Wat je even kwijt wil #52

Pfffff ik kijk weer restaurant filmpjes in Korea en ik heb zo een heimwee. De laatste keer was ik (apart van elkaar) met 2 vrienden en dat was echt zo leuk. Dat je aan de andere kant van de wereld gewoon elkaar kan zien. :frowning:

4 likes

Ik heb vanochtend gepind bij de bakker bart en het is helemaal niet afgeschreven haha huh. Ik twijfel nu of het goed gegaan is, maar ik weet nog dat ik haar een fijne dag heb gewenst dus lijkt me wel. Hopelijk doet rabobank gewoon een beetje gek anders durf ik daar niet meer te komen.

Een collega appt me met de vraag of ze morgen een stuk zelfgebakken taart voor me moet meenemen. Is dat een serieuze vraag?:heart: Bless her

19 likes

Ik ga zondag op kennismakingsgesprek bij een stel dat op zoek is naar iemand om hun hond een dag per week uit te laten :dog:
Lijkt me zoooo leuk. Hoop alleen dat ik niet te ongemakkelijk ben met alle praatjes met andere honden eigenaren.

35 likes

Dat heb ik ook wel eens bij de appie en de volgende dag staat het dan in m’n ing app als afgeschreven, maar gaat wel gewoon goed.

1 like

Ja? Het is mij eigenlijk nog nooit eerder opgevallen. We zullen zien haha

Ik word er een beetje raar van dat het nog licht is. Het is al tijden van dat weer waarbij het om zeven uur donker hoort te zijn.

23 likes

Dit viel mij vandaag ook zo op! Ik zei om 22u helemaal verbaasd ’ wow het is nog helemaal licht’ maarja hallo mag het ook eens als over 3wk de zomer begint

4 likes

Ik krijg hier ook een error van. En tegelijkertijd denk ik, zo’n zonde dat we nog niet echt van het langer licht hebben kunnen genieten qua weer.

2 likes

Wow echt even confronterend om dit te lezen. Denk met weemoed terug aan al die mooie zomeravonden buiten op het terras en daarna in de kroeg

2 likes

In 2002 was dat toch?

19 likes

Huh neeee dat kan niet wanneer is de lente dan geweeest???

1 like

Nooit, opgegeten door corona

14 likes

Ze pakken alles van ons af. Stomme roverheid.

9 likes

Ik ben al twee uur filmpjes aan het kijken hoe de slachtoffers van Saw hadden kunnen overleven in hun traps.

Is eigenlijk leuker dan de films weer kijken

18 likes

Had je deze zelf gemaakt of is dit via zo’n site? :hushed:

1 like

Kan niet slapen🥺

Ik wil net hetzelfde komen posten.
Combi van langer licht (ik hou er van hoor), dat het einde van Corona in zicht lijkt te komen en al die dagen dat ik laat opbleef om naar t songfestival te kijken hahaha. Ik kan zo zonder er bij stil te staan tot 4 uur snachts van alles zitten doen en dan beginnen opeens de vogels te fluiten en dan denk ik: Kut, kut, kut.
Zie er ook uit als een Tim Burton personage momenteel. Moet echt flink bij gaan slapen dit weekend.

5 likes

Voor auto? Goed in de gaten houden of er plekken vrij komen (en ook in andere steden)! Zo kon ik ook veel eerde dan verwacht. Wel echt balen man :sob:

1 like

Lol, had bedacht om morgen naar Utrecht te gaan voor een food tour. Meteen maar besloten om een heel weekend te blijven dus een hotel geboekt :ok_hand:t2:

30 likes