Wat je even kwijt wil #52

Misschien heeft ze wel een aandoening/ziekte waardoor ze moet hoesten wat losstaat van covid?

Ohja zeker en @monkeyslut jullie hebben ook gelijk maar het is dan gewoon even zo’n raar contrast. Meer dat ik de laatste tijd ook te bewust ben van alles. En het liefst thuisblijf in mijn veilige cocon.

Ja ik werd boos! Maar gezien het een lang bospad was had ik weinig optie om weg te lopen. Ze gaf aan dat ze denkt geen corona te hebben en dat het aan het eten lag. Ze gaat zelfs werken als het goed is, echt het type wat zich nergens van aantrekt. Was gelijk de laatste keer dat ik mee ben gegaan iig.

Ik ben altijd verbaasd als mensen zich niet aan de regels houden, schijt hebben aan corona, maar bij klachten zich toch laten testen :unamused: (en zich dan vervolgens niet aan de regels houden)

4 likes

Misschien zodat ze kunnen zeggen ‘ja ik had corona maar het was echt maar een griepje, stelde niks voor’

:angry::angry:

Ze zijn een laminaatvloer aan het leggen vandaag in mijn huis maar de nieuwe keuken zit er nog niet eens in? Lol.

De spicy kipnuggets van de Mac zijn echt zo lekker

9 likes

Of ze is gewoon negatief getest en komt dan werken.

1 like

Ik ging vanmiddag nieuwe beha’s kopen en ik had eerst beha’s in maat 85 F ofzo… nu heb ik er gewoon 1 in 85 I gekocht en 2 in 85 J zelfs :scream:

Nu snap ik wel waar die rugpijn steeds van komt…

2 likes

Waarvoor is dit? Toch niet je studie hè

2 likes

Noooooo wat kut dat je weer 5 maanden moet wachten nu

Dit doet me eraan denken dat een van de vreemdste dingen voor mij aan België wel het rijbewijs is, dat het gewoon tot in de jaren '70 niet verplicht was om een rijexamen te doen :exploding_head: En je niet lang daarvoor gewoon een rijbewijs kon krijgen omdat je oud genoeg was hahahaha, hoe dan.

Nja dit heeft niks met jouw rijles te maken natuurlijk maar moest eraan denken.

4 likes

M’n vriend is vanavond weg, omg zoveel opties nu qua eten, wat zal ik doeeeeen

• Turkse pizza en patat
  • Sushi

0 stemmers

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Woooow een hele hand chips!!! Dan kan ik wel in een groentetuin gaan leven.

1 like

Ja, natuurlijk :stuck_out_tongue: Je rijdt met een potentiële moordmachine! :stuck_out_tongue:

3 likes

Gvrdmm zeg ik ben zo beroerd. Ineens weer ongesteld na aantal maanden, ondanks mijn spiraal, weer gelijk weer waarom ik dat niet meer aankon 🥲

ZE ZIJN BINNEN, hoogtepuntje van mn dag dit hoor, mag zondag de kleine tut ophalen

Summary

198 likes

Oh please laat ons weten hoe de ontvangers reageren! Ik vind dit zo fantastisch.

6 likes

Hahahaha ja ga ik doen, mn werk geef ik zaterdag en voor vrienden doe ik morgen op de post :joy:

denk dat ze zich dit weekend afvragen waarom ze in godsnaam met mij bevriend zijn

18 likes