Wat je even kwijt wil #52

@Vaiana ja is misschien wel zo, wil ook niet zeggen dat jullie huizen vies zijn als er muizen zijn. Het is een oud pand dus de muizen zijn er wrs altijd maar nu liepen ze dus gewoon overdag langs ons terwijl we werkten en moest ik sochtends pis en poep van m’n bureau halen en dat gaat me wel wat te ver

Godverdomme auto naar de klote. De schakelbak (van een automaat) kapot. Ze hebben me geadviseerd een nieuwe auto te kopen. Komt zo niet uit :sob:

Ooh dat is naar! Is een second opinion laten doen een optie?

Ik heb vandaag ook 60 keer gebeld voor Janssen en niet gelukt maar een collega belde ook voor mij en die zat op ±220 keer toen het lukte :flushed: snel telefoon overgegeven

Wel echt zo blij!! Ik mag aanstaande zondag al, zo opgelucht dat ik maar 1 prik hoef :tada:ik ben zo bang voor naalden

15 likes

Ik zit bij de garage bij mijn schoonvader. Ga er maar vanuit dat hij gelijk heeft, maar wel heel erg balen😔

1 like

Nou m’n 1e Pfizertje zit erin hoor, ik dacht wanneer zet je nou die naald maar toen was t al gedaan blijkbaar, voelde er letterlijk niks van.
Enige wat ik awkward vond was die 15 minuten in de wachtzaal erna, iedereen zit daar heel doelloos naar de klok te loeren :joy:

16 likes

Ja, ik ben ook net geweest voor de eerste. Toch mooi om te zien hoe veel mensen er vanavond waren en hoe snel het doorloopt, soort van vreemde saamhorigheid ook daar in die wachtruimte.

Ik kwam net dit pareltje tegen

2 likes

Altijd leuk ongesteld zijn, ik heb net een half uur hysterisch zitten huilen alles was kut en ineens ben ik klaar en denk ik zo het leven is weer helemaal prima :joy: Ik ga maar eens koken :rofl:

25 likes

Ik snap dat ook niet. Ik zou gek worden van mijn haar. En er in verstrikt raken of zoiets.

1 like

Nu! NPO2 Rail Away Portugal

11 likes

Ah zo kut! Ik heb dit ook gehad bij m’n automaat, welke auto is het?

1 like

Mn fiets slaapt onder de sterrenhemel vannacht omdat ik te lui ben om m op te ruimen.

1 like

Haha ja ik snap dit ook nooit. Maar het ideale sportkapsel heb ik ook nog niet gevonden. Staarten en knotten zakken uit. Bij zo’n half klein knotje hangt er alsnog allemaal haar in m’n nek. En met een vlecht hangt de voorkant weer half los.

2 likes

Rail Away <3

2 likes

Ja dat had ik ook! Ik dacht echt: oh help nu gaat ze die naald doorduwen en nu gaat het pijn doen. En toen was het al klaar haha.

Ik ben in het ziekenhuis waar ik werk gevaccineerd en daar hebben ze echt de beste ruimte ooit gekozen. Je wordt gevaccineerd op een podium en alle mensen die 15 minuten moeten wachten zitten op de tribune zo lekker naar je te kijken :thumbsup:. Je krijgt nog net geen applaus als je klaar bent.

30 likes

Ik ben een paar dagen weg (heel kort reisje) en het is zo fijn, ik realiseerde me niet dat ik het zó erg miste.

4 likes

Haha, zalig!

1 like

Super fijn voor je! Ik mag volgende week en ik zie nu al op tegen die 15 minuten😂 Zetten ze een timer of mag je ‘t zelf een beetje in de gaten houden?

Ik ben nu in het huisje en heb toch ineens internet. Toch vet handig zo’n vaccin, zondag gehaald en hij doet het al :partying_face:

43 likes