Wat je even kwijt wil #52

Respect. Ik breng mijn dagen (grotendeels) broekloos door nu

6 likes

Ik vind vaderdag een beetje commerciele onzin, dus wil er eigenlijk niks mee doen maar gewoon vaker kleinigheidjes geven buiten deze dag . Heb mijn vader dan ook niet gefeliciteerd of gebeld ofzo, maar ben bang dat hij me dat een beetje kwalijk gaat nemen.

Ik kijk een oude aflevering van Mr Frank Visser (de kattenontvoeringsaflevering) en ik ben in tijden niet zo kwaad geweest :dizzy_face:

2 likes

Ich muss durch den Monsun - hinter die Welt
Ans Ende der Zeit - bis kein Regen mehr fƤllt
Gegen den Sturm - am Abgrund entlang
Und wenn ich nicht mehr kann, denk’ ich darannnnnnnnnnnnnnn

12 likes

Heb gisteren voor het eerst in 15 maanden een vriendin geknuffeld. Ik gevaccineerd (ok nog geen 7 dagen na prik 2) en vriendin heeft pas corona gehad. Voelde zo vertrouwd :cry:

6 likes

Ik moet echt even een tactiek verzinnen zodat ik alle chips op kan eten zonder dat mijn ouders doorhebben dat ik alle chips opeet. Hmm.

9 likes

Mijn moeder ging de elektrische fietsen uitleggen (ga op hun huis passen). Maar mijn moeder is langer dan ik ben dus vroeg of het zadel lager kan want ik ben een stuk kleiner. Antwoord ā€˜ja, jij bent klein… Dat is een feit’. En dat ik maar de auto moet pakken ipv de fiets 🄲

3 likes

Nee, nee, nee ik wil hier niet op zondagavond aan denken

Huisdier de schuld geven?

1 like

Onthouden welke het zijn of foto maken en morgen eenzelfde zak opnieuw kopen :slight_smile:

4 likes

Oeh welke heb je gelezen?

Oke thats it ik ga dit weer luisteren.

3 likes

@midheavenmoon , @Ladybug en @Lort
Jullie zijn fantastisch! Ik heb dit gemist :smiley:
Oke, ik ga jullie plannen combineren. Ik laat de achterdeur op een kier en eet een deel van het kattenvoer op (of gooi het weg, idk) en maak een ravage van de keuken, zodat het lijkt alsof een kat heeft ingebroken, losse chipjes op de grond etc. Dan koop ik morgen nieuwe chips, en leg ik het voor de voordeur met een briefje erbij van een fictieve katteneigenaar uit de buurt die zich schuldig voelde om de rooftochten van haar geliefde fictieve kat. TADAA

16 likes

Heeee hoe gaat het met je? :heart:

Inmiddels wel weer beter. Mijn leven was een beetje ingestort en ik zelf dus ook. Daar heb ik veel (offline) aan gewerkt. Ben tijdelijk gestopt met mijn studie, ik ga in september weer opnieuw begonnen. Ben keihard in therapie gegaan, nu bezig met EMDR omdat ik in het afgelopen jaar meerdere traumatische dingen heb meegemaakt. Er wordt allemaal aan gewerkt dus. Ik zie weer lichtpuntjes en vooruitgang, dus dat is fijn.
Mijn sociale leven stond offline al op een heel laag pitje, dat kostte me al heel veel moeite, dus ik heb er toen ook voor gekozen om mijn kleine beetje energie offline te gebruiken.
Dit is een korte samenvatting van mijn afwezigheid haha. Ik wil niet alles op internet gooien, zoals jullie misschien wel snappen. Ik weet niet hoe actief ik nu ga zijn, ik wil het allemaal een beetje aankijken.

66 likes

Ooooh Hatsemetflats ben je er nog! Wat leuk!

Edit: had nog niet verder gelezen dus zie nu pas je bericht aan @Lentex. Beetje spuitelf

3 likes

Ze zijn nu weg om te wandelen. DIT IS MIJN KANS!

1 like

Fijn om te horen dat het weer een beetje beter met je gaat en wat goed dat je aan jezelf denkt! Je werd in ieder geval wel gemist hier! :heart:

2 likes

Lief!! Ik kan ineens met allemaal andere dingen dan hartjes reageren hier!!! Zo leuk

2 likes

Oh jeetje, klinkt heftig zeg!
Mocht je het er ooit over willen hebben, mag je me altijd een pb sturen :heart:

En leuk dat je er weer bent, ik had je gemist!

2 likes