Wat je even kwijt wil #52

Ik heb zo’n mobiel/compact campingtoilet besteld en op m’n werk laten leveren. Hij is aan de receptie geleverd, i.p.v. in de pakjesmuur zoals normaal. En hij zit niet in een neutrale doos, dus nu kan iedereen die langs de receptie passeert (collega’s en managers), zien dat ik zo’n toilet heb gekocht :laughing:. Dat was nu ook niet per se de bedoeling :joy:.

7 likes

Je hebt van die patches om op die gaten te doen zodat je niet de hele hor hoeft te vervangen. Misschien helpt dat?

Zoiets:

9 likes

Mijn kat heeft over m’n pc gebraakt en nu is hij legit kapot… er zit boven in de behuizing een rooster en daar is het door gegaan de voeding in.
Echt ik ben keihard aan het janken want dat ding is m’n leven.

2 likes

Ik ga zo voor t eerst weer naar een nieuwe sportlocatie (alleen) en vind t best spannend weer. Volgens mij is het mega intens en kan ik dat nog niet echt aan. Maar moet gewoon weer even deze drempel over

7 likes

Heb besloten dat ik hem niet meer open ga maken en ga kijken voor een nieuwe. Tijd om te gaan zoeken naar een speld in een hooiberg.

@Santeria ah balen! Hier hetzelfde na Pfizer, lijkt wel alsof ik griep heb :alien:

3 likes

Goeie, thanks!
Ik blijf wel benieuwd waarom ze eraan knagen haha. En waarom sinds vorig jaar. Ze doen het trouwens ook bij tuinstoelen, van die standaard grijze gevlochten tuinstoelen. Daar eten ze het logo van het merk eraf :confused: dat ovaaltje zeg maar:

Heel bijzonder allemaal haha

2 likes

Helaas worden bij het bedrijf waar ik werk big registraties maar ook de verplichte skj registratie a 110 euro per jaar niet vergoed… VOG die je nodig hebt voor je herregistratie dan weer wel

1 like

Ik las dit echt 5 minuten voor ik op de fiets stapte naar mijn vaccinatie afspraak, ook Janssen :no_mouth: ben wel gegaan natuurlijk haha maar was al super zenuwachtig vanwege m’n angst voor naalden
Ik heb wel eerder gehoord van vrij heftige bijwerkingen bij Janssen, inderdaad die rillingen ook. Maar gelukkig ook dat ze niet zo lang duren dus hopelijk is het morgen voorbij voor je!

En als ik er morgen last van krijg scheelt dat weer een werkdag :face_with_hand_over_mouth:

Ik ken ook veel mensen die bijwerkingen hadden, maar ik heb zelf ook Janssen gehad. Ik heb nergens last van gehad, ik had niet eens spierpijn in mijn arm. Dus het kan ook meevallen!

1 like

Ik heb gisteren janssen gehad, en ik heb tot nu toe geen heftige bijwerkingen. Ben wel moe en het voelt alsof ik een kater heb, maar gelukkig geen rillingen oid.

Nou heb het haar verteld, ze vond het niet zo erg volgens mij. Ze zei dat ze best open waren en ze er niks achter zocht.

3 likes

Ik ben nu in de designer outlet in Roermond maar wat vreselijk dit zeg?? Omg, moet hier weg.

13 likes

Ik voel me vandaag zo dankbaar voor alles! Snap niet waar het gevoel vandaan komt maar ik wil het vaker!

26 likes

Alleen te doen op een doordeweekse (niet vakantie) ochtend. Anders DE HEL

2 likes

Ahh doe het, hierna ben je echt nog wekenlang tevreden met jezelf (tot het weer dichtslibt…)

2 likes

Mijn nieuwe baan is best een eind rijden (45 km enkele reis) en ik stresste hem heel erg omdat ik rijangst heb en nog nooit verder ben gereden dan mijn eigen woonplaats. Nja nu was ik dus gisteren 2x met mijn zusje naar mn nieuwe werk gereden en daarna ben ik helemaal in mn eentje erheen gereden. Was eerst wel een beetje zenuwachtig maar ging echt goed! Klinkt misschien suf maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan want nu weet ik de weg tenminste :tada::tada: En voor mij is het heel wat dat ik daar in mn eentje heen ben gereden

106 likes

Ik heb dit gisteren gedaan en 0 regrets nu. Nog eventjes schouders eronder en dan ben je echt héél blij!

2 likes

boeie, vet goed! doe wat jij nodig hebt om prettig de weg op te gaan morgen :smiley:

5 likes

Lief! Ja, sommige mensen in mn omgeving vinden het raar dat ik daar (in totaal) dus 3x heen ben gereden, maar voor mij was dat juist heel fijn. Nu vind ik het wat minder eng op de (snel)weg en hoef ik me ook niet druk te maken over de route!

3 likes