Wat je even kwijt wil #52

Ugh ik haat die mensen tegenwoordig die met hun triomfantelijke kutkop zonder mondkapje oplopen in de winkel, lijken er ook steeds meer. Net ook weer eentje in de action, vroeg of ze erbij mocht en toen ik niet binnen 1 seconde opzij stapte boog ze zo met dr dikke neus over me heen. Echt walgelijk

12 likes

Laatste meeting gehad voor deze week dus ik zeg: weekend!! :partying_face:
En ik hoef dinsdag pas weer te beginnen, dan alleen een training op kantoor dus ik ga zo hard genieten van dit extra lange en zonnige weekend.

2 likes

Ik ben zo een bleekscheet, heb mijn benen alweer verbrand in die paar uurtjes zon :see_no_evil:

Ik liep deze week per ongeluk zonder mondkapje de ah in :sob: duurde ook echt een paar minuten voor ik het door had. Schaam me nog steeds dood als ik eraan terugdenk, ik ben gewoon de persoon geworden die ik haat

3 likes

Één dag lekker weer en ik hoor en zie meteen 10 bijen in dit postzegeltuintje

Love it

16 likes

Ik heb echt een heeeerlijke dag. Net even boodschappen gedaan en lekkere dingen gehaald voor vanavond (moscow mule oa). En er komt straks een vriend maar hij zei eerst rond half 6 enmoet nog ruim 2 uur reizen

Oh hij belde net en komt nu deze kant op jeej

7 likes

misschien moet dit in het biecht topic :sweat_smile: maar ik heb voor het eerst in een half jaar m’n depressie mess in m’n slaapkamer opgeruimd en nu lig ik op m’n bed in de zon boze Italianenmuziek te luisteren

98 likes

:clap:t4::clap:t4::clap:t4::clap:t4::clap:t4:

4 likes

Vet cute, mijn oma had voor haar verjaardag allemaal plantjes gekregen in haar lievelingskleuren (roze en paars) van mijn oom en tante. En nu heeft haar man alles geplant en de tuin helemaal mooi gemaakt zodat ze dit weekend lekker samen daar kunnen chillen. Nu stuurt ze allemaal foto’s van hoe het eruitziet en van de plantjes. Ze is er helemaal blij mee, zo schattig.

44 likes

Dat is helemaal geen biecht toch, dat is toch hartstikke fijn :heart:

1 like

haha ja dat wel. ik ben al m’n hele leven slecht in opruimen dat het inmiddels met veel schaamte komt :sweat_smile: dus ipv te denken dat het fijn is dacht ik bij het plaatsen alleen maar dat mensen zullen denken dat het goor is dat ik een halfjaar in een puinhoop heb geslapen

1 like

Ik heb gisteren een airbnb geboekt voor een paar nachtjes weg en we gaan dinsdag al! We gaan zowel Sequoia National Park en Kings Canyon National Park bezoeken, echt zoveel zin in. Het is ongeveer 4 uurtje met de auto.

Ik heb al prachtige hikes uitgekozen! Wel heel spontaan besloten want 2 weken daarna gaan we naar Sedona, Arizona en dat zou ons eerste tripje weg zijn sinds covid (en sinds we gevaccineerd zijn).

49 likes
23 likes

Ik ben zo jaloers als ik jouw posts lees. Zou daar dolgraag eens een hike doen.

1 like

Ah, nou als je ooit in de gelegenheid bent moet je het echt doen! Het is wel echt prachtig hier, een van de weinige redeeming qualities van dit land dus ik stort me dan ook maar op de natuur.

Wat is een kapsalon toch ranzig lekker

11 likes

Ik mis een pakje melk en een Liga-koek.

9 likes

Wel lekker snel geld verdienen, een plakje brood met wat hagelslag voor 2 euro :sob:

6 likes

Ik wilde net hier komen klagen dat ik mijn sushi bestelling op 20.00 had gezet en ik nu al klaar ben met alles. En toen ging de bel :sushi::fried_shrimp::bento:

3 likes

Bij broodje verwacht ik toch minstens een kadetje!

3 likes