Wat je even kwijt wil #52

Pff wat rot, beterschap! :two_hearts:

2 likes

Helaas niet echt goede foto’s :upside_down_face: een paspop zou nog wel een idee zijn. Ga ze wel eens showen in het waywt topic.

9 likes

Ik zit nog steeds in m’n huisje in :zap: de natuur :zap: en zat lekker te chillen op de bank, komt er zo een eekhoorntje bij me zitten. ( hier van die openslaande deuren naar buiten ) zo leuk! :heart_eyes:

34 likes

Ik was geraspte kaas vergeten te kopen en ben nu best brak en had geen zin om vijf minuten naar de winkel te fietsen (ja heel erg) dus heb iedereen die ik hier ken in de straat geappt of iemand voor mij heeft omdat ik te brak ben (ja zo eerlijk ben ik dan ook wel weer). :joy: Heeft geholpen haha, dus ik heb lekkere ovenschotel gehad net.

6 likes

Mn moeder heeft heerlijke betuwse kersen gehaald en nu ga ik me ziek eten.

13 likes

Ik zou zo een konijn bij jou adopteren.
Jij verzorgt ze echt zo goed.
Ben nog steeds blij met mijn oudjes uit het asiel.
Mocht er eentje overlijden, stuur ik je wel een berichtje voor een maatje voor de achterblijver

M’n ouders zijn al meer dan tien keer zelf verhuisd en hebben mn zus minstens vijf keer geholpen en toch vonden ze vandaag het allerallerergst toen ze mij en mn vriend gingen verhuizen haha. Ik lach nu maar het was echt een hel, spullen bleven komen en we hebben zoveel karren hierheen moeten halen. En we woonden op nog geen 50m2 dus niemand snapt waar alles vandaan kwam. Nu staat alles ook nog ingepakt want het was een uur geleden pas klaar en niemand had nog tijd/puf om uit te pakken dus dat moet morgen allemaal nog terwijl ik ook het hele oude huis nog moet schoonmaken (want vanaf maandag weer gewoon aan het werk) 🥲 kan wel janke

Oh en de wc lekt en cv ketel doet heel raar dus ik kom er nu al achter hoe leuk een koopwoning is :+1:t2:

8 likes

Herkenbaar! Je kunt ontzettend veel rotzooi op 50 vierkante meter kwijt. Vanavond lekker slapen in je nieuwe huis en morgen weer knallen!

2 likes

Kan ook aan je telefoon liggen. Mijn vorige telefoon moest ik op luidspreker zetten om iemand fatsoenlijk te verstaan.

4 likes

Zonde dan hè, dat je met een kat bij elke dierenarts terecht kunt en bij konijnen eerst research moet doen om te ontdekken of ze kennis hebben van je dier. Hoor soms echt misselijkmakende verhalen over dierenartsen die nul kennis hebben van haasachtigen en dan wel je dier behandelen.

Mijn konijn had de kop heel licht scheef staan, maar meteen volle bak pijnstilling en panacur. En nu hobbelt ze weer rond als herboren. Heerlijk gevoel als medicatie aanslaat en de arts het bij het rechte eind heeft (ec is immers altijd een gok).

Denk dat ik als ik met pensioen ga, een kinderboerderij ga beginnen met konijnen. Die je niet mag aaien maar alleen bekijken hahahaha

1 like

Oeh konijnenheaven! :smiling_face_with_three_hearts: Voel je vrij om af en toe nog wat konijnenfoto’s te droppen in het knaagdierentopic :relieved:

Ik ga lekker in mn eentje naar de film

37 likes

Omg ben er net achter gekomen dat de vriend van een zwangere vriendin van mij een andere vriendin van mij 1 maand geleden een dm heeft gestuurd op insta met dingen zoals ‘waarom kijk je me nooit aan in de gym durf je niet ofzo’ en ‘hoe oud ben je?’. Sowieso beetje vreemd dat je een meid die je niet kent op gaat zoeken op insta en al helemaal om die vragen te stellen. Het is dat mijn vriendin er niet op in ging maar idk hoe ver het anders was gegaan?
Wel kut dit, want dit ga ik niet vertellen denk ik, ze is zwanger en het is niet erg genoeg om hem ervoor te verlaten ofzo, maar het is wel lullig. Toch? Of is dit normaal?

Gatverdamme, heb mijn zonnebril zo bij mijn t-shirt hangen zeg maar. En toen ik naar het toilet ging en wou doorspoelen flikkerde die zo in de pot. En ik had dus nog niet doorgespoeld, nu mijn zonnebril aan het wassen onder de kraan 🥲🥲🥲

4 likes

Nee dit is niet normaal.

8 likes

Nee toch. Is raar. Maar ze is zwanger van hem nu? Hierom gaat ze hem niet verlaten… maar ik weet ook niet of ik me een goede vriendin voel als ik het verberg.

Maar jij hoeft ook niet te bedenken nu wat ze moet/gaat doen en daarop je keuze te baseren om het wel of niet te vertellen. Een goede vriendin zou ik dit zeker vertellen en dan is het aan haar wat ze ermee wil. Wel echt raar en vervelend trouwens

27 likes

Ik zou het zeer zeker zeggen.

Kan je de volgende keer dat je haar ziet niet iets zeggen van ‘joh, een vriendin van mij kreeg laatst zo’n gek berichtje van Jan. Hij gebruikt toch nog wel Instagram?’
Dan uit je niet direct beschuldigen richting haar vriend

Ik zie haar niet zo vaak in het echt, dus wordt sowieso bellen dan denk ik…

1 like

De hele dag achter een peuter gerend. Ben kapot en weet nou niet of ik ooit een kind wil. Wel goed voor de dagelijkse beweging. Al ben ik liever de coole tante

3 likes