Wat je even kwijt wil #52

Shit, ik heb een activitytracker en moet zeggen dat het me motiveert om gezond bezig te zijn.
Nu wil ik hem echter vervangen omdat ik de batterij duur kort vind, namelijk 3 dagen.
En ben ik aan het kijken voor een nieuwe. Nu heb ik een hele mooie gezien alleen scheelt de batterij duur maar 2 dagen. (dus 5 dagen) alleen is hij €550,- :sweat_smile:

2 likes

Een warm wit afbakbroodje met een half pak hagelslag. Daar zou ik wel 2 euro voor betalen.

3 likes

Oe ja dat klinkt zeker goed. Maar in ieder geval niet alleen boterham, dan zou ik toch wel een beetje teleurgesteld zijn :sweat_smile:

Super late reactie haha, excuses, maar inmiddels is het afgeschreven ja!

Vandaag was echt leuk. Met 2 vriendinnen die ik al járen niet gezien heb heel spontaan in Amsterdam afgesproken. Lekkere macarons gekocht, toen ge-raclette bij een franse bistro (is dat een woord?). Was echt een fijne dag, kreeg er helemaal een vakantiegevoel van.

23 likes

Bij Bistrot des Alpes? Dat is mijn lievelingsrestaurant😁

1 like

Ja haha klopt! Superleuk restaurantje.

1 like

Nou ik heb een keus gemaakt,

Dit is hem geworden!

24 likes

Jezus wat een mooi ding. :heart_eyes::star_struck:

2 likes

Hey die heb ik! Leuk ding

2 likes

Vriendin van me heeft die ook en is er nog steeds erg blij mee!

1 like

Ahh fijn om te lezen, goede aankoop dus :star_struck:

Mijn huisgenoot woont recht tegenover de wc en normaal doet hij alltijd zijn deur hermetisch dicht maar juist nu ik buikpijn heb en rustig naar de wc wil zit hij op de gang te picknicken ofzo?? Laat me

4 likes

Ik ben echt een uitslaper, nu heb ik morgen om half 9 een afspraak voor mn wenkbrauwen :sob: ik sprak het af in een vlaag van verstandsverbijstering

1 like

Dag 5 op rij met hoofdpijn, ik kannie meer :sob:

3 likes

Dat had ik laatst ook, maar dan om half 10 :sob: vond zelfs dat al vroeg. Normaal slaap ik uit tot 11 uur. Succes morgen!

1 like

Haha ja ik vind half 10 ook vroeg, dus ik snap je helemaal!
Nouja nu heb ik daarna nog wat aan mn dag ofzo :sweat_smile:
En ik heb vandaag al uitgeslapen, dat compenseert weer

1 like

Ik heb vandaag 2 dingen te vieren, ik heb m’n laatste stagedag gehad en ik heb deze week m’n eerste vaccinatie gehad (zonder bijwerkingen!), en nu ben ik met wijn in m’n living aan het dansen en vega hotdogs aan het maken.

De komende 3 weken worden nog zwaar, maar dan heb ik (hopelijk :sweat_smile:) mijn diploma. Echt fijn om vanavond efkes alles te pauzeren.

35 likes

Pareltje weer.
Ik vind de leeuwendans ook wel een lekker nummertje. Dat wordt zeker mijn nummer dit EK

2 likes

Ik ben net voor het eerst biologisch tante geworden! :smiling_face_with_three_hearts: Zijn naam is Levi.

73 likes