4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4
Met het lekkere weer ging ik bijna elke dag eventjes een uurtje zwemmen in een plas hier in de buurt.
Ook om gezond te doen. Nu is het een stuk kouder en twijfel ik of ik schijt heb en gewoon ga zwemmen. of toch maar niet.
Het water is waarschijnlijk nog exact even warm en omdat de buitentemperatuur kouder is, voelt het relatief warmer. Dat is iig mijn ervaring met de zee haha. Zou het lekker doen!
Gewoon gaan, is denk super lekker nog! (en zo niet, dan stop je eerder toch)
Ik ga met mijn ouders vanavond uit eten. Ik dacht dat het dicht bij hun huis zou zijn dus had gezegd ik kom wel eerst naar jullie toe. En daarna zei mijn moeder: ah ja niet te laat want we gaan in Amsterdam eten en met ov zodat je vader een wijntje bij het eten kan drinken.
Toen dacht ik fml moet ik eerst een uur met ov naar hun en dan weer een uur met ov terug. Maar had het al beloofd dus wilde ook niet afzeggen Belt mijn moeder net op: joh maak je echt niet druk om hier heen te komen. Als we bij het restaurant meeten is het ook prima doe lekker rustig aan.
Dus ik ga weer lekker in de chill stand
Mijn vriend is uit zichzelf aan het opruimen. It’s a freaking Christmas miracle
Daar zit vast iets achter.
Er zijn nieuwe mensen in mijn straat komen wonen met 3 auto’s, er zijn parkeervakken in de straat en toevallig ook een voor hun eigen huis. Elke keer als ze nu weg gaan met hun auto, zetten ze 2 groenbakken met rood lint ertussen in dat parkeervak zodat daar niemand anders parkeert. Mijn buurman hoorde ik daar laatst al over mopperen en nu heeft hij die groenbakken weggehaald om zijn eigen auto daar te parkeren. Ik ga zo ff popcorn maken en blijf lekker op de bank zitten totdat die nieuwe mensen thuis komen en zien dat “hun” parkeervak al bezet is.
10 punten voor je buurman
Ik verwacht een live verslag van de gebeurtenissen. Bij voorbaat dank.
Wat een trieste mensen zeggen, scoor je ook echt punten mee als nieuwelingen in de buurt.
Heel benieuwd naar t vervolg haha.
Misschien ga ik heeeeeel toevallig straks wel mijn voortuin schoonmaken met een tandenborstel
Kun je misschien een kots emoji toevoegen als standaard reactie?
Die voelt hier gepast
Haat dat ik grote borsten heb en dat alles zo raar en stom staat. Laat me ook echt veel groter lijken. Shoppen is zo echt niet leuk, al die leuke kleding en dan wanneer ik het toch probeer is het ew.
Duidelijk iemand die in het verleden zo’n slap handje gaf bij kennismakingen.
deed me hieraan denken haha
Hahah love je buurman! Ik ben heel benieuwd naar het live verslag als je buren thuis komen.
Zo iemand hebben we hier in de buurt ook, die staat nu oa op Dumpert die zette plantenbakken en aanhangers op de straat.
Ik heb bejaarde overburen met een invalideparkeerplek.
Om de een of andere reden hebben ze er nu een tweede auto erbij en daarmee doen ze een soort stoelendans.
Als ze weg gaan met hun auto, zetten ze de tweede auto ruim achter de invalideplaats. Als ze dan terug komen zetten ze die auto weer op de speciale plaats en de auto waarmee ze kwamen op de vrijgekomen plek.
Zo houden ze dus 3 plekken bezet. Waarschijnlijk om hun buren te tarten, die hun bumper dan bijna tegen hun auto aan parkeren.