Wat je even kwijt wil #52

Haha je ging gisteravond toch zo’n reactie video van Whitney Port kijken? Toevallig die ene waarin Lauren en Whitney Lady Gaga moeten stylen? Ik keek die vorige week en heb dat nummer een week in m’n hoofd gehad :angry:

@Blush We waren naar de woonboulevard gegaan, prima te doen qua drukte en echt binnen 15 minuten een loungeset gekocht, was echt een succes gelukkig haha :smiley: Jullie nog wel geslaagd uiteindelijk ergens?

2 likes

Wij zijn ook opzoek naar een lounge set, alleen niet geslaagd :cry: welke heb je gekocht?

2 likes

We hebben deze gekocht:
https://cdn1.jysk.com/getimage/wd2.medium/160021
Ook precies zoals ie daar staat met 2 bankjes en 2 tafeltjes, super blij mee :smiley:

Ik ben aan het autorijden maar echt zoooo moe dat ik maar even gestopt ben bij een tankstation. Kan mijn ogen bijna niet open houden joh. Even cafeïne halen

2 likes

Ik heb iets met dekbedovertrekken, een soort haat liefde. Ze zijn vaak heel duur, en dan bijv blijven ze niet mooi in de was, of als er een knoopsluiting is dat die weer loslaat etc. Ik ben ook heel snel zat van een dekbedovertrek, een zwaar luxeprobleem want de laatste die ik heb gekocht is effen mosgroen. Nou niet echt een overtrek waarvan je denkt waaauuw alles duizelt in mn hoofd. Heb toch 2 nieuwe gekocht vandaag. En dan mag ik ook 2 jaar geen nieuwe meer kopen.

3 likes

Mooi! Qua stijl zoeken we ook zoiets, alleen dan liefst met een hoekbank. Ga eens op de site kijken!

1 like

Ik had net echt een mind fuck. Ik had net F1 gekeken en ik werd er slaperig van dus ben in slaap gevallen en blijkbaar heb ik toen heel levendig gedroomd dat ik de chocoladereep die ik had opgegeten heb. En ik baalde er al van dat ik 'm in één keer opgegeten had, want ik had er niet eens van genoten.

Loop ik net naar de kast zie ik die reep nog liggen en ik dacht huhhhhh hoe kan dit haha?

13 likes

Ik heb een zogenaamde powernap gedaan van 40 minuten waardoor ik me nu voel alsof ik 4 dagen op een festival geweest ben en amper geslapen heb. I’m a zombie.

En ik moet wat eten. Geen zin om te koken. Moet vanavond, op zaterdagavond … hoe triest ook, studeren :cry: dus ik vind dat ik eerst lekker mag eten. Sushi, maccie, wok. Even opties afwegen.

4 likes

Bleh, het lijkt wel alsof de hele wereld uit eten is, op het terras zit of bootje aan het varen is. En ik alleen maar forever aan het klussen ben in huis omdat we anders ook niet opschieten. :cry:

1 like

Over terassen en restaurants gesproken, haat het zo wanneer je een dagje uit bent en dan ergens maar strand omdat je moe & hongerig bent en gaat zitten

En dan is de kaart crap maar je zit al en de serveersters is al bij je. Ongemakkelijk om dan toch te zeggen nee laat maar.

15 likes

Hahaha heel herkenbaar, echt zonde altijd. Ik probeer dit vooral op vakantie altijd te voorkomen.

1 like

Als ik later groot ben begin ik een horecaonderneming en mijn USP wordt bottomless guacamole bij je nacho’s i.p.v. één magere eetlepel.

20 likes

Sign me up als je open gaat :raised_hands:

En kaas tussen de lagen chips. Ipv alleen kaas en topping boven op een berg chips wat droog geworden is. Laatst had ik nachos zonder guacemole, echt triest.

12 likes

Elke keer als ik m’n eigen sperziebonen sta te doppen voel ik me zo damn burgerlijk he. En eigenlijk wilde ik hierover iets vragen in Stel je persoonlijke vraag maar da’s te veel Viva denk ik. Anyway, spannende zaterdagavond hier.

14 likes

Ik word vaste klant!

1 like

Welkom in mijn leven :joy:

Ja dat gevoel heb ik ook!

Ik denk dan altijd: Ik kan mijn eigen boontjes doppen whahaha zo dom maar moet daar altijd aan denken als ik dat doe.

5 likes

Zet mij op de gastenlijst

3 likes