Succes je kan het! Neem als je daar zit ook rustig de tijd om je ademhaling onder controle te krijgen voordat je begint. Je mag zelf weten wanneer je 'm start, dus neem die tijd ook
Je hebt gelijk, heb een afspraak gemaakt en kan om 11u al terecht. Werkte vandaag gelukkig al thuis en nu duimen dat het negatief is
Weer een bak geld uitgegeven door zelfmedelijden. OkƩ nog niet uitgegeven, alles op rekening gekocht. En ga er vanuit dat ik niet alles ga houden in ieder geval. Maar ja als alles leuk is dan heb ik geen andere keuze natuurlijk
Ga ik net een rondje joggen met mijn buurvrouw, zegt ze halverwege : āIk kan zo gebeld worden, zit in afwachting van een coronatestā echt waarom niet gewoon van te voren zeggen? Echt asociaal. Ik hoop dat ze negatief is, zo hinderlijk weer.
Pff wat een pannenkoek
Dan kom je toch uit een ei
Politiek gezien zijn mijn vader en ik het vaak niet eens. Maar net sloot hij een gesprek af met āaltijd als ik Wybren van Haga zie word ik kotsmisselijkā. En heb ik weer een beetje hoop.
Vandaag eindelijk moneyzzzz.
En na vanavond weer weekend voor 4 dagen
Echt nul zin om te werken vandaag. Maarrr heb lekker broodjes besteld voor de lunch omdat mijn man jarig is en morgen gaan we uit eten op een terras
Ik heb maandag mijn āeens in de twee wekenā vrije dag en ik zit hier echt van; wat de fuck moet ik doen na drie lange weekenden. antwoord is er van genieten natuurlijk.
Ik voel me al jaren niet uitgerust als ik wakker word, zeg maar gerust gewoon doodmoe, en ben eindelijk serieus genomen bij mijn nieuwe huisarts. Eerst weer even bloedprikken (dat is al wel vaker gedaan) maar anders wordt het toch een slaaponderzoek. En ik hoop zo erg dat het dan opgelost kan worden want momenteel ben ik een drama. Het breekt me zo ontzettend op, ben echt kapot moe, concentratieproblemen, hoofdpijn, mijn werk is zwaar, ik sleep me echt door mijn dagen heen. Ik doe echt alles voor een nacht slaapt waarna ik me ook daadwerkelijk uitgerust voel.
Zit sinds een paar dagen echt weer lekker in mijn vel. Eet weer beter naar mijn patroon, kan weer lekker sporten. gezicht doet nu met de derde peeling ook minder pijn. een Happy bubbel moet je ook wel eens waarderen.
Ik zit bij de fysio die volhangt met 'blijf thuis als" borden terwijl de receptioniste de longen uit haar lijf hoestā¦
Hoe gaat het met je huid? Merk je al verschil?
Gelukkig wel!! ik was een beetje sceptisch vanwege mijn achtergrond maar het ziet er goed uit. Roodheid blijft wel iedere keer terug komen dus waarschijnlijk na de peelings (Moet er hierna nog 3) moet er misschien toch nog stukje laser aan te pas komen. Maar ik moet zeggen, dan heb ik in ieder geval de peelings gehad en geprobeerd. onzuiverheden zijn bijna weg ook op de plek zelf, denk combi van goeie skincare en de peeling dat het al een stuk beter is dan dat het was.
Ik zou haar even op de borden wijzen en je fysio ook even informeren.
Ik zit in de trein en er is maar een toillet die kapot is.
Ik voel me echt een hypochonder, maar volgens mij ben ik nu vooral hyperbewust.
Ben na 5 minuten weer weggegaan want bleek me vergist te hebben in de week :ā). Maar ben al een mailtje aan het dichten.
Misschien heeft ze zich verslikt? Misschien is ze negatief getest?