Wat je even kwijt wil #52

I feel you :sob:

1 like

Pak een zak spruiten en snij ze kapot

@boemboem ik lig er al twee uur in en heb net vaiana gekeken. Ga zo pitten, ben klaar met de dag

3 likes

Laats ook meegemaakt met m’n caprisun, de hele drink ervaring is nu verpest :unamused:

2 likes

Huh, een kartonnen rietje bij de caprisun??

Wie verzint dat omg. Hoe krijg je dan uberhaubt die verpakking open.

1 like

Om deze reden heb ik metalen rietjes in de auto :nerd_face: zo goor die papieren rietjes oa bij McDonalds.

8 likes

En dubbel fris ook

1 like

De zon doet me goed❤️ Heerlijke dag.

1 like

Lekker in bed Netflix kijken met een magnum ijsje. Wel verdiend. En gezien de buren keihard de streamers hebben aanstaan, moet iets dit verzachten en ijs is de best

6 likes

Had vandaag om verschillende redenen een goede dag. Lag al lekker in bed nog na te genieten. Heb dit al zo lang niet ervaren. Komt er ineens via app super slecht nieuws. Nu kan ik niet meer slapen.

1 like

Ik ben voor het eerst in heel lang weer een avond alleen en ik doe mijn uiterste best mezelf te vermaken: lekker gekookt, lekker bier, geplaystationd, serie gekeken, bananenbrood aan het bakken. Maar pff, het is zoveel leuker als mijn vriend hier is.

7 likes

Mijn moeder appte net dat ze een kaartje heeft gekocht voor the streamers en dat ze dat aan het kijken is

Moest echt ff googlen wat dat was, voel me echt een omgekeerde boomer nu :upside_down_face:
zou er overigens nog geen euro aan uitgeven.

10 likes

Heet dat niet de Hunnebed Highway?

Hahah love die term so much

5 likes

Haha same hier. Ik kan best wel mopperen op mijn vriend dat hij een keer weg moet gaan maarja corona en thuiswerken. En nu is hij een avondje weg alleen vind ik het na een paar uurtjes wel weer goed geweest.

Ik geniet ook wel van love island en alleen chips vreten

1 like

Is gratis, je kan ze wel een fooi geven.

1 like

Ha ja stom he. Ik was er altijd zo trots op dat ik goed alleen kan zijn en regelmatig een avond voor mezelf nodig heb, maar daar is nu niets meer van over :woman_shrugging:

Maar goed hij belt net en hij komt eraan, en neemt cinnastix voor me mee :heart_eyes:

@Zemraluani ha klinkt leuk, maar in realiteit rijd je daar echt altijd achter vrachtwagens

3 likes

Tot hoe laat duurt die ellende? Heb net gegoogled en kan alleen de begin tijd vinden. Ik wil gewoobln in stilte mijn boek lezen maar mijn buren doen ook gezellig mee

1 like

Misschien moet dit in het onpopulaire mening topic maar ik baal dus echt ontzettend dat ik The Streamers heb gemist vanavond want I love it. Sorry not sorry.

Ondertussen ben ik mezelf weer in paniek aan het brengen omdat ik pijn voel op plekken waar dat echt niet goed is en waar andere mensen de dokter voor bellen, maar het bij mij gewoon bij mijn lichaam hoort. Ondanks dat ik weet dat het hoogst wss niks is, vind ik het wel eng. Elke keer weer.

1 like

Voor iedereen die benieuwd is hoe een veenmol klinkt:)

7 likes

Het is half 8 en ik ben al zeker een uur wakker. :dizzy_face: 5 jaar geleden kwam ik gerust thuis om half 7 van het uitgaan. Nu ben ik maar de was aan het opvouwen. :neutral_face:

7 likes