Wat je even kwijt wil #52

Ik lees de hele tijd hier over the streamers maar ik heb dus geen idee wat het is? Maar denk ook niet dat ik dat wil weten

@Whoopdidoo in de schaduw kun je ook verbranden dus prima toch

3 likes

Het komt echt wel goed! Je hebt gisteren al stap 1 gezet :grinning_face_with_smiling_eyes: en dat zelfs helemaal alleen! En ook al heb je weer een paar lessen nodig, dat hebben zo veel mensen! Gewoon rustig aan op jouw tempo weer beginnen, misschien kun je na de lessen een vriend(in) vragen om je naar een industrieterrein te brengen en kun je daar lekker rondjes rijden. Daar is het vaak rustig en heb je mega parkeerterreinen waar je gewoon even kan prutsen.

3 likes

Hahaha ik haat die zo vreselijk erg he. Godverdomme. Die naam alleen al. Ze bestaan gewoon om levensvreugde te verpesten.

3 likes

Ik denk omdat er weinig anders te doen was/is haha.

1 like

Ja een televisieconcert in een lege kuip, echt bizar ongemakkelijk maar als je eenmaal kijkt is het lastig de tv uit te doen :flushed:

1 like

Zit in een parkje en de koning fietst opeens voorbij. :rofl:

79 likes

Droeg ie ook een gymshark shirtje zoals Rutte?

9 likes

Nee hij had een (beige) pak aan

3 likes

Omg dit weer kan dit aub heel lang zo blijven :pleading_face:
De lente is ook zoveel leuker en fijner nu ik een hond heb. Ik heb me een paar jaar geleden behoorlijk eenzaam gevoeld toen ik voor mijn ex naar deze stad verhuisde, maar tegenwoordig als er even niemand beschikbaar is om mee af te spreken ga ik nu lekker met haar naar het park, zo gezellig <3 (En chill omdat ik niet altijd zin heb om mega sociaal te doen of überhaupt te praten.)

32 likes

Zo lekker gewoon gebleven!

Haha, wel 6 man om hem heen en een camera erbij.

2 likes

Ik denk dat ik weet welk account jij bedoelt haha! Moet wel lachen om die man (toch?), hij neemt het zeer serieus.

1 like

Ik had al geen zin vandaag, maar zit nu even buiten in de tuin en nu heb ik helemaaal geen zin meer om weer aan het werk te gaan.

3 likes

Ik ga na werk eindelijk weer uiten voor hert eerst sinds maanden. Waarschijnlijk kan ik rollend naar huis. :drooling_face:

2 likes

Ben je al aan t voordrinken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ik moet werken tot 1700 vanaf huis :grimacing: maar wie zegt dat ik geen drankje inschenk om half vijf?

2 likes

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Dankjewel voor je berichtje. Lief! Het lijkt mij idd goed om eerst op een industrieterrein oid te beginnen, dat ga ik ook maar doen :relaxed:

1 like

Ben zenuwachtig 🥲 heb straks het tweede (en laatste) gesprek in een sollicitatieronde voor iets wat ik heel graag wil, en het is een gesprek met HR. Ik heb nog nooit een gesprek met HR erbij gevoerd dus ik ben benieuwd wat ik kan verwachten en of ze me nog zullen afwijzen :sweat_smile:

12 likes

Mijn (beperkte) ervaring is dat met HR vaak over arbeidsvoorwaarden gaat. Dus dan is het handig als je ongeveer weet wat je wil verdienen/andere arbeidsvoorwaarden/hoeveel uur je wil werken.
Succes!

1 like