Wajow ik krijg net mail van de energieleverancier dat ik 750 euro terug krijg, ben ik enthousiaster over dan de belastingdienst. Dat is 200 euro meer dan vorig jaar, wat ik niet snap want thuiswerken. PC staat aan de hele dag en mijn werklaptop, twee schermen etc.
O well, nu ga ik toch maar even garen shoppen denk ik ( @Hippe_kikker ik tag je maar alvast)
Sgat, ik zit gewoon thuis hoor
Het leven haten is op zich een dagtaak
Mijn levensmotto is nog altijd: een dag niet gehaat, is een dag niet geleefd.
Omg m’n fiets is weer eens meegenomen door het fietsdepot
Door jouw post krijg ik heimwee naar alle hikes die ik daar heb gedaan en alles wat ik daar heb gezien en mee gemaakt. Hopelijk kan het volgend jaar weer
Heel veel plezier alvast!
Waarom zijn rijke dorpelingen raar? Liep langs een huis met een grafsteen met RIP Rechtstaat op en een ander had een muizenval als deurbel.
Ach, geld moet rollen
Gewoon met de billen bloot. Anders gaat het nooit werken.
Volgens mij dacht een vriendin dit laatst ook bij mij. Maar ik ben heel erg op mezelf dus ik spreek max 1 activiteit af per week. Rest van de week heb ik tijd voor mezelf, beetje netflixen, in huis rommelen en chillen op de bank.
———————
Ik had op YouTube een ‘recept’ gevonden voor een drankje om mijn buik was rustiger te maken. Maar had de sinaasappel vervangen voor een grapefruit omdat ik sinaasappel niet per stuk kon kopen. Zo bitter, niet te doen. Jammer dat ik een batch voor een paar dagen heb gemaakt.
*kom er nu door de autocorrect achter dat het sinaasappel is ipv sinasappel
Huh ik dacht dat het lekker weer zou worden, maar het is hier bewolkt, winderig en 12 graden
Zo mee eens!! Was door corona stiekem wel blij dat we af waren van alle datumprikkers en volle weekenden en dingen vastzetten voor over 100 jaar, maar het lijkt weer een beetje terug te komen. Wil daar eigenlijk wel voor waken want vind het last-minute afspreken top, maarja als iedereen weer alles volplant moet je wel
Jezus, halve paniekaanval in een winkel. Hing een jurk en totaal niet wat ik normaal zou kopen maar zag mezelf al helemaal mijn inner Kate Middleton naar boven halen. En er stond op een kaartje “heel smal!!”. Maar ja eigenwijze macaron denkt: maar da ben ik ook. Nou niet dus, gvd mijn tieten pasten er niet in dus wil die jurk uitdoen zit mijn arm ook vast!! Thank god sta ik nu zonder jurk weer buiten.
Je hoeft je echt niet te schamen joh. Voor jou confronterend, maar als personal trainer is het juist superleuk om jou te kunnen helpen inzicht te geven en je doel te bereiken. Veel succes!
Ben bij de bloedbank en de medewerkers hier (die dus dagelijks tientallen mensen prikken) krijgen geen voorrang op vaccinatie? Volgens haar omdat de donoren in principe natuurlijk gezond zijn en ze dus geen verhoogd risico zouden lopen. Zo willekeurig allemaal.
Hier ook ik zit binnen in mijn mooi weer outfit te kou kleumen dus ik ga zo maar mijn joggingbroek en een dik vest aan trekken. Ondertussen zie ik buiten mensen in korte broek
Het leuke aan fietsen met mooi weer is dat je daarna allemaal leuke beesten tussen je boobs uit moet vissen.
Ben helemaal gaar en geef de zon/het weer de schuld. Nu lekker dutje doen 🙆
Jaa ik ben ze ook vaak aan het uit tuffen.
Vandaag houd ik mijn 30ste verjaardag in het klein, dinsdag ben ik pas echt jarig. En ik had er geen zin in door afgelopen periode met opname en depressies enz. Maar er zijn wat vrienden en het is zó gezellig, ik voel me echt even happy
Nu schijnt de zon wel.
Ik ging vanmorgen in tshirtje met leren jasje naar mn wenkbrauwstyliste en had het gewoon koud maar ik ben inmiddels in de tuin bezig en heb mn trui omgewisseld voor hempje