Wat je even kwijt wil #52

Bedoel ook in de winkel enzo.

@Whoopdidoo Ik heb het heel snel warm juist haha.

1 like

Bleeeegh terug in Limburg en ik val om van de hitte!

2 likes

Ja ik ging helemaal haasten met boodschappen doen want het zou gaan regenen om 15.00uur. Nu is het opeens vanaf 18.00uur. Misschien. Misschien ook niet. Aghhh

Ik ben op vakantie in Friesland!!! We gaan nu naar het centrum varen en daar wat drinken, zo leuk

25 likes

Ja ik begrijp zeker waarom je lange mouwen of pijpen zou willen/moeten dragen! Maar dan heb je altijd nog luchtige opties zoals linnen of katoenen broeken of jumpsuits. Dit was echt een dikke suĆØde jas en leren broek, het zag er zooo warm uit. You do you maar ik was al aan het smelten in mijn linnen jumpsuit hier, laat staan in die kleding. :hot_face:

Haha ja inderdaad! Kregen jullie te weinig pauze? Als je te weinig tijd krijgt om in de kantine te eten dan snap ik het wel.

1 like

Dat heb je he, als je zo’n ontzettende knappe vriend hebt

9 likes

Ik vroeg de eerste keer aan de medewerker of hij me wilde begeleiden en dat was fijn!

2 likes

Aargh ik ben moe/lichtelijk brak van slaaptekort en ik zit echt weg te smelten binnen. Op mn dakterras is geen wind dus ga zo maar een plekje in het park in de schaduw opzoeken.

1 like

Valt allemaal wel mee hoor ;). Ik klik mn hele leven al beter met mannen dan vrouwen. Betekent niet dat ik ze haat :).

1 like

Ik was moe, ongemotiveerd en chagrijnig, maar heb net een stukje gefietst en voel me weer helemaal opgeladen. Chill dit!

5 likes

Maar ligt dat aan jou of aan alllllllll die vrouwen?

18 likes

Ohh dat klinkt best chill! Ik neem aan dat die klanten dat geen probleem vonden. Ik zou dat als klant in ieder geval niet zo erg vinden, als de service verder gewoon hetzelfde is :sweat_smile:

1 like

Ligt zeker aan mij, 100%. Het gaat mij niet om het roddellen hoor, mannen zijn hier misschien nog wel erger in.
Maar ovet het algemeen heb ik meer ’ mannelijke’ hobbies waardoor ik daar meestal beter in de groep lig en kan meepraten.
Ik generaliseer nu enorm maar ik vind het makkelijker in een groep met kerels dan een groep met dames over het algemeen. Ik vind afstappen op een groep dames 100% meer intimiderend dan op een groep kerels. Is maar net wat je gewend bent lijkt mij.

3 likes

Wow jij bent echt uniek

25 likes

Ik durf te wedden dat min 50% van de vrouwelijke bevolking precies hetzelfde ervaart als jij

3 likes

Maar je ā€œkentā€ die meiden toch pas net?

Krijg hier een hoog I’m not like other girls gehalte van zeg.

8 likes

Ik las een verhaal op fb van een hondje die was gestikt in een lege zak chips, foto erbij en alles. Ben al een uur verdrietig en aan het huilen. Wat erg als dat je huisdier overkomt zeg…

2 likes

Nee hoor absoluut niet. Begrijp me niet verkeerd. Er zullen vast 100000 anderen zien die hetzelfde erin staan. Ik had vanmorgen een enorm slaaptekort, chagerijnig opgestaan en was vooral erg geiriteerd. Dat moet je wel eens kwijt.

1 like