Ik weet ik weet
Op 21 december denk ik ook altijd yes richting de zomer. Langere dagen. Dus nu andersom
Denk ik ook wel eens gepost op/rond 21 dec, die blijheid die ik dan ervaar.
Ik ben op vakantie in het dorp waar ik ben opgegroeid en het is zo stil. Ben hier pas 3 uur en helemaal tot rust
Yesss, een lastige werkmail die ik al drie keer herschreven had nu eindelijk verzonden. Nu denk ik ook echt: was dit nou zo moeilijk?
Ik spring nu op de fiets naar de sportschool en ik hoop een uurtje heel rustig te kunnen sporten omdat het halve land voetbal kijkt.
Gadver ik ben vandaag bijna flauwgevallen op werk, zonder hele duidelijke reden. Voel me nog steeds niet helemaal 100, heb nooit zoiets? Ik kom niet meer van de bank af hoor vandaag joe joe
Zon spijt dat ik zo een sportles geboekt hebt, echt geen zin maar kan niet meer annuleren mehh. De bank ligt zo lekker
Het was vandaag echt een kutdag dus maar een pizza besteld en die straks fijn in bed eten met een e-book.
Ik koop altijd teveel in het tuincentrum. Maar heb nu wel een vleesetend plantje. Schijnen wel lastige plantjes te zijn dus ben benieuwd.
Kan niet wachten tot ik vanavond in een koude slaapkamer kan slapen
Whahahah, ik snap niks van voetbal, ze hebben met 3-0 gewonnen, en tot nu toe al hun wedstrijden gewonnen en toch is iedereen nog boos en van “Ja nee, ze moeten dit, en dat, en het gaat allemaal mis en niet lukken”
Je moet ze in een laag water zetten, dat werkt bij mij in ieder geval het best haha
Die van mij was echt binnen twee weken overleden. Ik deed zo m’n best met opzoeken wat die planten willen. Vriendin had ‘n bij thuiskomst op de tafel gezet en niet naar omgekeken. Die bloeide helemaal op. Hopelijk heb jij meer geluk dan ik.
Het zwemmen bevalt zo goed, dat ik al 4 keer ben geweest en nu een abonnement heb gekocht én 2 avonden per week heb geblokt.
Het is maar 30-40 minuten maar inclusief 2x tien minuten fietsen is dat al meer lichaamsbeweging dan ik een jaar had.
Simpel;
oranje zat in een schandalig zwakke poule, en ze spelen alsnog behoorlijk kut.
Ze zijn dus wel door (hieperdepiep), maar met dit spel wint mijn oud tante nog eerder het EK dan Oranje.
Dat klinkt echt zalig.
Ja, stond ook op het kaartje. Ook regenwater, volgens het kaartje
@Ladybug Dat hoop ik ook, want wordt gek van de vliegjes hier.
@inezweski Klinkt alsof ie prima op de vensterbank op het oosten kan staan. Qua zonlicht dan En hij staat hier in een laag regenwater, dus ik ben benieuwd.
Ja inderdaad, hier demiwater ipv regenwater want lui Hij groeit bij ons ook echt, veel grotere mondjes krijgt ie nu!
Afgelopen weekend met mijn dronken kop even wat voormalige dates/scharrels opgezocht op linkedin omdat ik benieuwd was wat ze tegenwoordig doen, en nu stuurt eentje me een volgverzoek op instagram
Ik had nu regenwater maar als dat op is, ga ik wel over op demiwater Heb dat toch al voor mijn dramathea’s.
Hahahaha dramatea’s