Heb zo’n zin in een broodje goede verse haring met uitjes. De viskraam hier verkoopt alleen zulke middelmatige dat ik die inmiddels associeer met teleurstelling. Alleen al eraan denken doet de craving verdampen.
Rare vraag, maar hoe weet je dat?
Ik ben het echt even zat. Slik al een aantal jaar antidepressiva en meer dan een half jaar geleden ben ik een beetje naar beneden gegaan. Dat ging prima, dus twee maanden geleden besloten in overleg met psych weer een beetje naar beneden te gaan. Helaas ging dat niet dus ben nu weer omhoog naar mijn oude dosis maar ik heb echt watten in mijn hoofd ofzo. Heb moeite met spellen, alsof mijn hersenen niet meer werken. Dat had ik al maar het lijkt alleen maar erger te worden. Schrijven is een groot deel van mijn werk maar het kost me zo verdomd veel moeite. Ben ook gewoon moe. Ik heb gewoon constant het idee dat ik maar half functioneer en ik ben er zo klaar mee. Zonder medicatie functioneer ik helemaal niet, maar dit is ook niet echt leuk. Vraag me af of dit ooit nog goed komt
Maar het idee van je geboortedatum moeten noemen is toch ook als een soort check dat het om de goede persoon gaat? Dan is het toch super gek juist als de assistente dat zelf invult.
Woehoe, afspraak vooronderzoek voor ooglaseren gemaakt. Pas in september, maar is een eerste stap.
Zo douchen en dan richting winkel om vlaai te kopen voor op het werk morgen. Ben al sinds vrijdag iedere dag vlaai aan het eten
Elke dag vlaai, heerlijk! Ik had net vlaai als luch, gisteren ook al.
Vrijdag had een collega vlaai mee, zaterdag met mijn verjaardag 2 stukken gehad, gister mee ontbeten en ook nog als toetje en net het laatste stuk opgegeten. Morgen moet ik werken en neem ik vlaai mee en eet ik zelf natuurlijk ook nog een stuk
Daarna moet ik op water en brood
Ik had Turkse pizza alvast besteld voor vanavond. Krijg ik net mailtje dat het restaurant dicht is, ik krijg mijn geld terug (duh) en een bon van €7.50 voor thuisbezorgd. Netjes netjes.
Dat is wel een gevalletje Winning in life
Lekker al die vlaai🤤
Mijn ouders nemen dit weekend vlaai mee want mijn man is jarig. Mijn schoonouders komen ook, dus we zijn met 6 mensen.
Gesprek met mijn moeder;
Moeder; welke vlaaien zal ik bestellen?
Ik: nou, doe maar 1 vlaai, is wel genoeg hoor
Moeder: maar schoonouders komen toch ook?
Ik: ja dus we zijn dan met 6, dus is 1 genoeg, dan doen we gewoon 2 halve vlaaien
Mijn moeder: maar als mensen dan een tweede stuk willen?
Ik: niet-limburgers willen altijd een kleiner stuk en nemen nooit een tweede stuk (in elk geval heb ik dat nooit mee gemaakt, en ik heb echt de porties moeten aanpassen omdat mensen zeiden: pfffff nou niet zo’n groot stuk hoor!!!)
Eindstand: ze neemt toch anderhalve vlaai mee, want een aardbeien vlaai kan alleen als hele vlaai worden besteld en niet als halve, en mijn vader lust dat niet, dus neemt ze nog een halve vlaai van iets anders mee voor hem
Ja ik vind het helemaal niet erg nu dat het niet doorgaat haha.
Hahaha hoe meer hoe beter! En vlaai kun je de dag er na ook nog eten dus gewoon iedereen nog een stuk meegeven of zelf lekker opeten.
Ik wil best 2 stukken vlaai hoor als niet-limburger. Oké, behalve van kersenvlaai.
Ja maar één vlaai is geen vlaai. Ik haal er ook altijd 2. En als het niet op gaat is er meer voor mij. Love vlaai.
vandaag rustdag, verveel me de pleures en mijn hond snurkt alleen maar dus het is wel nodig.
Ik ga straks wel rondje hardlopen voor actief herstel, echt zo saai dit anders.
je doelt op pik? ik bedoel daarmee de kerel zelf haha niet de pik
ik ben mezelf aan het uitputten vandaag zodat ik voor het eerst in een week een keer normaal op tijd in slaap kan vallen zonder jeukende ledematen of 1000 gedachten
elke keer als ik inkak probeer ik een paar squats te doen of de trap op en af te rennen maar pfff jezus wie heeft hier zin in!!!
heb zin om in bed te gaan liggen maar weet zeker dat ik dan vanavond weer niet slaap
Mijn galajurk is binnen (ik hoop op betere tijden, laat me) en moet versteld worden omdat mijn boobs er bijna uitvallen en ik dat niet chill vind zelf. Dus mijn moeder hielp me even door te spelden wat er moet worden veranderd. Blijkbaar lijk ik op een speldenkussen, want ze prikt meerdere spelden vol in me, oa in mijn boob. Echt jammer.
Jeetje het is echt maandag. Zo weinig motivatie.