Wat je even kwijt wil #52

:heart::heart::heart:

Ik ben echt zo moe! Ga vanavond denk ik op tijd m’n bed in.

:two_hearts::two_hearts::two_hearts: je kan altijd bij me terecht, ik heb het ook meegemaakt

Heb de afgelopen weken op mijn werk meer nee gezegd.
Kan je zeggen, voelt echt goed om minder druk op de ketel te hebben

12 likes

Oh lieverd. Heel veel sterkte! Wat rot voor je. Ik hoop dat je genoeg mensen hebt bij wie je je niet sterk hoeft te houden

1 like

Heel veel sterkte! Zo ongelooflijk kut. :weary:

1 like

Ik vind het zo heftig dat er straks brugklassers zijn die in 2009 zijn geboren

11 likes

Waaaarom stinken aardbeien altijd zo in de koelkast? :woozy_face:

1 like

Ik heb mijn cijfers terug en het waren allebei voldoendes ondanks dat ik tijdens het warme weer echt mijn concentratie niet bij het leren kon houden en verwacht had dat ik sowieso 1 had moeten herkansen! :partying_face:

In september kan ik eindelijk met mijn master beginnen :tada:

54 likes

Aardbeien zelf of zitten ze in zo’n papieren zakje?

Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de aankomende tijd en ook jouw verdriet mag er zijn want dit is gewoon niet te bevatten. :heart:

1 like

Heel veel sterkte​:kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Ja ze zitten gewoon in zo’n plastic bakje met gaatjes, maar hele koelkast meurt dan altijd

Ja dat heb ik ook altijd, zelfs als je de deur van de koelkast even opdoet komt die walm er al meteen uit!

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt maar vraag me nu af of het me gewoon nooit is opgevallen?

6 likes

Ik ben net even in de koelkast gaan ruiken, maar het rook gewoon normaal haha

2 likes

Ja had ik ook met de laatste 2 bakjes van de ap, vooral als ze rijp zijn komt er een geur vanaf

Nou hier ook haha, misschien moet je ze gewoon opeten zolang ze vers zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb ze vanavond gekocht

@vitaminwater van de ah inderdaad altijd!
Ga ze morgen maar in een gesloten bakje stoppen dat werkt altijd wel

1 like

ik moest laatst ook denken aan two pints of lager want een van die actrices zit in Bridgerton en ik zat aar te denken ik ken haar causale stem ergens van.

1 like