Zit je te wachten op advies? Want ik heb wel wat ideetjes. Maar anders leef ik gewoon met je mee en duim ik voor je!
Annabelle 4: Belgian Barbie
Ugh nu heb ik zin om the conjuring weer eens te kijken.
graag!!! sta overal voor open, heb net letterlijk mân babyâs vitamine d druppels genomen omdat dat ook schijnt te helpen
mag ook in dms of in een juist topic hierover haha
Hahaha ja ik denk elke dag oh morgen een nieuwe dag die ik vol energie tegemoet kan gaan.
Als de wekker gaat denk ik alweer meh ik wil niettt (volwassen zijn en zorgen voor brood op de plank en kan ik niet gewoon nog bij ouders wonen en beetje studeren en dat mijn bordje eten dan elke avond klaar staat).
neem aan dat die pop rechtstreeks doorgaat naar de open haard daaaag
Same ik dacht ook ik trek een jas aan. Stom idee
Okido, waar ik meteen aan denk, allemaal wel categorie tips van oma, dus ik weet niet hoe wetenschappelijk alles is.
Slik je magnesium bij? Volgens mijn moeder wordt het beter opgenomen door je huid, dus die doet elke dag een voetenbadje met magnesium omdat dat haar helpt.
Jij hebt ook ADHD toch? Voor mij, en andere ADHDâers kan cafeĂŻne een omgekeerd effect hebben, ik slaap heel lekker na groene thee.
Daarnaast slaap ik zelf ook goed na een gek theetje dat ik van de oma van een vriendin heb gekregen, namelijk knoflook gemberthee. Ik doe er zoethout bij om het smakelijker te maken. Dit schijnt goed te zijn voor je weerstand etc.
Ik slik zelf altijd mijn laatste dosis ritalin eerder als ik vroeg moet slapen, maar weet niet of je ritalin slikt. Misschien heb je wel helemaal geen ADHD en heb ik dat verkeerd onthouden haha.
Als mijn hoofd te vol is, ga ik landen opnoemen op alfabetische volgorde, of van 1000 terugtellen met stappen van 13. Allebei te moeilijk om aan veel andere dingen te kunnen denken, maar wel saai genoeg om te kunnen slapen.
Als ik echt niet kan slapen, dan zeg ik tegen mezelf âdan nietâ en ga ik even mijn bed uit om op de bank te gaan lezen tot ik moe ben. Je bed uitgaan is voor mij dan heel belangrijk, om je even te verplaatsen.
Goed. Dit waren de huishoudtips van Hats
Het is echt mijn doel om nog een keer tijdens thuiswerken te sporten voor werktijd. Maar ik zie mezelf echt niet 06u in de sportschool staan. 07u red ik niet met werk en zou ik sowieso ook veeeel te vroeg vinden.
Thuis work out zou kunnen, maar ik weet niet hoe ik daar mezelf krijg direct uit bed sochtends vroeg. Als ik dat savonds al lastig vind.
Excuus, iets te letterlijk
@Gelatelli ik zou dit wel eerst even overdag uittesten en niet de eerste keer meteen voor het slapen doen. Ik heb ook adhd maar bij mij zorgt het er juist voor dat ik heel extreem op caffeine reageer, als ik sterke kop koffie drink krijg ik hartkloppingen en word ik heel onrustig lol. Zeker als je het niet gewend bent is dat wel iets om even uit te vogelen voor je het achter overslaat haha
Ja eens! Dat is wel zo slim idd.
Het is de langste dag van het jaar.
Ik was vanochtend gaan zwemmen (zo heerlijk dat het eindelijk weer kan en er waren maar 4 bejaarden en verder niemand) maar nu heb ik de hele dag al ZOVEEL honger. Echt een nadeel van 's ochtends sporten vind ik dat haha
En soms @Gelatelli helpt het om gedurende de dag juist koffie verspreid te drinken. Tenminste dat merk ik, dat het zorgt voor actief worden en dan gaandeweg kakt het in en word ik moe.
zo voelt het wel sjezus
Ik drink gewoon helemaal geen cafeĂŻne (behalve lichte thee in de ochtend maar die hoeveelheid is verwaarloosbaar), ik heb gemerkt dat dat op den duur toch het beste werkt tegen slaapproblemen!
Denk dat mijn buur weer aan het werk mag en optredens oefent, ik hoor nu al twee uur opera.
Zo jammer de zon nu niet schijnt.
Had buiten midzomer willen vieren, maar dat is me iets te fris vandaag.
Maar is het tenminste goed gezongen opera?
Altijd verwarrend deze dag. Ene kant love it dat het zo lang licht is (hoewel, vandaag lijkt het hele dag wel donker) andere kant blegg morgen weer richting de winter.