Wat je even kwijt wil #52

Nee hij had wat tijd nodig het allemaal te verwerken! De barman kwam hem wakker maken (hij was al een poosje heel vredig aan het slapen) omdat de tent dicht ging, dus die stond er nog bij en heeft het waxinelichtje heel snel uit zijn handen gepakt. Er zat wel allemaal kaarsvet aan zijn lip, en hij was een beetje aan het hoesten.

2 likes

Alles is weer open maar ik ga dr hele dag Ex on the beach kijken nu ik er ben achter gekomen dat ik een heel seizoen nog nooit heb gezien

12 likes

Ik heb een pakket retour gestuurd via een DHL pakketautomaat en geen track & trace gekregen, nu probeer ik contact te krijgen met de klantenservice maar dat is dus ook echt een hel. Had ik vooraf wel kunnen weten wantja DHL hè :roll_eyes:

1 like

Haha, dit zou een perfect beeld zijn voor een campagne-video van het Trimbos-instituut, met hun waarschuwingen voor de ontwenning van alcohol.

3 likes

Maakt meer kapot dat je lief is he. Zoals je keel.

3 likes

las feta :joy:

5 likes

haha veel vragen… Heb je per ongeluk op volgen geklikt? is het de nieuwe vriendin van je ex? hoop je juist wel of niet geaccepteerd te worden?

1 like

Omg mijn telefoon viel net bijna in de wc. Had hem in mn zak en was dat vergeten. Gelukkig bleef die op de rand liggen

3 likes

Ik ga vanavond gewoon uit. Bizar!!!
Ga echt vol in de plamuur voor deze gelegenheid.

33 likes

Sowieso doen! In je eentje op vakantie is echt top! Lekker precies doen waar je zelf zin in hebt en niemand om rekening mee te houden.

Toch maar eens de kerstboom op mijn balkon weggegooid.

En al het bezoek dat bij mijn benedenburen komt heeft het over ‘hoe groot hun tuin is’. Doen ze ook altijd onder het raam van mijn werkkamer. Ik vind het wel meevallen hoe groot het is. :sweat_smile:

@Negativ Ik ben in 2019 4 dagen alleen op vakantie geweest en vond het goed te doen (behalve de eerste dag).

3 likes

Ik ga altijd elk jaar een weekendje naar een vriendin die wat verder weg woont. (We spreken ook af op andere momenten, maar dan wat centraler in het land). Alleen na al die jaren woont zij nog steeds in hetzelfde studentenhuis en het is daar gewoon altijd smerig, krap en druk. We hebben nu een datum geprikt, maar ik merk nu al dat ik mij er mentaal op moet voorbereiden. Ik hoop dat ze ooit op zichzelf gaat wonen :sweat_smile:

Ik ging heel vaak alleen op vakantie, van een lang weekend tot 1 of meerdere maanden. Nog nooit iets gebeurd terwijl ik ook wel op iets minder veilige plekken alleen ben geweest. Het gaf mij wel een veilig gevoel om regelmatig contact te hebben met het thuisfront (zodat als je dan 3 dagen niks laat weten er wel een alarmbel gaat rinkelen ergens) en op Whatsapp aan te zetten dat je kan zien wanneer je voor het laatst online bent geweest. Ik laat ook vaak even weten waar ik heen ga (locatie, hotel).

En wat ik het chillst vind aan alleen weg zijn: uiteindelijk ben je zelden alleen. Ik ontmoet altijd super leuke mensen met wie ik dan weer een tijdje optrek of iets ga doen.

Edit - ik merk overigens wel dat ik in mn eentje veel oplettender ben. Ik drink dan minder alcohol, als ik in een uber zit hou ik zelf ook in de gaten of we wel een logische route nemen en als ik het niet vertrouw zou ik ook gelijk uitstappen (heb mijn backpack dus liefst ook niet achterin liggen). Ga ook niet zomaar in mn eentje een afgelegen route wandelen oid, 1 keer gedaan (in het donker bij -20) en gelukkig was ik toen alleen maar hartstikke bang dus heb mijn lesje wel geleerd. Maar volgens mij valt dat allemaal wel onder gezond verstand.

4 likes

We gaan vanavond airsoften met vrienden, familie en collega’s, ter ere van m’n vriend zijn verjaardag. Ben een beetje bang hahaha wat doe ik mezelf aaaan.

Omg :scream: eerst al een nieuwe Gucci blazer met 95% korting bij de outlet en nu een truitje van Issey Miyake fete bij een tweedehands winkel. Vintage kleding winkelen is de beste hobby ooit. Het is zo leuk om van die bijzondere stukken te hebben.

16 likes

Ja echt totaal niks chubby aan idd. :confounded:

2 likes

Ik weet nog wel dat die Geri ineens superveel was afgevallen. En ik dacht dat ik dat dan ook maar moest doen want dat andere was blijkbaar niet goed genoeg. Echt whyyy! En dat er vroeger voor mijn gevoel echt veel op gehamerd werd dat je pas succesvol kon zijn als je maar slank was.
Merk wel dat ik nu in mijn volwassen leven echt boos kan worden als iemand zeikt over het uiterlijk van een ander en dat ik nu eindelijk het lef heb daarvan wat te zeggen.

4 likes

Rosie Blair (rosybeeme) heeft op insta hier een hele serie over. Allemaal actrices en famous people waarvan we/de media deed alsof ze dik of plus size waren, terwijl ze gewoon hartstikke slank waren? Hillary Duff, Tyra, drew barrymore, Jessica Simpson. Echter de zero’s, 90’s waren echt messed up. Moet ook zeggen dat dat ook wel wat zo in mijn hoofd zat, tóen. Echt wel messed up.

3 likes

Ben je wel zo klaar! Zit je neus zo vol :joy:

1 like

Wat een prachtige tuin en wat leuk dat je dat kan doen! Lijkt me echt geweldig om zoiets te kunnen doen voor konijnen maar ik denk dat ik na 1 dag al zo gehecht ben aan die beesten dat ik ze niet meer wil teruggeven. En veel werk, zeker als ze ziek zijn bijvoorbeeld. Ik heb 1 konijn dat net hersteld is (voor zover mogelijk) van e.cuniculi en die medicatie geven elke dag onder dwang vond ik echt niks aan. (En voor de zekerheid die ander ook maar aan de medicijnen want besmettingsgevaar blabla) Laat staan als je meerdere konijnen hebt die zorg moeten hebben! +10 voor jou