Wat je even kwijt wil #52

Benieuwd naar dit moment

7 likes

Ik had net mijn diploma-uitreiking en ik vind dat soort dingen echt ongemakkelijk. Vooral toen ik daar in mijn uppie zat en anderen hun moeder hadden meegenomen (je mocht maar 1 persoon mee nemen en ik heb geen moeder meer). En dan mis ik direct mijn opa die helaas enkele jaren geleden is overleden want hij was altijd trots op mij en hopelijk nu ook met zes keer een negen en vier keer een acht. :slightly_smiling_face:

91 likes

Ik ben de hele dag al zo bloedchagrijnig door het weer. Ik heb in een auto zonder airco gereden, dus het zweet liep overal langs. En ik reageer het af op m’n vriend. Zo zielig eigenlijk voor hem :sweat_smile:

Wij hebben nu zo’n piek, aardige bak water wel!

Het ruikt zo lekker nu buiten.:heart:

1 like

Yuuuuuuhs ik ben cum laude geslaagd voor mijn master!

94 likes

Dat kan niet anders! (Ben niet gelovig en heb ook niks met begrip hemel maar op zulke momenten bedenk ik altijd dat de persoon even goedkeurend naar beneden kijkt.)

3 likes

En koelt het ook af? (please zeg ja)

1 like

Wow, het is echt pikdonker buiten nu…

2 likes

Van 28 naar 21 graden nu!

3 likes

Omg :heart_eyes:

2 likes

Ik had in de voortuin bijenmix (bloemenzaadjes) gezaaid en sinds vandaag vliegen er allemaal bijen en hommels op de bloemen af. :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Hier is nog geen druppel gevallen. Ik wil ook regen!

Ik vraag me af of ik die regen nog wel wil want het zijn volgens mij van die irritante buien die ook zo weer weg zijn waarop het vervolgens nog 100 keer benauwder en klammer is dan ervoor.

Living on the edge met @desecretaris ondanks de tornado waarschuwing zitten we in het park met prosecco en lekkere hapjes :smiling_face_with_three_hearts::clinking_glasses:

44 likes

Ik vind het echt jammer dat viva stopt, want ik heb 2 keer in anybody gestaan en het leek me echt leuk om daar nog een keer in te staan!

6 likes

Hahah we zitten in een hotel en toen sloeg de bliksem in en nu zijn de stoppen eruit geslagen en duurt het 3 uur?!? Voordat die het weer doen?

Zo zwemmend van werk naar huis hihaho

4 likes

Omg jullie kennen elkaar irl? Wat leuk

6 likes

Mijn vriend: ja neen, ik kan niet naar Married at first sight kijken, moet er zo van cringen
Ook mijn vriend: wat kijk je MAFS, ik dacht dat we samen deden? Kan je deets van de eerste afleveringen sturen?

:joy::joy:

17 likes

Mn voet voelt opeens gebroken. En heb niks gedaan behalve de trap opgerend toen t losbarstte. En wie weet is gebroken een beetje overdreven maar heb die voet ooit gebroken op een drempel :joy: en vervolgens dagen mee doorgelopen.

Hopelijk is t morgen weg.