In vervolg incognitomodus aanzetten
Haha, ja, ik heb hem niet bedacht, hoor, maar vind hem wel echt toepasselijk.
Ik ben na 3 nachten mega slecht slapen zo giga moe, maar voel nog zoveel spanning in me (slaat dus nergens op) dat ik niet durf te slapen. Echt hoor wat is er mis met mij
Komt dat niet nog van die uitslag van de MRI?
Ja dikke kans, maar ik vind het stom want die was goed dus moet ik blij zijn (ja mijn hoofd maakt het mezelf heeel moeilijk)
Wel ‘goed’ om dit te horen. Ik ga ook EMDR krijgen, maar wat dit soort dingen geen idee wat ik moet verwachten.
@Lentex Nee, joh. Ik snap die spanning goed hoor! Had ik bij mijn moeder ook na uitslagen. Ook al waren ze goed, toch was ik nog een paar dagen van slag.
Tipje voor mensen die het leuk vinden: op www.huizenoppassite.nl staan heeel veel advertenties van mensen die voor deze zomer een huis(dieren)oppas zoeken. Registreren kost een tientje voor een jaar. Ik heb er al veel plezier van gehad!!
Oke ik stap in de auto
HEEFT MN VRIEND DE HOND KAALGESCHORE
DUMPEN DIE HAP
Lekker twinnen met de kat
Blijkbaar zat er glitter in het zakje badzout dat ik gebruikt heb. Ik voel me nu een kerstbal
Ik kan mijn eigen berichten niet meer zien omdat ze nu members only zijn hahaha. Iedereen die reageerde op mijn EMDR verhaal mag me DM-en als er nog verhalen zijn, ervaringen gedeeld worden
Thats it ik wil nu een serie van jullie 2.
Ik heb honger, maar geen zin om te eten
Maar waaroooom
Tis net een leeuwtje van zijn achterkant? Haar achterkant?
Nou hij had heel lang haar en daar zat steeds vaker ontlasting in vast en dat was echt vies. Alle trimsalons in de buurt zitten vol en nemen geen nieuwe hondjes meer aan dus ik zei tegen mn vriend
Laten we eens proberen om gewoon z’n kont een beetje te scheren.
Dat wilde mn vriend dus toen terwijl ik aan het werk was maar hij heeft zich een beetje laten gaan denk ik
Ik zou een klacht indienen…
Ben vandaag gestart met een blog (geweldig idee tijdens het afstuderen) over skincare en huidproblemen. Paar artikelen geschreven. Op naar de spon-artikelen en gelli baffs. Call me Mascha 2.0.
Geintje, is een hobby en moest een website maken voor mijn afstuderen over iets wat ik interessant vond