Of ze is gewoon negatief getest en komt dan werken.
Ik ging vanmiddag nieuwe behaās kopen en ik had eerst behaās in maat 85 F ofzo⦠nu heb ik er gewoon 1 in 85 I gekocht en 2 in 85 J zelfs
Nu snap ik wel waar die rugpijn steeds van komtā¦
Waarvoor is dit? Toch niet je studie hĆØ
Noooooo wat kut dat je weer 5 maanden moet wachten nu
Dit doet me eraan denken dat een van de vreemdste dingen voor mij aan Belgiƫ wel het rijbewijs is, dat het gewoon tot in de jaren '70 niet verplicht was om een rijexamen te doen En je niet lang daarvoor gewoon een rijbewijs kon krijgen omdat je oud genoeg was hahahaha, hoe dan.
Nja dit heeft niks met jouw rijles te maken natuurlijk maar moest eraan denken.
Mān vriend is vanavond weg, omg zoveel opties nu qua eten, wat zal ik doeeeeen
- Turkse pizza en patat
- Sushi
0 stemmers
Woooow een hele hand chips!!! Dan kan ik wel in een groentetuin gaan leven.
Ja, natuurlijk Je rijdt met een potentiƫle moordmachine!
Gvrdmm zeg ik ben zo beroerd. Ineens weer ongesteld na aantal maanden, ondanks mijn spiraal, weer gelijk weer waarom ik dat niet meer aankon š„²
Oh please laat ons weten hoe de ontvangers reageren! Ik vind dit zo fantastisch.
Hahahaha ja ga ik doen, mn werk geef ik zaterdag en voor vrienden doe ik morgen op de post
denk dat ze zich dit weekend afvragen waarom ze in godsnaam met mij bevriend zijn
Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen
Ik vind dit hilarisch, vooral haar lengte en gewicht
En het waag het niet om voor de deur te staan hahahha
Sorry voor de dubbel post maar ik zie dit net. WAT FANTASTISCH!!! Denk dat je vrienden het super vet vinden om zoān kaart te krijgen
a. vriend
b. hamster
c andersā¦
Ik hoop B.
Cavia!
Lekker bij mān schoonzusje gechilld vandaag, samen aan studie gewerkt en gegeten Was eigenlijk nog nooit bij haar thuis geweest zonder mān vriend erbij.