Wat je even kwijt wil #52

Ik heb vandaag mijn tuin omgetoverd van jungle naar netjes en schoon en ik lig nu helemaal rozig en moe op de bank. Wat een werk, ik laat het echt elk jaar weer volgroeien…

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Vandaag voor het eerst in mijn leven een hunebed gezien, vooral zeer onder de indruk van D21! Kan jullie van harte de 11 hunebeddentocht aanbevelen!

50 likes

Rondje rennen?

1 like

Ik ga echt stuk. Diegene van het hotel is zo’n schattige oude man die alles alleen doet in en rondom het hotel en we zijn echt matties aan het worden haha. Hij had me ook een tip gegeven waar ik de lekkerste pizza kon halen volgens hem en dat was ook mijn plan vanavond daar te gaan eten maar daarvoor zou ik nog ergens iets afhalen maar dat liep zo erg uit dat ik de pizza niet meer ging redden. En toen ik weer even terug in het hotel was zei ik dat ik daar wel van baalde dus ging hij bellen naar dat restaurant om te kijken of hij niet nog wat kon fixen want vaste klant maar helaas. Dus toen heeft ie met een ander restaurant gebeld waar ie vaak komt en die konden nog wel wat regelen. Maar ik moest het van de meneer van het hotel dan wel even zelf ophalen, op zijn fiets :joy: Terwijl ik helemaal geen idee had waar dat hele restaurant zat :joy::joy: En hij gaf me een routebeschrijving met met “ja alleen maar links/rechts/links/rechts” x100. Ik dacht nouja zal wel. Uiteindelijk echt drie keer langs hetzelfde groepje jongens gefietst die me de derde keer ook aankeken van meit?? En toen ik weer terug in het hotel aankwam had ie ook nog een dienblad met bord + bestek op de hotelkamer gezet :sob: Wat een gouwe vent. Heb ook nog wat over dus dat doe ik zo even in een bakje dan kan die dat opwarmen.

74 likes

Ben zo moe maar vind het zo zonde van m’n enige vrije tijd - me-time - weekend om nu al naar bed te gaan.

Story of my life lately :sob:

5 likes

I feel you :sob:

1 like

Pak een zak spruiten en snij ze kapot

@boemboem ik lig er al twee uur in en heb net vaiana gekeken. Ga zo pitten, ben klaar met de dag

3 likes

Laats ook meegemaakt met m’n caprisun, de hele drink ervaring is nu verpest :unamused:

2 likes

Huh, een kartonnen rietje bij de caprisun??

Wie verzint dat omg. Hoe krijg je dan uberhaubt die verpakking open.

1 like

Om deze reden heb ik metalen rietjes in de auto :nerd_face: zo goor die papieren rietjes oa bij McDonalds.

8 likes

En dubbel fris ook

1 like

De zon doet me goed❤️ Heerlijke dag.

1 like

Lekker in bed Netflix kijken met een magnum ijsje. Wel verdiend. En gezien de buren keihard de streamers hebben aanstaan, moet iets dit verzachten en ijs is de best

6 likes

Had vandaag om verschillende redenen een goede dag. Lag al lekker in bed nog na te genieten. Heb dit al zo lang niet ervaren. Komt er ineens via app super slecht nieuws. Nu kan ik niet meer slapen.

1 like

Ik ben voor het eerst in heel lang weer een avond alleen en ik doe mijn uiterste best mezelf te vermaken: lekker gekookt, lekker bier, geplaystationd, serie gekeken, bananenbrood aan het bakken. Maar pff, het is zoveel leuker als mijn vriend hier is.

7 likes

Mijn moeder appte net dat ze een kaartje heeft gekocht voor the streamers en dat ze dat aan het kijken is

Moest echt ff googlen wat dat was, voel me echt een omgekeerde boomer nu :upside_down_face:
zou er overigens nog geen euro aan uitgeven.

10 likes

Heet dat niet de Hunnebed Highway?

Hahah love die term so much

5 likes

Haha same hier. Ik kan best wel mopperen op mijn vriend dat hij een keer weg moet gaan maarja corona en thuiswerken. En nu is hij een avondje weg alleen vind ik het na een paar uurtjes wel weer goed geweest.

Ik geniet ook wel van love island en alleen chips vreten

1 like