Wat je even kwijt wil #52

Mijn armen zijn flink verbrand. Ik twijfelde al om meteen te smeren maar wilde eerst lunchen. Ik wilde niet met plakhanden eten. Met half onbeschermd uurtje al rode armen :cry: daarna wel veel gesmeerd maar zag al rood uit.
Voelde vandaag ook als walk of shame om after sun te kopen met die rode armen.

Mij gezicht is gelukkig bespaart gebleven.

Proficiat!!

2 likes

Ik heb eten besteld maar het is er na bijna een uur nog niet en mijn buik rammelt:(

Dankjewel! Super blij haha :partying_face: kan niet wachten om samen naar de kinderboerderij te gaan.

1 like

Haha, super! Dat zal nog niet voor meteen zijn, maar heel herkenbaar! Nog voor mijn metekindje geboren was, heb ik mijn favoriete kinderboek gekocht voor haar, dat ik nog steeds niet heb gegeven :joy: (bijna, though!, ik denk dat ze er deze zomer klaar voor is, ze wordt 6 :sweat_smile:). Zo bijzonder om ze de wereld te zien ontdekken.

Jaaa kinder boeken zijn zo leuk cadeau om te geven! Dat wil ik ook sowieso gaan doen bij m’n neefjes.

Ik ga ook sowieso wat creatiefs voor ze maken. Jeej, dat is zo leuk. M’n andere neefje begint ook net met praten en lopen. Erg schattig allemaal.

Compleet gebrek aan moeder eigenschappen of kinderwens hier, maar het is zo bijzonder :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zie steeds meer mensen met zo’n vape ding maar dat geluid als ze erop zuigen doet me echt ineenkrimpen.
Vind het nog erger dan nagels op een schoolbord. Het klinkt echt als iemand die met slijm in de longen ademhaalt…dat nare borrelende geluid.

10 likes

Superleuk :smiling_face_with_three_hearts:. Zo’n schattige leeftijd inderdaad, als ze beginnen te lopen en praten. Ik geef sowieso bij iedere cadeau-gelegenheid een kinderboek. Ik vind het ook heerlijk om dan uitgebreid te zoeken naar een geschikt boek :grin:. Ook helemaal geen kinderwens hier, maar ik geniet optimaal van mijn metekindjes en m’n rol als lievelingstante :heart_eyes:.

3 likes

Wat ontzettend leuk om te horen. Dat is voor mij ook de droom haha.:smiling_face_with_three_hearts: Welke boeken heb je tot nu toe gegeven?

Da’s een lange lijst, haha. Euhm. Enkele favorieten:

• Kiekeboe! van Giuliano Ferri
  • Zo Moe en Toch Klaarwakker
  • Nog Even Achter Mijn Oortjes Kriebelen (sowieso die hele serie van Klein Konijn!)
  • Sst, de Tijger Slaapt!
  • Hé, wie zit er op de wc?
  • Heb jij misschien olifant gezien?
  • alle boeken van Rachel Bright (vooral De Leeuw in de Muis en 2 Vechtende Eekhoorntjes)
  • Agent en Boef
  • De NEEhoorn
  • Het Boek Zonder Tekeningen
  • Pas Op! Dit Boek Bijt!
5 likes

Mijn kat heeft de tv van de kast gegooid en nu is m’n tv kapot. Is dat mijn straf omdat ik love island in bed wilde kijken :sob:

1 like

Ik heb je lijst opgeslagen! Vooral Agent en boef gaat m’n broer erg leuk vinden, bedankt! ! Ik vond le petit prince zelf erg mooi haha. Die heb ik cadeau gedaan aan m’n andere neefje.

2 likes

Oké, iets te veel wijn. Ik viel net van de trap :joy:.

2 likes

Gistermiddag na werk even drie biertjes in de zon doen en daar nu nog last van hebben :sob: Gelukkig moet ik vroeg uit bed voor iets leuks, namelijk de kringloop :heart:

1 like

Ik heb me om een of andere reden over laten halen om mee te doen met mud masters, en ik hoopte steeds dat het toch niet door kon gaan door Corona maar volgens mij gaat het met de nieuwe versoepelingen wel door :sob::sob::sob: godvrdmm

25 likes

Sta in de rij bij de Starbucks en mijn allereerste wappie signalering tot nu toe, met zijn ‘ik strijd voor vrijheid’ t-shirt :roll_eyes:

11 likes

Ik die de hele week de tijd heeft maar queen uitstel is ging naar de winkel net. Terwijl ik t tijdens t tandenpoetsen al gecancelled had. Ah viel mee. Kruidvat niet maar kon zelfscannen. Ik heb gewoon van die dagen dat ik niet onder de mensheid wil komen. Vaak.

3 likes

Ik heb al bijna 10 jaar een tongpiercing en de laatste dagen heb ik iets raars gedaan blijkbaar want m’n tong is opgezet? Heel irritant. Denk toch maar dat ik hem eruit ga halen.

Hoe verder ik in mijn studie ga, hoe meer ik echt voel in hart en nieren dat ik de juiste keuze heb gemaakt zoveel jaar geleden. Het is echt een absurd verhaal ook, ik was toen al een tijdje depressief en op een dag zag ik eenden oversteken op straat en daar werd ik zo gelukkig van dat ik besefte dat ik iets met dieren moest gaan doen. Echt zo’n ingeving van ‘God’ (geloof ik niet in, maar een teken vh universum of iets dergelijks) momentje. Echt nog geen moment spijt gehad, ik voel echt in alles van mijn lichaam dat dit echt mijn ding is. Toch bijzonder he?

91 likes

Heb ik na 9 jaar ook nog soms, bij mij is het meestal een voorteken dat ik ziek wordt / m’n weerstand wat minder is

1 like