heb je ook een introvert sectie waar je lekker chill kunt eten en geen contact hoeft met mensen?
Mijn zusje is sinds gister (als het goed is) klaar met haar centraal examens dus kan nu eindelijk weer met dr chillen
@astridmagnussen je kan ook 1 drankje drinken en daarna weggaan?
Je eigen tuin of balkon
Dan heb ik de buurvrouw over de schutting.
Perfect, kan je er mooi nog tussendoor kijken om mensen te spotten.
mijn buurvrouw is pro, die doet het door de schutting planken heen.
Pff dacht dat ik lekker ging koken maar alles wat mis kon gaan ging mis. Moest tussendoor nog naar de supermarkt voor ontbrekende ingredienten maar de pasta is mislukt, de saus is mislukt en ik heb te weinig kaas en nu heb ik teringveel honger, zitten mijn witte blouse en de hele keuken onder de rode saus en zit ik op de grond voor de oven naar mijn mislukte eten te kijken
Pizza bestellen?
Duurt sowieso nog een uur als ik dat nu doe, tegen die tijd heb ik al iemand vermoord denk ik. Het is nog wel een soort eetbaar hoop ik maar
Ik had dit ook bij COS en & Other Stories afgelopen week, terwijl COS normaal gesproken supersnel is
Deze duurde bij mij echt ruim 1,5 week. Kreeg van beiden wel mail dat 't vertraagd was, maar geen idee waarom. Wel toevallig
Het is sowieso heel druk bij de post had vanmiddag aantal boze mensen dat hun vaderdag cadeautje niet is bezorgd (woensdag en donderdag verzonden) en dingen die gister zijn verstuurd zijn vandaag wel aan gekomen
Geen touw aan vast te knopen waarom het nog zo druk is.
Hahahaha!
OMG die outfit en het kapseltje!!! Love It.
Jezus mijn binnenkat was ontsnapt, kon haar binnen niet vinden en bedacht me fuuu het raam op de slaapkamer, had ik opengezet om de warmte eruit te laten. Ik naar buiten rennen, zie ik haar op het dak lopen. Thankgod kwam ze wel toen ik riep naar het raam waar ze uit was gekomen en meteen naar binnen.
Om 21.00 uur al in bed op een zaterdag. Ik leef echt mijn droomleven.
Nouja zeg, onze tuinbezem is gejat??? Ik denk dat ik hem in de voortuin heb laten staan toen ik daar bezig ben geweest en ik kan hem nu nergens vinden. Echt heel raar. Waarom zou je een bezem jatten?