Doen. Super lekker!
Professioneel vertalen!
Oh leuk! Ik ben over ongeveer een jaar klaar met mijn bachelor en wil dan misschien ook die master gaan doen, vind je het goed als ik je volgend jaar een keer een berichtje stuur om te vragen hoe het je bevalt en om wat specifieke vragen te stellen over de master?
Oh wat leuk, ja natuurlijk!
Heb gisteren preventief paracetamol genomen en het werkt echt goed
Ah waarom ga je niet meer die in Rdam doen?
Omg die documentaire Dagboek van mijn dwang. Wat heftig zeg.
@anon41596379 bij mij zijn 2 betalingen van de kruidvat en de bierwinkel van gister ook nog niet afgeschreven! Bij jou inmiddels wel? Heb ook rabo trouwens
Ik heb ook rabo en mocht gister ruim 400 euro bij de autogarage betalen. 1x raden; wel afgeschreven
Ja, echt hĂš.
Heel gaaf!! Welke taal als ik vragen mag? En doe je nu ook al iets met vertalen?
(sorry ik ben een soort hond die aanslaat als ik iets over vertalen lees hahaha)
Haha nee alleen maar leuk! Ik heb een bachelor Engels gedaan dus ga EN-NL vertalen. Ik heb mân ba twee jaar geleden afgerond en ben daarna gaan werken omdat ik nog twijfelde of ik een master wou doen. De afgelopen twee jaar heb ik voornamelijk tekstredactie gedaan maar ook wel wat freelance vertaalklussen her en der. En ik merkte dat ik vertalen echt het leukst vind om te doen en ik heb natuurlijk alleen de vertaalvakken die binnen mân ba werden aangeboden gevolgd dus nu toch besloten een master te gaan doen! Doe jij ook iets met vertalen?
Ik doe via een marktonderzoeksbureau enquĂȘtes en nu had ik genoeg punten om in te wisselen voor een cadeaubon waardoor ik ticket to ride voor âŹ2,99 heb kunnen kopen (ipv âŹ32,99)
Hahaa ah wat kut. Kon je daarna wel weer ok de draad oppakken?
Haha ah kak dan kon dit er nog wel bovenop. Gelukkig tijdens een fragment dan. Goed gedaan iig!
@anon4388265 Klinkt als een hele goede reden. Fijn dat je hem kon verkopen, iemand anders is er vast heel blij mee
Je mag me taggen hoor
Ah leuk dat je die hebt kunnen vinden. Tof hoor, echt knap hoeveel discipline je voor dat hardlopen hebt
Oh wat leuk! Ja ik merkte dus dat ik het heel leuk vond maar voelde me zo al best een scammer, met alleen een BA waar een paar vertaalvakken inzaten
Lijkt me wel heel tof, echt binnen een heel specifiek vakgebied vertalen! Ik heb echt nog geen flauw idee welke kant ik op wil ermee maar daar is die opleiding ook wel een beetje op ingericht dus kom ik vast nog wel achter (hoop ik lol)
Ik deed gisteren voor mijn doen iets heel engs en dat is een lokale boekwinkel binnenlopen en vragen hoe zit met verkoop (particulier of via een uitgeverij idk hoe dat werkt) en verteld over mijn afstudeerproject en of ze eventueel interesse hebben en ze waren ook nog eens blij verrast en zagen er wel potentie in. Dus ik mag langskomen als het af is