temperatuur en werk | Arbeidsomstandigheden | Rijksoverheid.nl
Ze zijn niet echt duidelijk over werken in een winkel, bij kantoorwerk mag het max 26 graden zijn. Ik vind het echt raar/slecht dat jullie geen airco hebben.
We dachten kom we gaan naar de Ikea op de terug weg. Die ligt dus in Eindhoven waar wij altijd heen gaan maar de navigatie stuurde ons via Nijmegen. Was nog nét op tijd om de dichtstbijzijnde op te zoeken die lag op 5 km afstand en zaten net voor de afslag nog.
Nu heb ik weer 10 nieuwe afwasborstels maar alsnog vergeten om dat schootdienblad mee te nemen.
Voorraadje haha ik vind die met een zuignap gewoon vet handig en ik kom niet vaak bij de Ikea.
Oh god, ik herinner me nu ook weer dat ik tijdens mijn bijbaantje altijd moest vragen of ik een glaasje water mocht pakken en ze boos werden als ze je zagen drinken want dat was zogenaamd klantonvriendelijk. Klantonvriendelijk??? Het is een glaasje water, geen halve liter bier.
Echt belachelijk hoe er met je omgegaan wordt ja. En dat allemaal voor een hongerloontje.
Als ik de EK reclames zie dan denk ik graag even terug aan die afschuwelijke corona reclames die we vorig jaar hadden en dan zijn de EK reclames minimaal minder erg
Lief dat je het vraagt! Het gaat nu prima hoor, ik voelde me gisteren wel echt een beetje verdrietig en onveilig. Ook dat ik dan uitgescholden wordt voor dingen (dat ik arrogant deed en iets met een nare ziekte) omdat ik simpelweg niets terug zeg als drie rotjongens ongevraagd naar me roepen. Zo’n omgekeerde wereld vind ik dat dan. Dat ik dan arrogant ben. Ik denk dat mannen zoals mijn vriend het gewoon oprecht niet begrijpen. Hij zei dan ook van dat dat nooit gebeurde als hij met zijn ex-vriendin in de trein zat. Ja nee DUH dan ben jij als man er toch bij. Dan gebeurt dat (meestal) niet nee. Pfffff
Ik voel me sexy vandaag.
Ja eigenlijk echt belachelijk hè, ik was caissière bij de AH en daar mocht je ook niet drinken achter de kassa. Deed ik lekker toch.
Haha omg dit deed ik ook toen ik bij McDonalds werkte. Was een filiaal zonder airco (of hij was altijd kapot ofso). Zaten regelmatig mensen pauze te houden in de vriezer. Echt erg eigenlijk als ik er nu aan terugdenk.
Als ik leidinggevende was in zo’n winkel en het zo heet in mijn filiaal werd zou ik de eerste zijn die een airco kocht. Ik mis met dit soort temperaturen ook echt een airco bij mijn werk, maar ja, buiten wordt dat wat lastig.
Net even een rondje minibiebs gedaan. 6 bezocht, uiteindelijk 1 boek meegenomen
Maar de leidinggevende had dus wel een airco in haar kantoor
Ik hou van dit weer hoor maar zou het vandaag niet de hele dag regenen? De hooikoorts wordt alleen maar erger ipv minder.
Die van mij heeft t echt vaker dan gemiddeld koud dus daar hebben we niks aan. Maar die loopt dan ook in dr minirok (oke als iemand meeleest ben ik zo de sjaak). Gelukkig wordt er nu iets aan gedaan. En daardoor is t in de winter als t goed is ook warmer.
Ik heb ideeën voor een creatief bedrijfje en denk echt dat t kan gaan werken. Maar ik mis echt gewoon de structuur in mn leven om t te laten lukken ofzo. Heb wel een afspraak bij de kvk staan dus dat is iets? Maar bleh. Hoe heb ik ooit een studie afgerond. Niet dat ik toen discipline en structuur had maar toch. Heb sowieso tiktok adhd.
Haha ja wij mochten ook alleen water drinken gehurkt achter de kassa. En dan ook alleen water en geen cola of fanta “want stel dat het omvalt” Dat was in een winkel en het was daar echt niet te doen in de zomer als het warm was.