Wat je even kwijt wil #52

Ik heb gisteren een airbnb geboekt voor een paar nachtjes weg en we gaan dinsdag al! We gaan zowel Sequoia National Park en Kings Canyon National Park bezoeken, echt zoveel zin in. Het is ongeveer 4 uurtje met de auto.

Ik heb al prachtige hikes uitgekozen! Wel heel spontaan besloten want 2 weken daarna gaan we naar Sedona, Arizona en dat zou ons eerste tripje weg zijn sinds covid (en sinds we gevaccineerd zijn).

49 likes
23 likes

Ik ben zo jaloers als ik jouw posts lees. Zou daar dolgraag eens een hike doen.

1 like

Ah, nou als je ooit in de gelegenheid bent moet je het echt doen! Het is wel echt prachtig hier, een van de weinige redeeming qualities van dit land dus ik stort me dan ook maar op de natuur.

Wat is een kapsalon toch ranzig lekker

11 likes

Ik mis een pakje melk en een Liga-koek.

9 likes

Wel lekker snel geld verdienen, een plakje brood met wat hagelslag voor 2 euro :sob:

6 likes

Ik wilde net hier komen klagen dat ik mijn sushi bestelling op 20.00 had gezet en ik nu al klaar ben met alles. En toen ging de bel :sushi::fried_shrimp::bento:

3 likes

Bij broodje verwacht ik toch minstens een kadetje!

3 likes

Shit, ik heb een activitytracker en moet zeggen dat het me motiveert om gezond bezig te zijn.
Nu wil ik hem echter vervangen omdat ik de batterij duur kort vind, namelijk 3 dagen.
En ben ik aan het kijken voor een nieuwe. Nu heb ik een hele mooie gezien alleen scheelt de batterij duur maar 2 dagen. (dus 5 dagen) alleen is hij €550,- :sweat_smile:

2 likes

Een warm wit afbakbroodje met een half pak hagelslag. Daar zou ik wel 2 euro voor betalen.

3 likes

Oe ja dat klinkt zeker goed. Maar in ieder geval niet alleen boterham, dan zou ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn :sweat_smile:

Super late reactie haha, excuses, maar inmiddels is het afgeschreven ja!

Vandaag was echt leuk. Met 2 vriendinnen die ik al járen niet gezien heb heel spontaan in Amsterdam afgesproken. Lekkere macarons gekocht, toen ge-raclette bij een franse bistro (is dat een woord?). Was echt een fijne dag, kreeg er helemaal een vakantiegevoel van.

23 likes

Bij Bistrot des Alpes? Dat is mijn lievelingsrestaurant😁

1 like

Ja haha klopt! Superleuk restaurantje.

1 like

Nou ik heb een keus gemaakt,

Dit is hem geworden!

24 likes

Jezus wat een mooi ding. :heart_eyes::star_struck:

2 likes

Hey die heb ik! Leuk ding

2 likes

Vriendin van me heeft die ook en is er nog steeds erg blij mee!

1 like