Wat je even kwijt wil #52

Wat een stomme mensen om dat te doen, blijf gewoon van andermans spullen af, kan je zeker niet achterhalen op wie je het kan verhalen he. Hopelijk vergoed de verzekering het?

1 like

Mijn vader begon gisteren opeens ook over de Viva en dat die gaat stoppen. Dat dat zo’n feministisch blad was en echt een einde van een tijdperk.

Ik en m’n stiefmoeder keken hem aan van que :face_with_raised_eyebrow:

Ging hij nog door dat het opgericht was door feministen en heel vooruitstrevend was. Ik en m’n stiefmoeder zaten er nog steeds zo bij :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Ik zeg, pap bedoel je niet de Opzij?
“O,ja. Die bedoelde ik”

🥲

46 likes

We hebben niets van camerabeelden ofzo, het onweerde hier ook hevig dus geen toevallige voorbijgangers die iets gezien kunnen hebben.
De verzekering komt pas tussen bij schade hoger dan €500.

Er is ook al een tijdje een plaag van vandalisme hier dus misschien dezelfde daders. Echt kak.

1 like

Mijn huis is een zooi en ik moet sporten maar ik ben luiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 likes

Dat valt voor mij onder ‘niet te genezen’. Wat voor mij weer gelijk staat aan dat het voor altijd er is, dus dat iemand nu nog chronisch ziek is, en niet chronisch ziek was. Het zou natuurlijk wel prettig zijn als symptomen minder worden of zelfs verdwijnen. Maar wat hierboven ook wordt gezegd; iedereen interperteert het wss anders idd.

Bij mij is het denk ik meer de frustratie dat er te pas en te onpas wordt geroepen dat iets chronisch is, terwijl het dan niet die officiele boxen aanvinkt zeg maar. Waardoor dus als je echt chronisch ziek bent, mensen je minder serieus nemen ‘want bijna iedereen is wel chronisch ziek’. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het een (wel of niet chronisch) erger is dan het ander. Het is allemaal mega vervelend en ik hoop dan ook echtvoor je dat het snel over, of iniedergeval ‘te doen’ is :kissing_heart:

Oh haha zo. :laughing:

Jij had toch paars blauw haar? Ga je weer voor een andere kleur?

@Broodrooster ja ik las het laatst ook van jou in een ander topic.
Irritant hè. Maar wat kunnen wij ondertussen goed tegen jeuk :rofl:

Ja eerst paars, toen bleven daar blauwe resten van over, toen blauw gedaan. en de opvulling van het blauw wat vervaagde toen met paars gedaan. Wil nu roze!

Dit is totaal niet mijn inspiratie :eyes:

2 likes

Ohh, dit klinkt echt handig! Wilde al gaan zoeken naar betere opties dan afwasmiddel om die hardnekkige turquoise pluk weer blond te maken.

1 like

Zo leuk! Suikerspinroze!

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Met het lekkere weer ging ik bijna elke dag eventjes een uurtje zwemmen in een plas hier in de buurt.
Ook om gezond te doen. Nu is het een stuk kouder en twijfel ik of ik schijt heb en gewoon ga zwemmen. of toch maar niet.

1 like

Het water is waarschijnlijk nog exact even warm en omdat de buitentemperatuur kouder is, voelt het relatief warmer. Dat is iig mijn ervaring met de zee haha. Zou het lekker doen!

3 likes

Gewoon gaan, is denk super lekker nog! (en zo niet, dan stop je eerder toch)

2 likes

Ik ga met mijn ouders vanavond uit eten. Ik dacht dat het dicht bij hun huis zou zijn dus had gezegd ik kom wel eerst naar jullie toe. En daarna zei mijn moeder: ah ja niet te laat want we gaan in Amsterdam eten en met ov zodat je vader een wijntje bij het eten kan drinken.

Toen dacht ik fml moet ik eerst een uur met ov naar hun en dan weer een uur met ov terug. Maar had het al beloofd dus wilde ook niet afzeggen Belt mijn moeder net op: joh maak je echt niet druk om hier heen te komen. Als we bij het restaurant meeten is het ook prima doe lekker rustig aan.
Dus ik ga weer lekker in de chill stand :partying_face:

10 likes

Mijn vriend is uit zichzelf aan het opruimen. It’s a freaking Christmas miracle

11 likes

Daar zit vast iets achter.

9 likes

Er zijn nieuwe mensen in mijn straat komen wonen met 3 auto’s, er zijn parkeervakken in de straat en toevallig ook een voor hun eigen huis. Elke keer als ze nu weg gaan met hun auto, zetten ze 2 groenbakken met rood lint ertussen in dat parkeervak zodat daar niemand anders parkeert. Mijn buurman hoorde ik daar laatst al over mopperen en nu heeft hij die groenbakken weggehaald om zijn eigen auto daar te parkeren. Ik ga zo ff popcorn maken en blijf lekker op de bank zitten totdat die nieuwe mensen thuis komen en zien dat “hun” parkeervak al bezet is.

afbeelding

128 likes

10 punten voor je buurman

41 likes

Ik verwacht een live verslag van de gebeurtenissen. Bij voorbaat dank.

27 likes

Wat een trieste mensen zeggen, scoor je ook echt punten mee als nieuwelingen in de buurt.
Heel benieuwd naar t vervolg haha.

6 likes