Wat je even kwijt wil #52

Nooo, het heeft vannacht naar binnen geregend, mijn hele kledingstoel met een gletsjer aan kleding nat. Het ergste is nog dat ik vannacht dit interne dialoog had:

“Hats, het regent zo naar binnen, je moet je raam dichtdoen”
“Nee”
“Doe nou maar”
“zzzzzzzzzzzzz ronk ronk zzzzzzz”

15 likes

Of je baan bij de EU in Frankfurt opzeggen voor een starre Zeeuwse boer die in the middle of nowhere woont en de door jouw bereide lunch chagrijnig in 3 minuten naar binnen werkt voor ie weer wegwiebert

Ongelofelijk.

20 likes

Ja het is ook pas sinds 2 seizoenen ofzo dat ik tot het besef ben gekomen hoe raar het hele concept van bzv eigenlijk is. Idd dat strijden om een (vaak nog niet eens average) pik, wat een armoe

6 likes

Huh ik belde net naar de dokterdassistent voor een herhaalrecept, voor zover ik weet heb ik altijd mn geboortedatum moeten doorgeven net zoals je dat bij de apotheek moet. Maar nu hoefde dat niet? Is er een nieuw systeem ofzo lol.

2 likes

Een van de doktersassistenten in mijn praktijk kent zo onteveer alle geboortedata van patiënten uit haar hoofd :exploding_head:

1 like

Fijn! Ik moest gisteren nog aan je uitslag denken.

1 like

Haha ja ik dacht ook al kent ze mijn geboortedatum uit haar hoofd?! :rofl: maar ze typte de medicatie in en mn achternaam. Dus blijkbaar is dat ook genoeg?

2 likes

Soms ben ik echt bang dat mijn camera opeens aan schiet in een vergadering. Zit nu heel aso onderuitgezakt in een stand up met 60 man wat te kloten op mn telefoon, maar heb echt al 3 keer een check gedaan of ik echt niet zichtbaar ben :joy:

15 likes

Schuifje kopen om eroverheen te doen? Ik heb dat in de laptop zelf zitten, als ik m’n camera uitzet schuif ik die er altijd overheen zodat ik zeker ben dat niemand me kan zien :joy:

3 likes

Heb zo’n zin in een broodje goede verse haring met uitjes. De viskraam hier verkoopt alleen zulke middelmatige dat ik die inmiddels associeer met teleurstelling. Alleen al eraan denken doet de craving verdampen.

2 likes

Rare vraag, maar hoe weet je dat? :rofl:

1 like

Ik ben het echt even zat. Slik al een aantal jaar antidepressiva en meer dan een half jaar geleden ben ik een beetje naar beneden gegaan. Dat ging prima, dus twee maanden geleden besloten in overleg met psych weer een beetje naar beneden te gaan. Helaas ging dat niet dus ben nu weer omhoog naar mijn oude dosis maar ik heb echt watten in mijn hoofd ofzo. Heb moeite met spellen, alsof mijn hersenen niet meer werken. Dat had ik al maar het lijkt alleen maar erger te worden. Schrijven is een groot deel van mijn werk maar het kost me zo verdomd veel moeite. Ben ook gewoon moe. Ik heb gewoon constant het idee dat ik maar half functioneer en ik ben er zo klaar mee. Zonder medicatie functioneer ik helemaal niet, maar dit is ook niet echt leuk. Vraag me af of dit ooit nog goed komt

6 likes

Maar het idee van je geboortedatum moeten noemen is toch ook als een soort check dat het om de goede persoon gaat? Dan is het toch super gek juist als de assistente dat zelf invult.

2 likes

Woehoe, afspraak vooronderzoek voor ooglaseren gemaakt. Pas in september, maar is een eerste stap.

8 likes

Zo douchen en dan richting winkel om vlaai te kopen voor op het werk morgen. Ben al sinds vrijdag iedere dag vlaai aan het eten :grimacing:

13 likes

Elke dag vlaai, heerlijk! Ik had net vlaai als luch, gisteren ook al. :slight_smile:

2 likes

Vrijdag had een collega vlaai mee, zaterdag met mijn verjaardag 2 stukken gehad, gister mee ontbeten en ook nog als toetje en net het laatste stuk opgegeten. Morgen moet ik werken en neem ik vlaai mee en eet ik zelf natuurlijk ook nog een stuk

Daarna moet ik op water en brood

3 likes

Ik had Turkse pizza alvast besteld voor vanavond. Krijg ik net mailtje dat het restaurant dicht is, ik krijg mijn geld terug (duh) en een bon van €7.50 voor thuisbezorgd. Netjes netjes.

11 likes

Dat is wel een gevalletje Winning in life :heart_eyes:

1 like

Lekker al die vlaai🤤
Mijn ouders nemen dit weekend vlaai mee want mijn man is jarig. Mijn schoonouders komen ook, dus we zijn met 6 mensen.

Gesprek met mijn moeder;
Moeder; welke vlaaien zal ik bestellen?
Ik: nou, doe maar 1 vlaai, is wel genoeg hoor
Moeder: maar schoonouders komen toch ook?
Ik: ja dus we zijn dan met 6, dus is 1 genoeg, dan doen we gewoon 2 halve vlaaien
Mijn moeder: maar als mensen dan een tweede stuk willen?
Ik: niet-limburgers willen altijd een kleiner stuk en nemen nooit een tweede stuk (in elk geval heb ik dat nooit mee gemaakt, en ik heb echt de porties moeten aanpassen omdat mensen zeiden: pfffff nou niet zo’n groot stuk hoor!!!)

Eindstand: ze neemt toch anderhalve vlaai mee, want een aardbeien vlaai kan alleen als hele vlaai worden besteld en niet als halve, en mijn vader lust dat niet, dus neemt ze nog een halve vlaai van iets anders mee voor hem :joy:

17 likes