Hahaa ah wat kut. Kon je daarna wel weer ok de draad oppakken?
Preventief paracetamol nemen heeft toch geen zin? Ik deed het eerst ook wel eens als ik bang was voor een kater maar dat was meer uit wanhoop.
En gefeliciteerd!
Haha ah kak dan kon dit er nog wel bovenop. Gelukkig tijdens een fragment dan. Goed gedaan iig!
@anon4388265 Klinkt als een hele goede reden. Fijn dat je hem kon verkopen, iemand anders is er vast heel blij mee
Je mag me taggen hoor
Ah leuk dat je die hebt kunnen vinden. Tof hoor, echt knap hoeveel discipline je voor dat hardlopen hebt
Oh wat leuk! Ja ik merkte dus dat ik het heel leuk vond maar voelde me zo al best een scammer, met alleen een BA waar een paar vertaalvakken inzaten
Lijkt me wel heel tof, echt binnen een heel specifiek vakgebied vertalen! Ik heb echt nog geen flauw idee welke kant ik op wil ermee maar daar is die opleiding ook wel een beetje op ingericht dus kom ik vast nog wel achter (hoop ik lol)
Ooooh wat geniet ik van de zon. Alleen ben wel al verbrand oeps. Nu heb ik helaas even een meeting maar daarna ga ik de hele middag in de zon vegeteren (en goed insmeren).
Ik deed gisteren voor mijn doen iets heel engs en dat is een lokale boekwinkel binnenlopen en vragen hoe zit met verkoop (particulier of via een uitgeverij idk hoe dat werkt) en verteld over mijn afstudeerproject en of ze eventueel interesse hebben en ze waren ook nog eens blij verrast en zagen er wel potentie in. Dus ik mag langskomen als het af is
Ik ging even een broodje afhalen maar toen zei die vrouw wil je het anders niet ff op het terras opeten, er zat niemand
Ehh ja waarom ook niet eigenlijk dus nu zit ik heerlijk in de zon te chillen met lekker eten
Middagje vrijâ€ïž Ik ga zo snel mogelijk de tuin in.
Thank you!! Ja dacht ik ook maar gisteren best wat gedronken en voel me kiplekker
Ohh ik lees nu pas over de Lelylijn, een nieuw treinspoor van Groningen naar Amsterdam door Friesland en de Flevopolder. Wat en topidee zeg, hoogtijd dat Friesland wat bereikbaarder wordt, en een treinrit Amsterdam-Groningen gaat dan blijkbaar iets meer dan een uur duren? Dan kun je dat gewoon forensen!
Hahha, de afstand vanuit de randstad lijkt ook altijd langer te zijn dan vanaf groningen. Denk dat we er ons hier bij neer gelegd hebben dat 2x2 uur in de trein zitten om een avond bij een vriendin te eten / concert te bezoeken / wat dan ook er helaas bij hoort.
Ah mân buren wiens dakterras aan de mijne grenst lijken me zo gezellig. Ik hoor nu iemand fallen angel zingen. Ik moet echt vrienden met heb worden.
Leuk hoor! Op dit moment niet, maar heb ik wel gedaan. Ik heb ook BA Engels gestudeerd, daarna MA Taalwetenschappen dus niet specifiek vertalen. Maar kreeg de kans om een traineeship vertalen bij het EP te doen (sowieso dikke vette aanrader dus ik kan je er via PB meer over vertellen mocht je willen, en ja ik ben zoân irritant iemand die het nog jaren over haar experience abroad
heeft haha). Nu doe ik weer heeeeel wat anders haha maar ik sluit niet uit dat ik ooit nog weer wat met vertalen wil doen
Hahaha dit heb ik ook eens gehad! Zo raar als de hond niet reageert of toevallig wordt uitgelaten heb je geluk inderdaad haha. Of, als je wel een hond hebt waarover je geen belasting betaalt en je zegt dat het een logé is?
Vraag me af of dit nou daadwerkelijk iets oplevert.
Ohh wat vet! Misschien dat ik je daar tzt nog wel even over pb ja
Net lekker in de zon gefietst. Voel me weer helemaal herboren.