Wat je even kwijt wil #52

:expressionless: Ik vroeg net aan een collega of ie een rijbewijs heeft, terwijl ik weet dat ie een paar jaar bij de bezorgservice van Jumbo heeft gewerkt. Lekker wakker. En vervolgens kwam collega 2 erbij en ging het ineens over euthanasie. :joy:

Ik heb zoveel zin in bitterballen eten op het terras maar ik moet nog zo veel doen voor de aankomende tentamens dat het er even niet in zit :sob:

1 like

Ik heb een middagje gesocialized met mn buren. Zij zitten nog buiten te kletsen maar ik ben naar binnen want ik ben sociaal leeg?? Ik kan niet meer. Hoe ga ik ooit weer een feestje ofzo volhouden, niet te doen dit

4 likes

Ohooo mijn lieve omaatje heeft sinds vandaag een telefoon met whatsapp. Mijn nichtje heeft haar geleerd om spraakberichten te sturen omdat typen voor haar erg veel moeite kost. Krijg ik een spraakbericht:
Telefoon. Stuur hallo dit is oma naar Chesirecat. :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

85 likes

Het is echt vaag weer, als de zon er is brand ik helemaal weg hier maar zodra er ook maar een klein wolkje is heb ik weer kippenvel. #hollander

Maar ik hou vol! Die melkflessen moeten zonlicht zien.

4 likes

Ugh was net ineens per ongeluk tussen een ‘The Walk of Freedom-demonstratie’ beland :hot_face:

Ik heb een truitje met wat wol erin te heet gewassen en het is nu helemaal vervilt

1 like

Same, af en toe ga ik maar naar binnen. De zon is zo fellll

1 like

Het gros van de kinderen kan ik waarderen maar heel soms heb je echt van die zeikexemplaren rondlopen die altijd aan het janken lijken te zijn of de hersenpan inslaan van hun broertje. En dan stoppen ze steeds weer een waterijsje in de muil van de jankbal om even verlost te zijn van het gehuil.

Maar nu wil ik ook ijs. :crazy_face:

3 likes

Dit is zo schattig :sob:

1 like

Ja, lig met blote benen in de hangmat maar zodra de zon verdwijnt brrrr, misschien ga ik een dekentje pakken en me dan elke 5 minuten met de zon mee in- en uitpakken.

3 likes

Ah zo’n hippe oma!
Speelt ze nog/weer wordfeud? anders wil ik wel weer de strijd aangaan hoor (dat was jouw oma toch?)

1 like

Ja dat was mijn oma! Ze heeft al lang niet gespeeld omdat ze na een verkeerde val veel last heeft van haar polsen/handen. Maar het gaat steeds beter dus als ze weer gaat spelen laat ik het je weten! Ze vond dat iig superleuk.

1 like

Ach vervelend ja. Wel fijn om te horen dat het beter gaat!

2 likes

Ah dit soort voicememo’s moet je echt opslaan als dat kan, zo leuk en lief!

4 likes

Ik kan mijn buren steeds precies niet genoeg vestaan als ze in de tuin praten. Maar het gaat steeds over klussen en vloeren en behang etc terwijl ze niet aan het klussen zijn. En ik ben zo nieuwsgierig of ze gaan verhuizen of niet (hoop het niet want het zijn fijne rustige buren) ben zo nieuwsgieriggg! Maar vind het ook gek om te zeggen: goh ik hoor jullie steeds praten over klussen gaan jullie verhuizen?

4 likes

Waarom verneukt Instagram altijd de kwaliteit van foto’s. Jezus. Lijkt verdorie wel alsof ik foto’s maak met een aardappel of een telefoon uit 2009 ofzo, man man man.

6 likes

Ben ik aangeschoten door rode wijn en zit ik te snacken met chips, chocola, druiven en spekkoek terwijl ik afwisselend Louis Theroux over Joe Exotic zit te kijken en luister naar Nina Simone, Etta James en Gladys Knight? Oh jazeker :sunglasses:

19 likes

Ik heb deze week niks bijzonders gedaan en ik ben zo moe?? Ik kwam om 11.30 uit bed, viel om 13.00 weer in slaap op de bank en ik ben gewoon nog slaperig. Super irritant, want eigenlijk moet ik nog vet veel voor studie doen, maar ik kan er echt geen energie voor vinden.

Net wel even buiten gezeten, maar de tuin wordt verbouwd dus de schutting met de buren is eruit en ik vind het zo ongemakkelijk. Geen idee of ik nou wat moet zeggen als ik ze zie of het juist moet negeren want privacy. Net maar voor het laatste gekozen met het gevaar dat mijn buren me nu misschien heel arrogant vinden. Nu heb ik een beetje spijt dat ik niet naar mijn ouders ben gegaan voor het weekend. Had ik daar rustig in de tuin kunnen chillen.

1 like

Ik heb net een paar wijn in de zon gedronken en ik ben nu zo suf.

8 likes