Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen
Ik vind dit hilarisch, vooral haar lengte en gewicht
En het waag het niet om voor de deur te staan hahahha
Sorry voor de dubbel post maar ik zie dit net. WAT FANTASTISCH!!! Denk dat je vrienden het super vet vinden om zoān kaart te krijgen
a. vriend
b. hamster
c andersā¦
Ik hoop B.
Cavia!
Lekker bij mān schoonzusje gechilld vandaag, samen aan studie gewerkt en gegeten Was eigenlijk nog nooit bij haar thuis geweest zonder mān vriend erbij.
Pfffff ik kijk weer restaurant filmpjes in Korea en ik heb zo een heimwee. De laatste keer was ik (apart van elkaar) met 2 vrienden en dat was echt zo leuk. Dat je aan de andere kant van de wereld gewoon elkaar kan zien.
Ik heb vanochtend gepind bij de bakker bart en het is helemaal niet afgeschreven haha huh. Ik twijfel nu of het goed gegaan is, maar ik weet nog dat ik haar een fijne dag heb gewenst dus lijkt me wel. Hopelijk doet rabobank gewoon een beetje gek anders durf ik daar niet meer te komen.
Een collega appt me met de vraag of ze morgen een stuk zelfgebakken taart voor me moet meenemen. Is dat een serieuze vraag? Bless her
Ik ga zondag op kennismakingsgesprek bij een stel dat op zoek is naar iemand om hun hond een dag per week uit te laten
Lijkt me zoooo leuk. Hoop alleen dat ik niet te ongemakkelijk ben met alle praatjes met andere honden eigenaren.
Dat heb ik ook wel eens bij de appie en de volgende dag staat het dan in mān ing app als afgeschreven, maar gaat wel gewoon goed.
Ja? Het is mij eigenlijk nog nooit eerder opgevallen. We zullen zien haha
Ik word er een beetje raar van dat het nog licht is. Het is al tijden van dat weer waarbij het om zeven uur donker hoort te zijn.
Dit viel mij vandaag ook zo op! Ik zei om 22u helemaal verbaasd ā wow het is nog helemaal lichtā maarja hallo mag het ook eens als over 3wk de zomer begint
Ik krijg hier ook een error van. En tegelijkertijd denk ik, zoān zonde dat we nog niet echt van het langer licht hebben kunnen genieten qua weer.
Wow echt even confronterend om dit te lezen. Denk met weemoed terug aan al die mooie zomeravonden buiten op het terras en daarna in de kroeg
In 2002 was dat toch?
Huh neeee dat kan niet wanneer is de lente dan geweeest???
Nooit, opgegeten door corona