Ik ging even een broodje afhalen maar toen zei die vrouw wil je het anders niet ff op het terras opeten, er zat niemand
Ehh ja waarom ook niet eigenlijk dus nu zit ik heerlijk in de zon te chillen met lekker eten
Ik ging even een broodje afhalen maar toen zei die vrouw wil je het anders niet ff op het terras opeten, er zat niemand
Ehh ja waarom ook niet eigenlijk dus nu zit ik heerlijk in de zon te chillen met lekker eten
Middagje vrij❤️ Ik ga zo snel mogelijk de tuin in.
Thank you!! Ja dacht ik ook maar gisteren best wat gedronken en voel me kiplekker
Ohh ik lees nu pas over de Lelylijn, een nieuw treinspoor van Groningen naar Amsterdam door Friesland en de Flevopolder. Wat en topidee zeg, hoogtijd dat Friesland wat bereikbaarder wordt, en een treinrit Amsterdam-Groningen gaat dan blijkbaar iets meer dan een uur duren? Dan kun je dat gewoon forensen!
Hahha, de afstand vanuit de randstad lijkt ook altijd langer te zijn dan vanaf groningen. Denk dat we er ons hier bij neer gelegd hebben dat 2x2 uur in de trein zitten om een avond bij een vriendin te eten / concert te bezoeken / wat dan ook er helaas bij hoort.
Leuk hoor! Op dit moment niet, maar heb ik wel gedaan. Ik heb ook BA Engels gestudeerd, daarna MA Taalwetenschappen dus niet specifiek vertalen. Maar kreeg de kans om een traineeship vertalen bij het EP te doen (sowieso dikke vette aanrader dus ik kan je er via PB meer over vertellen mocht je willen, en ja ik ben zo’n irritant iemand die het nog jaren over haar experience abroad
heeft haha). Nu doe ik weer heeeeel wat anders haha maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog weer wat met vertalen wil doen
Hahaha dit heb ik ook eens gehad! Zo raar als de hond niet reageert of toevallig wordt uitgelaten heb je geluk inderdaad haha. Of, als je wel een hond hebt waarover je geen belasting betaalt en je zegt dat het een logé is?
Vraag me af of dit nou daadwerkelijk iets oplevert.
Ohh wat vet! Misschien dat ik je daar tzt nog wel even over pb ja
Net lekker in de zon gefietst. Voel me weer helemaal herboren.
Ugh ik haat die mensen tegenwoordig die met hun triomfantelijke kutkop zonder mondkapje oplopen in de winkel, lijken er ook steeds meer. Net ook weer eentje in de action, vroeg of ze erbij mocht en toen ik niet binnen 1 seconde opzij stapte boog ze zo met dr dikke neus over me heen. Echt walgelijk
Laatste meeting gehad voor deze week dus ik zeg: weekend!!
En ik hoef dinsdag pas weer te beginnen, dan alleen een training op kantoor dus ik ga zo hard genieten van dit extra lange en zonnige weekend.
Ik ben zo een bleekscheet, heb mijn benen alweer verbrand in die paar uurtjes zon
Ik liep deze week per ongeluk zonder mondkapje de ah in duurde ook echt een paar minuten voor ik het door had. Schaam me nog steeds dood als ik eraan terugdenk, ik ben gewoon de persoon geworden die ik haat
Één dag lekker weer en ik hoor en zie meteen 10 bijen in dit postzegeltuintje
Love it
misschien moet dit in het biecht topic maar ik heb voor het eerst in een half jaar m’n depressie mess in m’n slaapkamer opgeruimd en nu lig ik op m’n bed in de zon boze Italianenmuziek te luisteren
Vet cute, mijn oma had voor haar verjaardag allemaal plantjes gekregen in haar lievelingskleuren (roze en paars) van mijn oom en tante. En nu heeft haar man alles geplant en de tuin helemaal mooi gemaakt zodat ze dit weekend lekker samen daar kunnen chillen. Nu stuurt ze allemaal foto’s van hoe het eruitziet en van de plantjes. Ze is er helemaal blij mee, zo schattig.
Dat is helemaal geen biecht toch, dat is toch hartstikke fijn
haha ja dat wel. ik ben al m’n hele leven slecht in opruimen dat het inmiddels met veel schaamte komt dus ipv te denken dat het fijn is dacht ik bij het plaatsen alleen maar dat mensen zullen denken dat het goor is dat ik een halfjaar in een puinhoop heb geslapen