Haha nee.
Op naar de tweede keer EMDR!
Net een oefentoets gedaan voor het tentamen morgen; een 4.7.
Ik ga even huilen.
ah fuck kerst. moeten we dit jaar weer gezellig doen en gourmetten
even fixen dat ik moet werken brb.
Katten zijn echt de beste soms.
Ik heb gister bij de toko eindelijk bananen poki sticks kunnen bemachtigen.
Grace what makes you think dat kerst dit jaar geen natte scheet zal zijn?
Gewoon vragen, wie weet kan iemand en heb je gewoon een leuke middag/avond waar je ook even je hart kunt luchten.
Niemand gaat denken door een appje “zin in een biertje” “wat opdringerig” en zo wel dan ben je echt een zuur mens
Ik dacht dat je het weer bedoelde en dat je eigenlijk Helga van Leur bent! maar thanks, ik heb dit jaar wat jij vorig jaar had (maar wel met 2x pfizer) dus dan weet ik wat ik kan verwachten.
Ik wilde even weten welke week het was en dit gaf google als eerste optie: Week 25 2021 - Weeknummer 25 2021
Love deze jaren 90/vroege 00 (?) website. Ben alleen wel verblind nu.
Wat een heerlijk e-mailadres ook qua naam en domeinextensie.
Straks ziet die persoon op zijn webcounter dat 505005060606 Forummers en kijkje hebben genomen naar de nummers van week.
Ik heb net mijn scriptie ingeleverd en nu val ik in een gat
Wat goed, gefeliciteerd! Nu lekker genieten van je welverdiende rust
Ik heb al eerder wel eens geschreven dat ik altijd uitgeput wakker word, ik loop hier nu ook voor bij de huisarts en binnenkort komt er slaaponderzoek.
Maarr nu ben ik gisteren uit mijn werk geknald, ik trok het echt niet. Niet vanwege mijn werkinhoud maar omdat ik zo zo vermoeid ben, mijn concentratie is weg, ik heb momenten dat ik super fuzzy word (ook tijdens autorijden). Ik baal heel erg want ik wil zo graag, maar het lukt gewoon niet en ik kan het niet accepteren. Ik weet ook niet wat ik nu verder kan doen. Slapen helpt niet echt om meer uitgerust te worden, ik probeer mijn ritme aan te houden, ga nog steeds minimaal 2 keer per week sporten, op tijd naar bed, maar ik blijf gewoon moe en door slechte concentratie word mijn werk gewoon praktisch onmogelijk. Wat een tyfuszooi
Heb een nieuw rek erbij in de berging en nu ga ik straks allemaal opbergdozen halen en shit en ALLES OPRUIMEN
Vandaag zit alles mee! Behalve de dikke deadline en het feit dat ik tot half 2 vannacht heb gewerkt dus best wel moe ben.
Veel plezier met de macho’s
Ik ga heerlijk ontslag nemen binnenkort. Kan niet wachten.
En ik heb zo’n zin in pistache ijs
Ik kan maar geen leuke kleeeeeeding vinden, ik wordt helemaal gek. Ik mag een groot deel van mijn vakantiegeld er aan uit geven van mezelf, maar dan moet ik wel wat vinden
Ik ga vanavond naar een “all you can eat” restaurant en ik kan echt niet wachten tot het 18u30 is Ze hebben zo’n heerlijke gebakken banaan daar