Wat je even kwijt wil #52

Ze pakken alles van ons af. Stomme roverheid.

9 likes

Ik ben al twee uur filmpjes aan het kijken hoe de slachtoffers van Saw hadden kunnen overleven in hun traps.

Is eigenlijk leuker dan de films weer kijken

18 likes

Had je deze zelf gemaakt of is dit via zo’n site? :hushed:

1 like

Kan niet slapenđŸ„ș

Ik wil net hetzelfde komen posten.
Combi van langer licht (ik hou er van hoor), dat het einde van Corona in zicht lijkt te komen en al die dagen dat ik laat opbleef om naar t songfestival te kijken hahaha. Ik kan zo zonder er bij stil te staan tot 4 uur snachts van alles zitten doen en dan beginnen opeens de vogels te fluiten en dan denk ik: Kut, kut, kut.
Zie er ook uit als een Tim Burton personage momenteel. Moet echt flink bij gaan slapen dit weekend.

5 likes

Voor auto? Goed in de gaten houden of er plekken vrij komen (en ook in andere steden)! Zo kon ik ook veel eerde dan verwacht. Wel echt balen man :sob:

1 like

Lol, had bedacht om morgen naar Utrecht te gaan voor een food tour. Meteen maar besloten om een heel weekend te blijven dus een hotel geboekt :ok_hand:t2:

30 likes
Samenvatting

afbeelding

Ik ging om 21:45 slapen en sta nu op. Echt heerlijk. Nog ff een dagje werken, dan een avondje rusten, en daarna een ZONNIG(!) weekend.

9 likes

Hahaha kut ik heb me vorige week aangemeld voor twee masters met een voorkeur voor de een en de ander als backup. Nu krijg ik een mail van iemand van de voorkeursmaster met ‘hoi je hebt vast de uitslag al wel gezien, we zagen dat je je ook voor een andere master hebt aangemeld en als je het lastig vind om te kiezen kunnen we wel een afspraak maken om het daar even over te hebben als je wilt’. Vet aardig natuurlijk maar ik heb dus nog helemaal geen uitslag ontvangen? En dit klinkt denk ik wel alsof ze me toe willen laten maar durf daar toch niet op te vertrouwen tot het ergens zwart op wit staat. Heb teruggemaild dat ik nog geen uitslag heb en of ze daar iets over kan zeggen maar ben helemaal zenuwachtig weer :upside_down_face:

23 likes

Omg er is zon!! Wat een meevaller. Dacht dat het pas morgen kwam. Fissa

10 likes

Ja zo klinkt het wel he? Hoop heel hard dat je gelijk hebt!

5 likes

Ik interpreteer dit ook wel als ‘we hebben jou geselecteerd’, maar ik snap dat je alles zwart op wit wilt hebben.

6 likes

Eens in de zoveel tijd komt ie hier voorbij en dit keer ben ik de pineut, haha: zometeen komt iemand onze meterkast vernieuwen. Baal ervan dat ik altijd degene ben die dat moet doen, ipv mijn vriend. Vind t zo ongemakkelijk.:expressionless: Maargoed, zin in!

Oh dat was bij ons echt in een half uurtje gepiept, die man heeft langer met zijn collega zitten koffiedrinken dan in de meterkast gehangen. Succes!

1 like

Na 2 maanden 45-60 uur werken ben ik gewoon 3 dagen vrij. Geen idee wat ik met al die vrijheid moet, aangezien ik altijd aan het werk ben voor mijn gevoel heb ik precies 0 hobby’s

2 likes

Ik dacht dus nooit meer te willen studeren en door corona ben ik toch in een master beland. En nu vind ik het eigenlijk een stuk leuker dan verwacht en raak ik meer in paniek van werk (niet weten wat ik wil, vooral weten wat ik niet wil). En mensen om mij heen hebben zich ook weer opnieuw aangemeld voor studies waardoor ik nu ook steeds vaker denk; wat als ik ook nog ga doorstuderen?

En nu zit ik in een soort crisis omdat dit een optie is die ik eigenlijk had afgesloten en nu heel erg neig naar daarop terugkomen.

9 likes

Download de sims en kom naar het Sims topic.

5 likes

Ohhh ik ontbijt nu met mijn badjas aan in het zonnetje in de tuin, zo genieten omg

17 likes

Ik heb proats (havermout met eiwitpoeder erdoor heen gemixt) gemaak, maar bah wat is dat vies. Verpest de havermout compleet :frowning: