Nou ze waren denk ik 13 en deden niks naar anderen. Maar wel goede tip voor als het echt nodig is! Thanks @Acquiesce
Pffff ik ben zo teringmoe maar 'n vriendin komt zo nog langs maar goed, ze brengt wel iets lekkers mee dus dat maakt het wel iets beter
Pff ik ben al sinds maandag niet meer buiten geweest door anxiety
maarrr ik heb wel mijn scriptie gehaald
Maar ik heb nu niks lekkers in huis en ik kan wel een wijntje gebruiken
Ben deze week een detox aan het doen en het is echt vreselijk. Wacht al 5 dagen op het moment dat je je helemaal fit en geweldig voelt, voel vooralsnog alleen mijn maag knorren
Gefeliciteerd!! Eten bestellen incl. een (paar) wijntje(s)?
Denk je echt dat dat gaat komen? Detoxen is toch onzin
Zelf nooit geprobeerd overigens
Ja bij deze eet je er wel bij (niet veel en vooral groenten/quinoa etc) dus dat scheelt! Wilde vooral van het gedachteloos snacken af en weer meer groenten gaan eten dus daarbij helpt het wel. Je moet er niet mee willen afvallen oid want als je weer in je oude patroon verdergaat zit het er toch zo weer aan
Haha ik moest me een paar jaar terug altijd legitimeren. Liep op een bepaald moment met een 18+ bandje op een festival, want ja. Was toen overigens 32 En een kennis van me die toen net 26 was hoefde zich nergens te legitimeren.
Ook weleens bij de Gall & Gall gehad dat ik ouder was dan de kassamedewerker en hij heel verbaasd uitriep: ‘O, je bent ouder dan ik ben!’
Nou ik span de kroon hoor! Ik ben 52 maar toen er een verkoper aan de deur was vroeg hij of mijn ouders thuis waren! Hihi!
Geloof dat dit onderwerp inmiddels wel bij het gordijnwassen kan worden weggezet. Ergens in een heel ver hoekje.
Dankjewel! Heb al genoeg besteld deze week dus heb mezelf in een joggingpak gehesen en ben toch wat gaan halen dus 2 overwinningen in 1 haha
Brokkelkaas met mosterd is echt mijn favoriet op de borrelplank.
De lampion lichtjes weer buiten gehangen. Laat die zwoele zomeravonden in de tuin maar komen
Omg. Moet bitterballen hebben nu.
Zo’n zin in dit weekend, ga morgen naar Maastricht en ik ga overnachten in Roermond in een oud klooster en even shoppen in die designer outlet. En zondag dan nog even weer terug naar Maastricht. Heerlak.
Ik ben alleen thuis en er is natuurlijk niks leuks op tv, dus nu kijk ik Buurman en Buurman a je toooo
Lig lekker op de bank met een bacootje. Je bent een Hagenees of niet.
Lol ik ook nu! Al een uur met m’n kind.
Ik ook!! Maar wel met Pepsi lemon ipv normale cola.
Verkijk me erop hoe snel je daar aangeschoten van bent, zit halverwege m’n 2e maar wil nu al een 90’s karaoke party.
Er is zo Ik Vertrek! Al is het denk ik wel weer een herhaling, maar toch wel fijn vrijdagavondvermaak.