Na 2 maanden 45-60 uur werken ben ik gewoon 3 dagen vrij. Geen idee wat ik met al die vrijheid moet, aangezien ik altijd aan het werk ben voor mijn gevoel heb ik precies 0 hobby’s
Ik dacht dus nooit meer te willen studeren en door corona ben ik toch in een master beland. En nu vind ik het eigenlijk een stuk leuker dan verwacht en raak ik meer in paniek van werk (niet weten wat ik wil, vooral weten wat ik niet wil). En mensen om mij heen hebben zich ook weer opnieuw aangemeld voor studies waardoor ik nu ook steeds vaker denk; wat als ik ook nog ga doorstuderen?
En nu zit ik in een soort crisis omdat dit een optie is die ik eigenlijk had afgesloten en nu heel erg neig naar daarop terugkomen.
Download de sims en kom naar het Sims topic.
Ohhh ik ontbijt nu met mijn badjas aan in het zonnetje in de tuin, zo genieten omg
Ik heb proats (havermout met eiwitpoeder erdoor heen gemixt) gemaak, maar bah wat is dat vies. Verpest de havermout compleet
Ik zit ook even buiten in het zonnetje en het is echt zo heerlijk
Haha oh ja - dat is precies mijn enige hobby. Betrapt. Maar wil eigenlijk eens achter mijn laptop weg! Baal echt dat de nieuwe pack niet vandaag uitkomt maar dinsdag als ik weer aan het werk moet.
Zelf gemaakt met photoshop!
Ik ben toegelaten!!!
Ik heb ineens anderhalve maand extra vakantie omdat beginnen aan nieuw werk in de knoop kwam door overlap proeftijd en vakantie. Beetje onbestendig gevoel nu, was helemaal klaar voor actie
Nice dat het klopt! Welke master ga je doen?
Ik twijfel over mn lunch… er liggen nog restjes avondeten maar ik wil misschien ook wel even lekker een portie kibbeling halen en in de zon opeten…
Doen. Super lekker!
Professioneel vertalen!
Oh leuk! Ik ben over ongeveer een jaar klaar met mijn bachelor en wil dan misschien ook die master gaan doen, vind je het goed als ik je volgend jaar een keer een berichtje stuur om te vragen hoe het je bevalt en om wat specifieke vragen te stellen over de master?
Oh wat leuk, ja natuurlijk!
Heb gisteren preventief paracetamol genomen en het werkt echt goed
Ah waarom ga je niet meer die in Rdam doen?
Omg die documentaire Dagboek van mijn dwang. Wat heftig zeg.
@anon41596379 bij mij zijn 2 betalingen van de kruidvat en de bierwinkel van gister ook nog niet afgeschreven! Bij jou inmiddels wel? Heb ook rabo trouwens