Tijd om naar de supermarkt te fietsen om biertjes te kopen. Als ze koud zijn duik ik de tuin in.
Even in de vriezer leggen met een nat keukenpapiertje er omheen, dan zijn ze binnen 10 min koud en kun je de tuin in
Ik had gister een superproductieve dag (om zeven uur op, planten gehaald, uren getuinierd en ook nog een taart gebakken) en vandaag ben ik echt niks waard Spierpijn en gewoon moe. Ga maar rustig aan doen vandaag.
Lekker achter de geraniums zitten dus
Hahahaha ja!
Wij wonen in een hele jonge nieuwbouw wijk, maar naast ons woont toevallig een ouder echtpaar die zelf hun droomhuis hebben gebouwd (zo cool op die leeftijd!)
Nou heeft mijn buurvrouw vorige zomer een hartinfarct gehad en was het echt kantje boord, nu heeft ze na al die tijd eindelijk weer een keer visite van een vriendin en ze is helemaal trots aan het vertellen over de tuin dat ze daar nu extra van genietš§” zo aandoenlijk.
Zo lekker, vanochtend de tuintegels gevoegd en netten tegen vogels opgehangen. En nu genieten de tuin!
Ik ga vanmiddag terrassen 20 km verderop en ga met de trein. Maar ik heb gewoon geen zin na 14 maanden bijna geen sociale activiteiten die niet binnenshuis plaatsvinden haha. Terwijl het supergezellig wordt moet ik mezelf echt even bijeen rapen?!
Zit in de trein en aan de andere kant van het gangpad me zit echt zoān wappievrouw. Ze heeft ook een tas met allemaal stickers met leuzen die ik niet eens begrijp met oa āroetveegpiet is genocideā? Maar ze is dus zonder mondkapje naast iemand anders gaan zitten en kijkt nu een beetje triomfantelijk in het rond alsof ze hoopt dat de conducteur langskomt zodat ze lekker een corona is nep discussie aan kan gaan.
Vind het echt een beetje ongemakkelijk en ik durf er natuurlijk al helemaal niets van te zeggen dus daarom zit ik lekker al wegkijken en vooral geen oogcontact makend dit te typen
Edit: jippie ze is al uitgestapt, vast weet ergens een leuke demonstratie?
Ik zit in de tuin met een versgeperst sapje en een boek en het voelt gewoon alsof ik op vakantie ben. Wat heerlijk dit.
Gatver ik heb morgen een cursusdag van 9 tot 20.30 en heb dan ook een toets in de ochtend. Heb t boek al gelezen en samengevat maar moet nu nog een paar uur studeren en heb zooooooo geen zin
Zometeen op de fiets naar een sushi tentje. Heerlijk op het terras mezelf volstouwen. Ik krijg helemaal vakantie vibes van dit weer.
Ik heb me net voor het eerst in mān leven aangemeld voor een groepsles bij een sportschool en ben echt benieuwd haha
Ik heb echt kapotveel te doen maar ik heb zo een verjaardag waar ik niet meer onderuit kan. Van een kind nog wel ⦠gdvrdmmm
Ik moet winter- door zomergarderobe wisselen. Heb daar echt geen zin in maar ik moet wel. Heb een jurk die ik aankan
Lekker de was buiten gehangen. Kledingkast verwisseld naar zomerkleding. Werd zo vrolijk van al die kleurtjes!! Alleen jammer dat ik sommige dingen eerst moet strijken voor ik het aan kan doen vanwege alle kreukels die er in zitten
Oeps ik pas zo ongeveer al mijn zomerkleding niet meer, ga maar leven in die ene wikkelrok
Ik zou met een vriendin naar het strand gaan en ze stelde 3 uur voor en een plek op 45 minuten lopen. Ik vroeg of we niet naar een andere plek konden aangezien ik geen zin heb om zo ver te lopen en ik 3 uur dan sowieso niet zou redden.
Ze is ongesteld en nu denk ik dat ze boos is want ze reageert niet :ā) maar meestal als ik er hier iets over post reageert ze ineens.
Ik voel me gewoon bijna crimineel omdat ik nu in de trein zit en mān neus een beetje op moet halen hahahaha
Ik heb mān ex verteld dat als de kinderen niet meer naar hem toe willen dat ze dan maar lekker thuis bij mij blijven. Kan me heel goed voorstellen dat je er geen zin aan hebt om een dik uur te reizen met de trein en dan een weekend in je pa zān huis te moeten zitten terwijl hij er niet eens is.
I am taking back my happiness. En dat van mān kinderen.
En ex? Die vind het allang best. Sneuneus.