Wat je even kwijt wil #52

Elke x als ik het woord samenvatting lees. Dan denk ik aan de laatste dagen van het egf. Waar er in het afscheidstopic op de eerste pagina gewoon een samenvatting stond. Maar dat er op elke pagina wel iemand kwam met “Heeft iemand een samenvatting?!?! Ik hou het niet bij”

4 likes

In dit dorp kunnen kinderen van 5 gelukkig wel mijn paars blauwe haar waarderen.

Haha ik blijf het ook echt zo’n asociale vraag vinden: je hebt geen zin/tijd om te lezen/scrollen, dus iemand moet zin/tijd maken om jou te informeren.

36 likes

Hahah, ik zat in overleg en iemand had het net over de centjes?! :laughing: Volwassen man he, ik ben geen kleuterjuf.

4 likes

Hahaha jaa dat woord wekt nog steeds diezelfde irritatie op als toen.

2 likes

Ik heb zojuist een meeting afgerond met iemand waar ik wellicht in de toekomst mee moet samenwerken en jongens: omfg ahdjfgajsdfadsfjh. IK ONTPLOF, OMFG :drooling_face:. Ik weet nu al dat dit desastreus is voor mijn productiviteit. Ik heb het gewoon HEEEEET en wil zo graag schreeuwen. Echt, ik snap niet wat er mis is met mij. Klotsende oksels. Thank God voor het thuiswerkbeleid want ik wil gewoon de tweede keer die douche in springen. Wie is deze man?!

Potjandorie, wat leven er toch leuke mensenschepsels op deze aardbol, hè jongens. Mooie dag vandaag, mooie dag :sunglasses:

53 likes

Ennnnn ik ga de herkansing in. Ik kan niet samen met vriendinnen het vieren. Dit voelt zó kut. Nu in bed huilen en slapen haha

6 likes

Ik dacht eerst dat hij vreselijk was maar hij is dus heel knap?

5 likes

Hij is ook knap maar gewoon vreselijk leuk vooral! Heel leuk en slim en lief (nu tenminste, misschien is hij eigenlijk heel stom :rofl:)!!!

Sorry voor de verwarring, ik ben nog steeds in een soort staat van verwarring. En een beetje treurig dat ik niet zomaar in z’n DM kan sliden, want: onprofessioneel :sob::weary:

Het leven is zo oneerlijk.

3 likes

Godverdomme ben in mn been gestoken omdat ik ging wildplassen in het bos

Als straf? :joy:

2 likes

Ik krijg zo mijn eerste vaccinatie en ik ga mac eten. Goeie dag :metal:

23 likes

Door een mug, niet alsof de boswachter me stak met een kapmes :joy::joy::joy:

12 likes

Vind het ook altijd zo bloedirritant als mensen dit in groepsapps doen; omdat jij te lui bent om terug te scrollen moet ik nu tijd steken in het samenvatten van alle reacties? Hell no.

2 likes

“Jongens, jongens, wat is er nu allemaal afgesproken, ik kan het niet bijhouden!” :rage:

2 likes

Sorry ik scrol even naar het laatste bericht in dit topic. Kun je me een samenvatting geven over de afgelopen drie uur? Dankje. Toedels

(Grapje)

2 likes

Kunnen jullie wat langzamer posten???

1 like

Ik heb een nieuwe auto gekocht, yay! Het duurt nog even, maar vind het dan leuk om onderweg te kijken of ik dezelfde auto tegenkom. Ben al twee weken aan het spotten zonder succes…

Tot nu in de McDrive :+1:

37 likes

Ik heb vandaag in een aantal treinen en bussen gezeten. En bijna overal zat een jankend kind. Het is duidelijk universum ik hoef er geen meer

22 likes

Was Jamie Foxx CC? Ik herinner mij dat dat The Box was. Love Jamie Foxx. Was echt één van mijn favoriete shows. Echt een gemis.