Wat je even kwijt wil #52

Haha ik hoop dat ze eraf tieft.

20 likes

Eindelijk weer eens leuk met vriendinnen uiteten. Moet ik naar huis vanwege mijn spastische darm. In lange tijd niet zo erge buikpijn gehad, werd helemaal naar ervan. Was net op tijd thuis.
Waarom is er bij mij nauwelijks een peil op te trekken. Jammer dat het zo moest eindigen

7 likes

Ik durf niet te gaan slapen want ik had alweer een halve nachtmerrie (te realistische droom)…

5 likes

Ik was bij m’n vader eten en ik vroeg of ie blarenpleisters had. Hij vroeg waar ik het voor nodig had, dus ik zei dat ik een blaar had op m’n voet.

Ben nu thuis en lig in bed met een blarenpleister op m’n voorhoofd :+1:t2:

15 likes

Wat doe ik mezelf toch aan om altijd zielige films te kijken. Net the green mile gekeken, en heb denk ik wel een liter gejankt. Zo hard gehuild dat ik ervan moest zweten en bijna kotsen. :joy::joy::joy:. Ik haat mezelf.

9 likes

Blijkbaar heeft een Deense nieuwszender een tijdje geleden een item over onze verkiezingen in het Nederlands opgenomen. Zo leuk haha. Het klinkt een beetje als dronken Duits.

27 likes

Gert Wilders. :joy:

2 likes

Dit is echt de laaaatste keer dat ik me laat overhalen om een oorlogsfilm in de bios te kijken, kan dat niet aan man :joy: Tijdens 1917 en nu dan bij Slag om de Schelde zit ik zó gespannen te kijken, schouders doen er pijn van. Ben zo’n pussy.

Bah, mijn kat moet er juist niks van hebben want ze scheiden een of ander vies luchtje af.

2 likes

Haha zo vind ik Deens zelf ook al klinken

2 likes

Hoe vond je ‘m, afgezien van je gespannenheid XD? Ik ga morgen!

1 like

Nou, niet bij de brieven en brievenbuspakketjes. Wij lopen gewoon op het heetst van de dag :joy: En bij pakketpost is dat volgens mij ook niet. Hitte boeit ze niet.

Ja vond ‘m verder wel heel goed en mooi! Ga nu even iets luchtigs kijken :joy:

1 like

Haha dit is echt fantastisch :laughing: Het waarrrr heel lekkerrr ook echt op het einde :smiley:

3 likes

Huh hoor je sperziebonen te doppen?

1 like

Wejow wat een weer ineens hier. Blijft hier maar flitsen. Links, rechts, voor, achter, lijkt wel een stroboscoop op Snollebollekes

13 likes

Deze hitte, ik kan het niet aaaaaan :cry:

En het stormt ook super erg, dus de grote ramen kan ik niet open houden zonder dat de boel naar binnen giet :cry: :cry: :cry:

Ik kan niet slapen.
En nu ook nog onweer. Nu maar beneden met de hond want die is er bang voor.

Buren hebben alweer een feestje. Wordt wat als dat limiet van 4 eraf is.

1 like

Iemand zegt dat diegene ‘chronisch ziek is geweest’. Euh, is de definitie van chronisch ziek niet dat het nooit meer over gaat en dus euh chronisch is? Dus dat als je ‘chronisch ziek bent geweest’ je eigenlijk dus ziek was en niet chronisch ziek? Merk dat het me een beetje raakt omdat mijn chronische ziektes echt 100% chronisch zijn en ik het lastig vind als mensen te pas en te onpas zeggen dat ze chronisch ziek zijn terwijl dat dus helemaal niet zo is. Er zijn ontzettend veel chronisch zieken, maar hoe meer mensen het (onterecht) roepen, hoe minder mensen je serieus nemen als het echt zo is.

4 likes

Zoals ik het altijd begrepen hebt ben je chronisch ziek vanaf 3 maanden ziekte. En dus kan het voor sommige mensen (gelukkig) ook weer over gaan.

1 like