Lief! Ik heb ook echt nog aan jullie gedacht hoor!
En over mijn studie: geen paniek iedereen!! Ik word nog steeds dominee!
Lief! Ik heb ook echt nog aan jullie gedacht hoor!
En over mijn studie: geen paniek iedereen!! Ik word nog steeds dominee!
Fijn dat het beter met je gaat en dat het harde werken zijn vruchten heeft afgeworpen.
I support this!!!
Leukste van vandaag is toch wel om @Hatsmetflats weer te zien! Ik heb je gemist! Fijn dat je er weer bent.
Waarom jaloers, Kun je niet zwemmen bij jou in de buurt?
Er zat hier zo een plek in Rotterdam, wifi-loos stilte café, maar uiteindelijk gesloten door te weinig belangstelling. Echt zonde wel.
Ik ben blij dat je er weer bent
Ik zit binnen aan deadlines te werken
Je bent terug!
Hoe gaat het met je?
Edit: te snel gereageerd, ik zie net je post een stukje verder!
Ja hun auto’s staan er wel, maar de groenbakken staan ook nog steeds op de stoep waar mijn buurman ze neer heeft gezet en op hun plek staat nu een bus. Waarschijnlijk is die bus ook weer van ze want die mensen toveren auto’s uit de lucht alsof het regent
Ik dacht; ik ga even een printer koppelen aan de HP-app (dat kan volgens @Hippe_kikker), maar dat werd niet even. Uiteindelijk heb ik de printer maar weer opgeborgen. Ik haat printers.
Hè? Mijn printer kreeg ik juist niet werkend zonder die app…rare wezens die printers.
Mijne destijds wel, maar heb hem al wel een paar jaar.
Echt drama. Ik heb toen gewoon geappt met de klantenservice van HP. Ik ben best handig met die dingen maar ik kreeg het niet voor elkaar. Had trouwens niet perse geholpen, moest gewoon 100x alle stappen volgen tot hij een keer zin had om het wel te doen.
Ja, dat is hier ook, vrees ik. Ik wilde graag borduurpatronen uitprinten, maar ik blijf het wel gewoon via de iPad doen dan.
Aaahhh ik begin morgen met mijn eerste echte serieuze baan en ook stiekem een beetje mijn droombaan. Ben zo excited dat ik natuurlijk niet kan slapen terwijl ik om 06.50 op moet
Fijne eerste werkdag alvast!
Haat aan vroege diensten
Same.
En erachter komen dat ik morgen ook nog moet werken.
Dacht dat ik een vrije dag had