Wat je even kwijt wil #52

Zo blij met de langste dag, niet alleen omdat het dan weer vroeger donker wordt, maar vooral omdat die kut knutten dan oprotten

1 like

Daar merk je de komende paar weken echt nog vrij weinig van hoor! Tijd van zonsondergang blijft voorlopig een beetje rond t zelfde tijdstip hangen.
Ik heb altijd pas als t Augustus wordt dat ik begin te merken dat t weer korter licht blijft en dan denk ik :frowning_face:

1 like

Ja, vanaf augustus merk ik ook echt dat de zonsopkomst ‘‘laat’’ is.

1 like

Haha het is 21 juni :stuck_out_tongue:

8 likes

Moest er even in komen (opwarmen van de stem klonk niet zo), maar op begeven moment klonk het heel mooi!

2 likes

Ik ga deze week voor het eerst sinds een jaar weer met de trein en een dagdeel naar kantoor. Het voelt als een schoolreisje, ga de avond van tevoren mijn outfit klaarleggen denk ik. En misschien prince mini stars kopen voor het echte schoolreis-gevoel :joy:

24 likes

Wat een kut bericht. Heb een gruwelijke rot dag dus van mij mag ie nu voorbij zijn. :sob:

1 like

ik zit de moulin rouge soundtrack te luisteren en word 20 jaar na dato (omg 20 jaar) gewoon nog steeds emo van die film

4 likes

Ik kreeg net echt zo’n random herinnering van iets wat ik in principe vergeten was maar ik ben echt in shock.
We gingen met een aantal klassen van de middelbare school naar een balletvoorstelling, maar nog voor die voorstelling begon gingen de lichten aan en werd aangekondigd dat we weer konden vertrekken want leerlingen op de voorste rijen hadden punaises (!!!) op t podium gegooid.
Realiseer me nu pas hoe freaking psycho dat was, weet achteraf ook precies welk groepje dat gedaan heeft maar man man, hoe haal je t in je hoofd?

7 likes

Dit is 20 jaar geleden?! :sob:

Ahh, sorry

Nee joh, was niet vervelend naar jou bedoeld!

Ik weet ik weet
Op 21 december denk ik ook altijd yes richting de zomer. Langere dagen. Dus nu andersom :crazy_face:
Denk ik ook wel eens gepost op/rond 21 dec, die blijheid die ik dan ervaar.

2 likes

Ik ben op vakantie in het dorp waar ik ben opgegroeid en het is zo stil. Ben hier pas 3 uur en helemaal tot rust :cry:

4 likes

Yesss, een lastige werkmail die ik al drie keer herschreven had nu eindelijk verzonden. Nu denk ik ook echt: was dit nou zo moeilijk? :roll_eyes:

9 likes

Ik spring nu op de fiets naar de sportschool en ik hoop een uurtje heel rustig te kunnen sporten omdat het halve land voetbal kijkt. :+1:t2:

6 likes

Gadver ik ben vandaag bijna flauwgevallen op werk, zonder hele duidelijke reden. Voel me nog steeds niet helemaal 100, heb nooit zoiets? Ik kom niet meer van de bank af hoor vandaag joe joe

6 likes

Zon spijt dat ik zo een sportles geboekt hebt, echt geen zin maar kan niet meer annuleren mehh. De bank ligt zo lekker

Het was vandaag echt een kutdag dus maar een pizza besteld en die straks fijn in bed eten met een e-book. :yum:

15 likes

Ik koop altijd teveel in het tuincentrum. Maar heb nu wel een vleesetend plantje. Schijnen wel lastige plantjes te zijn dus ben benieuwd.

3 likes