Wat je even kwijt wil #52

Ik zit ook even buiten in het zonnetje en het is echt zo heerlijk

2 likes

Haha oh ja - dat is precies mijn enige hobby. Betrapt. Maar wil eigenlijk eens achter mijn laptop weg! Baal echt dat de nieuwe pack niet vandaag uitkomt maar dinsdag als ik weer aan het werk moet.

2 likes

Zelf gemaakt met photoshop!

1 like

Ik ben toegelaten!!!

125 likes

Ik heb ineens anderhalve maand extra vakantie omdat beginnen aan nieuw werk in de knoop kwam door overlap proeftijd en vakantie. Beetje onbestendig gevoel nu, was helemaal klaar voor actie

3 likes

Nice dat het klopt! Welke master ga je doen? :slight_smile:

1 like

Ik twijfel over mn lunch… er liggen nog restjes avondeten maar ik wil misschien ook wel even lekker een portie kibbeling halen en in de zon opeten…

2 likes

Doen. Super lekker!

3 likes

Professioneel vertalen! :blush:

24 likes

Oh leuk! Ik ben over ongeveer een jaar klaar met mijn bachelor en wil dan misschien ook die master gaan doen, vind je het goed als ik je volgend jaar een keer een berichtje stuur om te vragen hoe het je bevalt en om wat specifieke vragen te stellen over de master? :blush:

Oh wat leuk, ja natuurlijk! :blush:

1 like

Heb gisteren preventief paracetamol genomen en het werkt echt goed :partying_face:

4 likes

Ah waarom ga je niet meer die in Rdam doen?

Omg die documentaire Dagboek van mijn dwang. Wat heftig zeg.

1 like

@anon41596379 bij mij zijn 2 betalingen van de kruidvat en de bierwinkel van gister ook nog niet afgeschreven! Bij jou inmiddels wel? Heb ook rabo trouwens

Ik heb ook rabo en mocht gister ruim 400 euro bij de autogarage betalen. 1x raden; wel afgeschreven :sob:

1 like

Ja, echt hè.

Heel gaaf!! Welke taal als ik vragen mag? En doe je nu ook al iets met vertalen?

(sorry ik ben een soort hond die aanslaat als ik iets over vertalen lees hahaha)

1 like

Haha nee alleen maar leuk! Ik heb een bachelor Engels gedaan dus ga EN-NL vertalen. Ik heb m’n ba twee jaar geleden afgerond en ben daarna gaan werken omdat ik nog twijfelde of ik een master wou doen. De afgelopen twee jaar heb ik voornamelijk tekstredactie gedaan maar ook wel wat freelance vertaalklussen her en der. En ik merkte dat ik vertalen echt het leukst vind om te doen en ik heb natuurlijk alleen de vertaalvakken die binnen m’n ba werden aangeboden gevolgd dus nu toch besloten een master te gaan doen! Doe jij ook iets met vertalen?

3 likes

Ik doe via een marktonderzoeksbureau enquêtes en nu had ik genoeg punten om in te wisselen voor een cadeaubon waardoor ik ticket to ride voor €2,99 heb kunnen kopen (ipv €32,99) :grin:

25 likes