Wat je even kwijt wil #52

Is gratis, je kan ze wel een fooi geven.

1 like

Ha ja stom he. Ik was er altijd zo trots op dat ik goed alleen kan zijn en regelmatig een avond voor mezelf nodig heb, maar daar is nu niets meer van over :woman_shrugging:

Maar goed hij belt net en hij komt eraan, en neemt cinnastix voor me mee :heart_eyes:

@Zemraluani ha klinkt leuk, maar in realiteit rijd je daar echt altijd achter vrachtwagens

3 likes

Tot hoe laat duurt die ellende? Heb net gegoogled en kan alleen de begin tijd vinden. Ik wil gewoobln in stilte mijn boek lezen maar mijn buren doen ook gezellig mee

1 like

Misschien moet dit in het onpopulaire mening topic maar ik baal dus echt ontzettend dat ik The Streamers heb gemist vanavond want I love it. Sorry not sorry.

Ondertussen ben ik mezelf weer in paniek aan het brengen omdat ik pijn voel op plekken waar dat echt niet goed is en waar andere mensen de dokter voor bellen, maar het bij mij gewoon bij mijn lichaam hoort. Ondanks dat ik weet dat het hoogst wss niks is, vind ik het wel eng. Elke keer weer.

1 like

Voor iedereen die benieuwd is hoe een veenmol klinkt:)

7 likes

Het is half 8 en ik ben al zeker een uur wakker. :dizzy_face: 5 jaar geleden kwam ik gerust thuis om half 7 van het uitgaan. Nu ben ik maar de was aan het opvouwen. :neutral_face:

7 likes

Ik stap net mijn bed uit, werd meteen helemaal duizelig en moest echt dingen vasthouden om veilig naar de badkamer gegaan. Daarna moest ik op de badkamervloer gaan zitten omdat ik ook nog heel misselijk werd en flink begon te zweten. Denk dat ik gister wat verkeerds gegeten heb, maar bah wat is dit kut zeg. Echt al lang niet meer gehad

Ik ga stuk :joy: drama level 10/10

53 likes

Snap dat kind ook wel, is het eindelijk mooi weer (en geen school want zaterdag) moet je mee naar een ellendige meubelboulevard ipv lekker buiten spelen :sweat_smile: Vond dat vroeger als kind ook één vd saaiste dingen ooit, net als de autoboulevard. En irritant omdat ze dan dus helemaal niet een nieuwe bank/auto wilden, maar gewoon ‘leuk om rond te kijken’ :sob:

5 likes

Ik heb iets verkeerd gegeten blijkbaar, hele nacht afwisselend op de wc gezeten met een emmer op schoot. Heb alle uren op de klok voorbij zien komen. En nu lig ik in bed, vriend slaapt nog in de logeerkamer, ik voel me nog steeds niet lekker en ben vol zelfmedelijden. En huilen uit zelfmedelijden lukt ook niet want ik houd zo weinig vocht binnen dat ik geen tranen meer produceer :cry:

2 likes

Samen gegeten met @cremeinyourcoffee? Sterkte beiden!

2 likes

Zo sporten zit er weer op, kan ik de rest van de dag weer een :potato: zijn

8 likes

Heb voor over een paar weken een tijdslot voor het Rijks gereserveerd! :sparkles:

17 likes

Wat naar, hopelijk voel je je snel beter!

1 like

Heerlijk dat sporten in het park zo op de zondagochtend.

Terwijl jij toekijkt en zit te niksen op een bankje in de zon.

42 likes

Ja, de N34 inderdaad! We waren alleen niet heel erg onder de indruk daarvan want er staat totaal niet aangegeven welke afslagen je moet nemen om daadwerkelijke hunebedden te kunnen zien.

1 like

Ik ben net in 10 seconden wat kwijtgeraakt in mn bed. Heel vervelend maar ook gewoon knap.

1 like

Ik woon vlakbij de ambulance-ingang van het ziekenhuis en het verschilt heel erg per dag wat daar met sirenes naar binnen rijdt en weggaat. Soms hoor je 3 dagen bijna niks maar deze ochtend heb ik er al 4-5 gehoord en het is zo’n prachtige ochtend verder dus dan kan ik daar echt een beetje naar bij voelen.

1 like

De buren hebben een opblaasjacuzzi neergezet. Zo jaloers. Misschien wil ik dit ook wel

19 likes

Ik zou vandaag lekker buiten hangen met vrienden, maar ik heb snot dus nu ondanks een negatieve zelftest toch maar een GGD afspraak gemaakt. Was ik maar niet zo verstandig, ik wil ook in de zon :sob:

1 like