Kan niet wachten tot ik vanavond in een koude slaapkamer kan slapen
Whahahah, ik snap niks van voetbal, ze hebben met 3-0 gewonnen, en tot nu toe al hun wedstrijden gewonnen en toch is iedereen nog boos en van āJa nee, ze moeten dit, en dat, en het gaat allemaal mis en niet lukkenā
Je moet ze in een laag water zetten, dat werkt bij mij in ieder geval het best haha
Die van mij was echt binnen twee weken overleden. Ik deed zo mān best met opzoeken wat die planten willen. Vriendin had ān bij thuiskomst op de tafel gezet en niet naar omgekeken. Die bloeide helemaal op. Hopelijk heb jij meer geluk dan ik.
Het zwemmen bevalt zo goed, dat ik al 4 keer ben geweest en nu een abonnement heb gekocht Ʃn 2 avonden per week heb geblokt.
Het is maar 30-40 minuten maar inclusief 2x tien minuten fietsen is dat al meer lichaamsbeweging dan ik een jaar had.
Simpel;
oranje zat in een schandalig zwakke poule, en ze spelen alsnog behoorlijk kut.
Ze zijn dus wel door (hieperdepiep), maar met dit spel wint mijn oud tante nog eerder het EK dan Oranje.
Dat klinkt echt zalig.
Ja, stond ook op het kaartje. Ook regenwater, volgens het kaartje
@Ladybug Dat hoop ik ook, want wordt gek van de vliegjes hier.
@inezweski Klinkt alsof ie prima op de vensterbank op het oosten kan staan. Qua zonlicht dan En hij staat hier in een laag regenwater, dus ik ben benieuwd.
Ja inderdaad, hier demiwater ipv regenwater want lui Hij groeit bij ons ook echt, veel grotere mondjes krijgt ie nu!
Afgelopen weekend met mijn dronken kop even wat voormalige dates/scharrels opgezocht op linkedin omdat ik benieuwd was wat ze tegenwoordig doen, en nu stuurt eentje me een volgverzoek op instagram
Ik had nu regenwater maar als dat op is, ga ik wel over op demiwater Heb dat toch al voor mijn dramatheaās.
Hahahaha dramateaās
In vervolg incognitomodus aanzetten
Haha, ja, ik heb hem niet bedacht, hoor, maar vind hem wel echt toepasselijk.
Ik ben na 3 nachten mega slecht slapen zo giga moe, maar voel nog zoveel spanning in me (slaat dus nergens op) dat ik niet durf te slapen. Echt hoor wat is er mis met mij
Komt dat niet nog van die uitslag van de MRI?
Ja dikke kans, maar ik vind het stom want die was goed dus moet ik blij zijn (ja mijn hoofd maakt het mezelf heeel moeilijk)
Wel āgoedā om dit te horen. Ik ga ook EMDR krijgen, maar wat dit soort dingen geen idee wat ik moet verwachten.
@Lentex Nee, joh. Ik snap die spanning goed hoor! Had ik bij mijn moeder ook na uitslagen. Ook al waren ze goed, toch was ik nog een paar dagen van slag.
Tipje voor mensen die het leuk vinden: op www.huizenoppassite.nl staan heeel veel advertenties van mensen die voor deze zomer een huis(dieren)oppas zoeken. Registreren kost een tientje voor een jaar. Ik heb er al veel plezier van gehad!!