Ik lig heeeeerlijk cava te drinken in de hangmat met de lekkerste borrelhapjes die gister door mijn bestie zijn bezorgd (de basis van onze vriendschap is dat we elkaar eten sturen), wat een leven. Je zou er het afgelopen jaar bijna door vergeten
Ik ben net op de bank in slaap gevallen terwijl het buiten bewolkt en grauwig was en ik word wakker met zon alsof het een hele nieuwe dag is.
Nu eens bedenken wat ik voor eten ga bestellen
ik werd vanochtend zo enthousiast wakker na een email gekregen te hebben dat de films voor volgende week in de vue App staan, alleen maar om wakker te worden om een lijst met ruk films te zien
Ik dacht echt dat ik nog eeuwen had, maar ik heb over ruim een week gewoon al een deadline. Dat wordt de komende week extra hard werken of zo.
Dus ik vond eindelijk weer eens mn favo kinder ei die je moet uitlepelen. Hebben ze dat lepeltje helemaal save the plannet karton gemaakt⦠heeel dat ding is van plastic maar nee t lepeltje moet van kartonā¦
Al die mensen bij elkaar op terassen en in parken⦠hoe hebben mensen zo veel vrienden? Voel me echt eenzaam als ik dat zo zie
Kartonnen/papieren bestek echt, ik krijg daar zo erg de kriebels van.
Ik snap ook niet welke idioot dat toch bedacht heeft. Papier kan je ook maar zo vaak recyclen en het is ook gewoon zo vies! Die rietjes bij je milkshake of frisdrank van de Mac is ook om te huilen. Leef met je mee
ik heb voor de zoveelste keer een wesp in mijn kamer boven, terwijl de ramen echt minimaal op een kiertje staan vanwege de katten. normaal zijn ze wel zo slim als ik de ramen open zet om naar een ander raam te gaan. nu blijft deze maar de hele tijd bij 1 raam en boos rond vliegen. pls send help
EDIT: vriend heeft hem naar buiten gekregen. ik ben echt panisch voor wespen.
Ik sta gereed!
Die beesten weten echt de smalste openingen te vinden om binnen te komen, ongelofelijk.
Hier zijn ook elk jaar hoornaars de hele zomer lang, echt gigantische,doodenge beesten. Staat mān raam een centimeter open maar hoor ik dat intense geluid al buiten als een soort drone en voor je op bent gestaan om t raam te sluiten hebben ze zich al naar binnengewurmd.
ja maar dat dus. ik snap ook niet waarom dit ineens gebeurd, dit is echt al de vijfde keer deze week. nu heeft de buurvrouw wel een hele tuin vol met mooie bloemen. but pls leave me alone
Ik zit zo te genieten van mijn patatje oorlog, groente kroket en kaassoufle
Edit mijn chocolade milkshake bleek citroen te zijn Toch maar even gebeld en ze komen een nieuwe brengen
Horrenbeesten, badumtsss.
Maar eind juni wel A Quiet Place 2!
Ik zit in de duinen aan de kust in het zonnetje want mijn hoofd zat vol en ik houd zo van de zee. Het geluid van de rollende golven overstemt mijn gedachten dus gewoon even lekker niets nu.
Ik heb vandaag mān hele huis op zān kop gezet. Super veel shit weggegooid en weer eens echt goed schoongemaakt ( als in deuren en plinten afnemen, ramen zemen etc.) en zit nu met een biertje in de tuin ontzettend gelukkig te zijn.
Ben zo dol op mijn oude gammele huisje
Ik heb de hele middag in de stad gelopen, want ik wilde een nieuwe jas kopen. Nou, niets gevonden. Wel lekker patat en ijs gegeten. Ben kapot nu
Ik ga volgende week een weekend weg met de hond van mijn zusje, dus ik wilde vandaag oefenen dat de hond op de sup ging. Nu wilde mij nichtje natuurlijk ook mee, dus uiteindelijk ging ik met mijn nichtje en hond(wat vet goed ging). Maar bij het afstappen wilde de hond al springen en daardoor viel mijn nichtje zo in het water echt sneu, maar het was zo grappig, want het was daar misschien 40 cm diep en het ging verder zo goed.
Jaa dat ding kan helemaal niks oplepelen. Laat het er dan helemaal uit.
Hoornaars zijn echt naar. Ik had er vorig jaar 1 in mijn zolderkamer. Ben toen naar beneden gevlucht en heb mijn moeder geroepen haha. Voor wespen ven ik verder niet bang ofzo.