T. De kleine paarse leeuw
Hahahahaha ik ga stuk
Hoe vindt de hond het zelf??
Ik weet nog dat wij vroeger altijd lief moesten zijn tegen de teckels als ze van de trimmer kwamen anders werden ze verdrietig volgens m’n moeder
poah ik ga echt slecht op mijn eigen knoflookwalm 🥲
Mn vriend is KO na z’n vaccinatie. Bad voor mij alleen
Ik probeer op websites die ik toch niet meer gebruik mijn account te verwijderen, maar jeetje dat is echt lastig of zelfs onmogelijk op sommige websites.
Ik judge echt iedere volwassene die ik domme reels/tiktoks zie maken.
Echt genieten als je langs weilanden loopt met koeien of schapen of paarden en daar ook konijnen/hazen ziet grazen.
Waar we wonen vind ik zo mooi ondanks dat het maar een ‘‘saaie polder’’ is, loop hier dagelijks (met zonder hond, hardlopend/wandelend, fietsend) en verveelt me nooit.
Ja same hier! Ik ben ook helemaal van de vogels spotten de laatste tijd Is de polder ook perfect voor
Ja, dat is ook heel leuk!
Hier zitten ook wat valken, zo tof die te spotten.
Ook veel zwaluwen bij jou nu?
Ja! En zag van de week een lepelaar heel druk doen haha. Love it
Tweede vaccinatie gehad. Zo blij.
Godverdomme mijn vriend en ik gaan uit elkaar. Had het niet aan zien komen. Dit is zo zo zo klote. En we wonen samen dus er moet ook veel geregeld worden en ik kan het even niet aan allemaal
Wat naar, dikke knuffel en heel veel sterkte!
Sterkte!
Ik zit in de eerste keer in de trein sinds september maar (vreemde) mensen gaan gewoon naast elkaar/tegen over elkaar zitten en ik ben daar mentaal echt nog niet klaar voor?? We horen al 1,5 jaar dat we afstand moeten houden en nu zit iedereen op elkaar gepropt in de trein, is dit omdat veel mensen nu toch gevaccineerd zijn of hebben mensen schijt?
Edit: schijnbaar mag het gewoon maar ik vind het echt vreemd aanvoelen.
Omdat er gewoon niet genoeg ruimte is in de trein om 1,5m afstand te houden? En er reizen nu gewoon weer veel meer mensen nu er meer mag en open is.
ik heb m’n post net aangepast
Blegh ik zit op kantoor rustig te werken met een collega en ik hoorde ineens iets luids ritselen in de prullenbak, dus ik kijk mn collega aan en zij begint te gillen en roept dat er een dikke muis onder mn bureaustoel zit (waar ik dus op zit) Ben normaal niet bang maar vind dit wel naar en vies nu hebben ze er gif neergelegd maar ik vraag me af wat dat gaat doen (is een oud pand)
Ja hij schaamt zich dood volgens mij en is boos op mijn vriend. Heb hem net een trui aan gedaan toen we gingen wandelen en dat hielp wel met de schaamte
Ik ben er gewoon lichamelijk niet lekker van dat ik volgende week een midweek op vakantie ga en niet mijn hond mee kan nemen. Ik vind het echt vreselijk