Het voordeel aan videobellen is wel dat je hem ongegeneerd kan aanstaren. Niemand ziet waar je nou precies naar kijkt
Irritant hĆØ!!! Gister zat er bij mij iemand ook mandarijnen te pellen verlangde gelijk naar een nieuwe lockdown
Mijn nieuwe bank zou vandaag tussen 07:00 en 18:00 geleverd worden. Prima, want ik moet iets over 6 uur de deur uit.
Is de bezorgtijd al een paar keer aangepast, en staat nu op 17:59
Het is toch eigenlijk sneu om als 26 jarige vrouw naar One Direction te luisteren en een verloren jeugd in te halen⦠Ach ja, ik own het maar
Gaat hij 3 kwartier daar gecremeerde boterhammen met kaas maken? Gozerā¦
Oh special D, ik was vroeger zo verliefd op hem!
Fijne vakantie! En alvast van harte gevaccineerd.
Moeder heeft borstkanker. Dit voelt zo onwerkelijk. Ik ben even uit gaan huilen bij mijn vriend. Nu bij ouders, moet me sterk houden, maar ik wil alles en iedereen in elkaar slaan nu.
Nee wat erg, heel veel sterkte
Wat een kut nieuws zeg. Veel sterkte & hoop dat je na het bezoek ergens die frustratie kwijt kan
Ownee, wat erg. Heel veel sterkte. X
Wat naar en het is okƩ als je niet altijd sterk kan zijn.
Hahahah, dat is zeker zo
En nu hopen dat ze niet denken dat ik naar mezelf zit te staren Na 1,5 jaar thuiswerk zijn online meetings echt nog steeds ongemakkelijk. Ik twijfel steeds of dat ik nou recht in de camera moet kijken of niet. Of alleen als ik praat. Heb ook een tweede scherm waardoor het er soms wat gek uitziet. Pfff, ben sowieso altijd met alles bezig behalve de inhoud tijdens die meetings
Ik ben alleen uit eten en nu heeft het restaurant me tegenover een andere tafel gezet met een man die ook alleen zit. Vind het zo awkward
Haha kijken jullie ook naar elkaar? En wie zat er eerder?
Wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte
Die man zat er eerder en soms kruisen onze blikken. Als ie nou knap was kon ik flirten
Haha ah zo jammer. Anders was het net alsof je in een romcom zat.
Nou ja. Hoop dat het eten wel lekker is! En top dat je lekker uit eten bent, good for you!!
Wat een naar nieuws. Sterkte!
Thanks voor de lieve reacties. Gaat alweer een beetje beter. Voelt gewoon onwerkelijk, heeft ws ook tijd nodig om te bezinken.