Wat je even kwijt wil #52

Dat is zo irritant…dan ga je ook echt weer naar huis met zo’n “Waste of time” gevoel.
Ik wil trouwens ook eigenlijk nog even fietsen en dacht echt toen ik jou bericht las “Huh?” want het is hier strakblauw en windstil maar ik zie nu op buienradar weer een halve apocalypse op me afstevenen :cry:

3 likes

Wanner een cover van Limp Bizkit van hogere kwaliteit is, is het wel erg gesteld met je muzikale kwaliteiten.

No one knows what it’s like
To bang Heidi Klum
To record a bad cover
Behind blue eyes

4 likes

What the fucking fuck zit NPO ineens antiabortusreclame uit te zenden :triumph:

Van me belastingcente!

6 likes

Klacht indienen!

Ik vind het rot dat je je zo voelt. Maar ik kan niet eens iemands verjaardag onthouden laat staan een trouw datum.

52 likes

Daar heb je google agenda/Greetz herinneringen voor

1 like

Ik wist eigenlijk niet dat het normaal was om andere mensen met hun trouwdag te feliciteren. In mijn omgeving doet niemand dat geloof ik?

44 likes

Enige momenten dat ik iemand feliciteer met hun trouwdag is als ze 50 jaar getrouwd zijn of whatever en zelf een feest geven om die reden.

Ik hecht daar echt geen waarde aan, maar mochten jouw vrienden weten dat jij dat wel heel erg doet en ze alsnog geen felicitatie sturen begrijp ik dat dat jammer is.

4 likes

Speaking of which, mijn ouders zijn deze week 34 jaar (?) getrouwd. Bedankt voor de reminder

Nja een verjaardag wil ik nog wel opschrijven maar ik blijf niet aan de gang met allemaal dingen die voor mensen zelf bijzonder zijn maar voor mij niet. Een jubileum oke maar dan moet je me uitnodigen voor een felicitatie.

4 likes

Mensen vergeten mijn verjaardag nog zonder facebook.

21 likes

Met onze trouwdag, indien we er aandacht aan willen besteden zoals het 1e jaar, nodigen dan mensen (ouders) uit voor koffie+taartje op de dag dan word het ook niet vergeten.

Maar rot dat je je zo erom voelt :hugs:

1 like

Waarom is een trouwjubileum uberhaupt belangrijk, vraag ik mij af. Ja voor jezelf, dat je een bepaalde tijd al met elkaar bent maar wat kan anderen dat nou schelen tenzij je er elk jaar uitnodigingen voor stuurt?

19 likes

Awww, gefeliciteerd! Hebben jullie zelf wel wat speciaals gedaan?
Bij mij onthield ook alleen mijn moeder het en na een paar jaar hield dat ook op.
Hoop dat het voor jullie wel een bijzondere dag was.

2 likes

:rofl: Dat had ik met de overgebleven Tena’s van mijn moeder moeten doen. Ze zijn nu overigens naar een hospice gegaan :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik vraag me nu heel hard af hoe groot die doos is en hoeveel die dan kost…

Gefeliciteerd maar ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso niet wist dat het iets is dat je mensen feliciteert met hun trouwerij na het eerste jaar. Ik dacht dat alleen dat het bijvoorbeeld bij een zilveren huwelijk gebruikelijk was.

1 like

Flauw van je ouders dan hoor en dan snap ik je verwachting ook wel eigenlijk, heb je ze gebeld om te zeggen ‘‘hoera, ik ben 1 jaar getrouwd’’ (oid)?
dan weten ze het tenminste dat jij je er rot onder voelt. :hugs:

2 likes

Ik heb zin in een frikandel en nu zitten er twee in de oven​:sweat_smile::+1:t2:

2 likes

Je stelt je helemaal niet aan :heart: als je dit gewend bent uit je omgeving dan is het logisch dat het teleurstellend is.

2 likes