Ging het even opzoeken en het gaat om een winkel ipv een eigen huis - heb weer te snel geroepen
In twijfel of ik weer mcdonalds ga eten of voor dominoās of new york pizza ga. Lastig lastig
Ik heb sinds twee weken weer een spijkerbroek en man man man dat is geen feest zeg
Maccieeeeee
Ik zie op instagram iedereen zwemmen en varen (echt waarom vaart iedereen op mijn insta opeens haha, nog nooit gezien) en ben jaloeeeers
Ik ben mijn zomer aan het inplannen (studentenwerk, vrienden) en omg ik denk zo vaak dat ik wel een vriend wil maar ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor
Zijn er hier meer mensen met Simpel die geen netwerk hebben?
Ik heb de Turkse supermarkt in mijn buurt ontdekt, en die hebben ook een heel schap met allemaal soorten koekjes die ik nog nooit geprobeerd heb. Ik heb nu een soort chocoladekoekje waar een marshmallow in gepropt is en het is echt fantastisch! Ik wilde weer heel gezond gaan eten, maar dat lukt niet helemaal zo.
En en en ? Zijn de eerste klappen al gevallen? Ruiten al gesneuveld?
Hahaha ik vind het zo leuk dat als iemand hier een grappig/spannend verhaal meemaakt met buren dat we dan met zn alle nieuwsgierig zijn.
Respect. Ik breng mijn dagen (grotendeels) broekloos door nu
Ik vind vaderdag een beetje commerciele onzin, dus wil er eigenlijk niks mee doen maar gewoon vaker kleinigheidjes geven buiten deze dag . Heb mijn vader dan ook niet gefeliciteerd of gebeld ofzo, maar ben bang dat hij me dat een beetje kwalijk gaat nemen.
Ik kijk een oude aflevering van Mr Frank Visser (de kattenontvoeringsaflevering) en ik ben in tijden niet zo kwaad geweest
Ich muss durch den Monsun - hinter die Welt
Ans Ende der Zeit - bis kein Regen mehr fƤllt
Gegen den Sturm - am Abgrund entlang
Und wenn ich nicht mehr kann, denkā ich darannnnnnnnnnnnnnn
Heb gisteren voor het eerst in 15 maanden een vriendin geknuffeld. Ik gevaccineerd (ok nog geen 7 dagen na prik 2) en vriendin heeft pas corona gehad. Voelde zo vertrouwd
Ik moet echt even een tactiek verzinnen zodat ik alle chips op kan eten zonder dat mijn ouders doorhebben dat ik alle chips opeet. Hmm.
Mijn moeder ging de elektrische fietsen uitleggen (ga op hun huis passen). Maar mijn moeder is langer dan ik ben dus vroeg of het zadel lager kan want ik ben een stuk kleiner. Antwoord āja, jij bent klein⦠Dat is een feitā. En dat ik maar de auto moet pakken ipv de fiets š„²
Nee, nee, nee ik wil hier niet op zondagavond aan denken
Huisdier de schuld geven?