Ik moet winter- door zomergarderobe wisselen. Heb daar echt geen zin in maar ik moet wel. Heb een jurk die ik aankan 

Lekker de was buiten gehangen. Kledingkast verwisseld naar zomerkleding. Werd zo vrolijk van al die kleurtjes!! Alleen jammer dat ik sommige dingen eerst moet strijken voor ik het aan kan doen vanwege alle kreukels die er in zitten
Oeps ik pas zo ongeveer al mijn zomerkleding niet meer, ga maar leven in die ene wikkelrok
Ik voel me gewoon bijna crimineel omdat ik nu in de trein zit en mân neus een beetje op moet halen hahahaha
Ik heb mân ex verteld dat als de kinderen niet meer naar hem toe willen dat ze dan maar lekker thuis bij mij blijven. Kan me heel goed voorstellen dat je er geen zin aan hebt om een dik uur te reizen met de trein en dan een weekend in je pa zân huis te moeten zitten terwijl hij er niet eens is.
I am taking back my happiness. En dat van mân kinderen.
En ex? Die vind het allang best. Sneuneus.
Oké ik heb reacties hahaha
werk: MAES JE BENT KNETTERGEK, ik moet steeds zo lachen als ik je kaart zie" Ze hebben hem nu ook opgehangen bij het andere geboortekaartje hahahaha
vrienden
âEEN GEBOORTEKAARTJE. VAN JE HAMSTER. HAHAHAHAHAHAHA. HAHAHAHAHAHAâ
âIk wil op kraamvisite komen!!! maar ik zal niet 's nachts komenâ
âGeweldig, hij kon enkel van jou zijn, hij hangt in de woonkamerâ
en de rest van de reacties was vooral veel lachen en âhahahahahaâ hahaha
dit was het helemaal waard
Ik wil graag dat ik films en series in een vreemde taal (anders dan engels of Frans) met dubbele ondertiteling kon kijken: in dezelfde taal én in een taal die ik goed spreek, dat zou Scandinavische of Spaanse films/series echt nog leuker en leerzamer maken. Om het met ondertiteling in dezelfde taal te kijken moet je al wel op een hoger niveau zitten en met ondertiteling in engels of mijn eigen taal leer ik er weer niks van. Ik wil gewoon twee ondertitelingen tegelijkertijd aan kunnen zetten!
Wooow wat! Ik ga dit opzoeken, dankjewel!
Best wel erg verbrand in mijn gezicht, echt omg. Mijn zomersproetjes zeggen ook weer hallo maar normaal ben ik zo wit als papier en verband ik nooit dus lol. Of nouja niet lol maar oké (ook niet eigenlijk).
De frisse was hangt te drogen in de buitenlucht 
het is me eigenlijk nu al te warm maar dit is toch leuk.
Ughhh ik wil dit! Heb er geen geld voor maar wat lijkt me dit fijn voor de achtertuin. Hier kan je echt languit op chillen en heerlijke middagdutjes doen. Ik zie mezelf al liggen, helaas $$$!
Ik heb echt ineens zin om een boot te kopen
Ik zit gister doelloos tv te kijken
En tot mijn grote schrik was er iemand aan het bbqen en die maakte onder andere:
Gepofte aardappels gevuld met (maza) hummus en filet americain
En geroosterde oesters met crĂšme fraiche, mayonaise en sushi azijn
Wat Ăs dit, ik ben er nog steeds van in de war. Hier staat het mocht je nog een âluxe, chique en gezellig hapjeâ zoeken
https://www.facebook.com/degrotetuinverbouwing/
Ik moet over een aantal weken naar kantoor om iemand in te werken, maar ik ben het afgelopen jaar wat kiloâs aangekomen en nu past mân werkkleding niet meer. Shit man 
Haha mân vriend is zo burgerlijk en huiselijk geworden de afgelopen maanden.
Vind het gewoon echt cute. Hij heeft de hele middag over vogels, nieuws en het huishouden gepraat met mân oma die op bezoek was. Ook zei hij opeens âik vind dat altijd zo fijn zoân goedgevulde koelkastâ terwijl hij tevreden erin keek haha.
Zoals een echte tatta betaamt ben ik al lekker verbrand! Genieton
Eerste joekel van een insectenbeet ook binnen, waar anders dan⊠in mân lies. Au. Is het al herfst?
Aan de voorkant van ons huis hebben we âs avonds nog zon, maar zoek het niet om in de voortuin te gaan zitten. Nu ontdek ik net dat als ik op de badkamer boven ben en het raam open gooi, ik precies nog de zon in mijn gezicht heb
Prachtig dit, de laatste zonnestralen meepakken vanaf de wc. 

Haha ja doe @Xiomara ! Ik wil mijn boot verkopen dit jaar dus hit me up als je een leuke kajuitboot zoekt